welke?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz, heb je je inglot ding al een x gebruikt?
OH DAT DING!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz, heb je je inglot ding al een x gebruikt?
vastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
Oja, oja, oja! *hyper, hyper, hyper*
Vandaag heb ik mijn eerste chinese ebay-pakketje gekregen
maak er een muffin van!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je konijn knauwt de voering van je colbertje kapot. Gelukkig de voering maar dan nog, kutkonijn![]()
http://www.bloglovin.com/(...)bGxlY3Rpb24uaHRtbA==quote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 20:24 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.bloglovin.com/(...)bGxlY3Rpb24uaHRtbA==
Dat zullen ze vast niet allemaal zijn, maar dit kan ik rustig aan me voorbij laten gaan.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:24 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.bloglovin.com/(...)bGxlY3Rpb24uaHRtbA==
Dat zullen ze vast niet allemaal zijn, maar dit kan ik rustig aan me voorbij laten gaan.
Moppie tochquote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
godver moet weer overgeven enzo, ik ga maar weer op bed liggen
Pics van het waterquote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Brammetje
En in het kader van inspiratie heb ik net voor het eerst sinds oktober 2008 mijn koelkast uitgesopt![]()
Matigquote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
godver moet weer overgeven enzo, ik ga maar weer op bed liggen
Ik wil hem al een hele tijd. Ik zag die van IJs een paar maanden geleden en sindsdien ben ik helemaal van WANTZ!quote:
SPOILER: heel verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil hem al een hele tijd. Ik zag die van IJs een paar maanden geleden en sindsdien ben ik helemaal van WANTZ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Ooh dat komt wel goed hoor. Hoe is het met jou en de beeb?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
Ohaialles ok chick? Morgen hopelijk een beter dagje op je nieuwe werk
Denk het ook welquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ooh dat komt wel goed hoor. Hoe is het met jou en de beeb?
er zitten soms zulke grappige stukjes inquote:
Ja, prima wel, denk ik. Merk wel dat ik moeite heb met vroeg opstaan, terwijl morgen de wekker gewoon om 6.30 weer gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Denk het ook welwel ok, beeb doet het goed, ik voel me iets minder (bekken is rag en ben een beetje somber-ish).. Morgen gesprek op mijn werk waar ik wel tegenop zie. Maar other than that I'm just peachy
![]()
En jij verder?
Oei, ja, dat is ook wel echt vroeg gewoon! Hoeveel dagen werk je? Full-time?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, prima wel, denk ik. Merk wel dat ik moeite heb met vroeg opstaan, terwijl morgen de wekker gewoon om 6.30 weer gaat.
Fulltime ja, tot en met eind augustus. Ik ben alleen écht geen ochtendmens, dat is wel lastig.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oei, ja, dat is ook wel echt vroeg gewoon! Hoeveel dagen werk je? Full-time?
Erg herkenbaar jaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Fulltime ja, tot en met eind augustus. Ik ben alleen écht geen ochtendmens, dat is wel lastig.
Had ik ook in het begin toen ik weer begon met werken, maar na een week ben je het wel gewendquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Fulltime ja, tot en met eind augustus. Ik ben alleen écht geen ochtendmens, dat is wel lastig.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
er zitten soms zulke grappige stukjes in
En wat een faalverhaal van die klant
Heel herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Sowieso hebben mensen geen geduld.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaEn als ik moet gaan nadenken kom ik helemaal niet uit mijn Frans. Aan de ene kant snap ik dat wel vanuit die vrouw als haar dat beloofd is, maar ze reageerde acht abnormaal (later zag ik dus dat ze zwanger was dus dat zal er ook wel aan bijgedragen hebben) en gaf ons niet eens de kans om te bellen. Want dat vond ze echt grote flauwekul
Ja dat vond ik nog het meest belachelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Je bent bij een winkel in Nederland dus je lult gewoon Nederlands en anders Engels en probeert je aan te passen aan de verkoopster. Wat een lompe kut, zwanger of niet.
Het is soms gewoon net als op een psychische afdelingquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok ik moet maar niet in een winkel gaan werken geloof ik
Dat doe ik altijd als er buitenlanders om beltegoed komen vragen in hun eigen taal.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou denk ik blijven hangen in "ik snap u niet" "I don't understand, please come back with your dictionairy and try to explain it in Dutch or English to me"
En dan met een subtiele emo face gaan terug kijken
Je ne comprais pas was ook een zin die ik vandaag vaak gezegd hebquote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou denk ik blijven hangen in "ik snap u niet" "I don't understand, please come back with your dictionairy and try to explain it in Dutch or English to me"
En dan met een subtiele emo face gaan terug kijken
+1quote:Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik werk al jaren fulltime en ben nog steeds niet gewend aan vroeg opstaan
(maar goed, ik ben ook gewoon een mongool)
ik ken iemand die een winkel had (zo'n Read Store) en daar kwamen altijd Marokkanen en Turken zeggen "belkaart, nu".quote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als er buitenlanders om beltegoed komen vragen in hun eigen taal.Meestal snap ik het wel, maar dan doe ik net of ik gek ben.
Kwart over 6 gaat hier de eerste wekker en dan snooze ik tot kwart voor 7... damn... wat een levenquote:
Slaap lekker en werkse morgen!quote:
Ja zoiets ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ken iemand die een winkel had (zo'n Read Store) en daar kwamen altijd Marokkanen en Turken zeggen "belkaart, nu".
En dan zei hij "alstublieft?"
En als ze dat niet iets normaler of vriendelijker vroegen ging hij ze gewoon schaapachtig aankijken.
Of als ze zeiden "je moet mij een belkaart geven"
Dan zei hij "ik moet niks, daar is de deur, DAG!"
Mijn hoop, wat doen jullie.quote:
SQ en mij als voorbeeld nemen voor hoop in de mensheidquote:
Ook typisch dat ze Lyca moeten hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja zoiets ja.![]()
'Lyca'
'Sorry?'
'Lyca'
'Ik snap niet wat u bedoelt'
iddquote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SQ en mij als voorbeeld nemen voor hoop in de mensheid
Niet in de mensheid, maar ik vrees dat dat 'het went vanzelf' voor mij ook een fabel blijkt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SQ en mij als voorbeeld nemen voor hoop in de mensheid
Ja, altijd Lyca en Lebara.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook typisch dat ze Lyca moeten hebben![]()
Of dat ze gewoon 1 schoen op de toonbank leggen en je het geld in je handen duwen
Bij mij is het alleen maar ergerquote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet in de mensheid, maar ik vrees dat dat 'het went vanzelf' voor mij ook een fabel blijkt.
Damn... echt... mensen zijn ook echt zo vreselijk...quote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook typisch dat ze Lyca moeten hebben![]()
Of dat ze gewoon 1 schoen op de toonbank leggen en je het geld in je handen duwen
naja. Het went wel. Het blijft echter ronduit kutquote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet in de mensheid, maar ik vrees dat dat 'het went vanzelf' voor mij ook een fabel blijkt.
Ik ben tegen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen maar ergerWaarom moeten de ochtendmensen over de wereld heersen
nou ja, iets makkelijker wordt het wel, maar echt geweldig is het nietquote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee dan kijk ik ze aan als een botsautoquote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, altijd Lyca en Lebara.![]()
Wat doe je dan? Die ene schoen in een plastic zakje, en alstublieft?
Yup. Ja, ik kan maar een paar uurtjes dag werken en verder ben ik moe..quote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn... echt... mensen zijn ook echt zo vreselijk...
Ik krijg ook altijd van die langzame pijnlijke moordneigingen als iemand weer eens zegt niks te willen, alleen een uitkering en niet meer werken "omdat dat niks voor hem/haar is omdat je daar moe van wordt"![]()
DOE FUCKING JE BEST OP DEZE WERELD EN GA ANDERS DOOD OFZO, FUCKING WAST OF SPACE!
3 ons schoen, dat is dan 6 euro 20quote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, altijd Lyca en Lebara.![]()
Wat doe je dan? Die ene schoen in een plastic zakje, en alstublieft?
Jippie.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja. Het went wel. Het blijft echter ronduit kut
Of als er niet meteen iemand komt kijken als iemand ziek is, WANT WE BETALEN ER TOCH VOOR?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup. Ja, ik kan maar een paar uurtjes dag werken en verder ben ik moe..![]()
![]()
Als kapster op je 20e ja, dat soort mensen zie ik regelmatigquote:Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup. Ja, ik kan maar een paar uurtjes dag werken en verder ben ik moe..![]()
![]()
Of "ik moet een antibioticakuurtje en een briefje dat ik niet hoef te werken want ik heb griep"quote:Op maandag 9 juli 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
Dokter ik heb zo'n pijn
En dat dan blijkt dat ze hun teen gestoten hebben tegen de deur ofzo
Of de standaard domme vragen:quote:
moe... eh lam zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vraag me toch af wat die lui doen op een dag.
Ja dat wijzen! Ik sta er schuin voor dus ik kan niet zien waar je naar wijst!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of de standaard domme vragen:
- "Heeft u deze ook in mijn maat?"
- "Sorry deze hebben we op dit moment maar tot maat 39." "En mensen met een grotere maat dan? Kunnen die hier geen schoenen kopen?"
- "Mag ik die in maat 36?" *wijzend naar een blok vol schoenen zwarte pumps* "Welk model?" "Ja die zwarte daar!"
- "Kan ik hier de tweede van hebben?" "ja is goed, heb ik even de schoen nodig voor een nummer" "Oh ik heb maat 38." "Ja, maar in de schoen staat een nummer." "Jaja, maat 38"
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Daarom kijk ik ook altijd op de telegraaf, die commentsquote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of "ik moet een antibioticakuurtje en een briefje dat ik niet hoef te werken want ik heb griep"
Dokter: "u bent verkouden, da's binnen 4 dagen vanzelf over"
"toch moet ik een kuurtje!"
En dan thuis op telegraaf.nl een reactie zetten dat alle artsen maffia zijn etc etc
dat vraag ik dan ook en dan krijg ik soms het antwoord "ik heb een stuk gelopen"quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vraag me toch af wat die lui doen op een dag.
Lamme takken zijn het.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat vraag ik dan ook en dan krijg ik soms het antwoord "ik heb een stuk gelopen"
Ik: "waarheen dan en hoe lang duurde dat?"
Lambal: "naar de snackbar om patat te halen, da's 3 straten verderop, maar meer kon ik niet"
Ik: ""
ja briljant he... en dan het idee dat er behoorlijk veel van dat soort retards rondlopen in Nederlandquote:Op maandag 9 juli 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook altijd op de telegraaf, die comments![]()
Dat wijzen klinkt bekend.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of de standaard domme vragen:
- "Heeft u deze ook in mijn maat?"
- "Sorry deze hebben we op dit moment maar tot maat 39." "En mensen met een grotere maat dan? Kunnen die hier geen schoenen kopen?"
- "Mag ik die in maat 36?" *wijzend naar een blok vol schoenen zwarte pumps* "Welk model?" "Ja die zwarte daar!"
- "Kan ik hier de tweede van hebben?" "ja is goed, heb ik even de schoen nodig voor een nummer" "Oh ik heb maat 38." "Ja, maar in de schoen staat een nummer." "Jaja, maat 38"
En zo kan ik nog wel even doorgaan
emoslingers schieten tekort.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat vraag ik dan ook en dan krijg ik soms het antwoord "ik heb een stuk gelopen"
Ik: "waarheen dan en hoe lang duurde dat?"
Lambal: "naar de snackbar om patat te halen, da's 3 straten verderop, maar meer kon ik niet"
Ik: ""
lekker rappen weet jequote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wijzen klinkt bekend.Ja, die jas! Die zwarte met die bontkraag!
Leuk op rapavonden.
Yepquote:
grappig genoeg kunnen ze meestal wel goed zwetenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker rappen weet je
Want als je werkt dan zweet je
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep![]()
En tevens:
[ afbeelding ]
Dat verdiende wel een extra luxe versie van True Story wijnglas.gif
Eric is sexyquote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Eric drinkt even een uit een lijf gerukte aorta leeg, heerlijk!
Bontkraag verzadigd met gel.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
grappig genoeg kunnen ze meestal wel goed zweten![]()
En stinken, met die bontkragen
en dan uiteraard niet luisteren naar de verkoopsterquote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Of eigenwijze mensen die niet een schoen in een andere maat willen passen (sommige modellen vallen gewoon klein en dat zeg ik dan ook al vaak voor het passen) omdat ze noooooit maat 40 hebben, altijd 39
zekers!quote:
crusty salty fabricquote:
Nee man, glibberige zooi.quote:
één dagje aan naar werk vandaag was ook wel weer genoeg voor mij, meteen pijn aan mijn poten toen ik thuis kwam. Niet door de schoenen, want die liepen heerlijk, maar gewoon door de hoogtequote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me er aan denken dat ik morgen eindelijk mijn hakken aan kan.
Stuntelen op palen.
Nah, ik zou eerder rekenen op een enorm blik Japanners.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel een lekker Zweed tegen in Helsinki
Bah het ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Don't get your hopes upquote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel een lekker Zweed tegen in Helsinki
Lelijke nerds zekerquote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik zou eerder rekenen op een enorm blik Japanners.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bah het idee
Oja zo'n strik hadden ze dus gejat, dat zit aan een elastiek vast en kun je dus loshalen van de pumpom dit te kunnen doen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Die glitterquote:Op maandag 9 juli 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
om dit te kunnen doen???
[ afbeelding ]
Jappen kan ik echt niet sexy vindenquote:
1e hit op googlequote:
Rare hoofden vooral.quote:
wat heb je gekauft?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:18 schreef Dwyn het volgende:
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Verzonden
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bah het idee
Oja zo'n strik hadden ze dus gejat, dat zit aan een elastiek vast en kun je dus loshalen van de pumpHeerlijk zompig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een faalhazen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Da's soberso geen aanrader.quote:
ik zou het voor Eric over hebbenquote:
Die laatste foto inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Japanners, zo onsexy (en weird)![]()
[ afbeelding ]
En dit ook, logica. Zelf wel een niet-beschermend-mondkapje om doen, maar je kind niet
[ afbeelding ]
en dan zo door plekken als Lapland heen gaan lopen hequote:
quote:de fles op de foto's hierboven bevat 118 ml en kost EUR 12,50 maar er is ook een kleinere versie van 15 ml te koop voor EUR 5,95.
73 ml?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
[..]![]()
http://www.beautyscene.nl(...)fast_drying_top_coat
ja precies... ik dacht al, wat voor mega kwast moet dat dan zijn als dat flesje 118 ml is en toen zag ik het, echt zo van huh?quote:
Maffe jappen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan zo door plekken als Lapland heen gaan lopen he
yep, nogal...quote:
Als ik iets niet kan is het dat welquote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met naaimachines?
Ik wil een naaimachine kopen (lekker mutsig, I know, maar ik ben ook stiekem een burgerlijke muts)quote:Op maandag 9 juli 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik iets niet kan is het dat wel![]()
Maar daar heb je niets aanIs het ding kapot?
Volgens mij zijn SQ en Pukzzz wel bedreven met een naaimachinequote:Op maandag 9 juli 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil een naaimachine kopen (lekker mutsig, I know, maar ik ben ook stiekem een burgerlijke muts)
Zelf kussens en een tafelkleed (incourante maat tafel) maken enzo en misschien ooit gordijntjes voor op zolder
Maar ik kan er dus niks van en heb geen apparaat, dus dacht even hier vragen
Mocht iemand tips hebben, graag
Ik kan altijd nog in een naaitopic (wat er vast is) vragen, maar daar zijn mensen weer meteen zo serieus en fanatiek en dat hoeft voor mij niet
Leukquote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn SQ en Pukzzz wel bedreven met een naaimachineEn mijn ma maar die zit heel burgerlijk op de camping
Een aantal keren heb ik proberen te naaien maar ik ben daar te precies voor. En dan lukt het mij niet op in eenzelfde tempo de pedaal te bedienen en de stof onder de naald door te frotten en dan zijn de stiksels niet gelijk en dan ben ik kwaadquote:Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk(beide dingen, naaiwerk en camping, da's toch heerlijk
)
Ik wil het wel graag leren, ik was bij een vriendin gisteren en die heeft zulke leuke dingen in huis, zelf gemaakte dingen en ik zou dat graag ook zelf kunnen. Net even de dingen écht af kunnen maken, als je ook wat met textiel kunt
* BBQ-kip weer kluszin heeft
ik heb net besloten dat ik de naaimachine van mijn moeder ga lenen en ga misbruiken voor mijn probeersels en deze week even stof ga halen bij de IKEA, voor wat eerste probeersels die niet hoeven te lukkenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een aantal keren heb ik proberen te naaien maar ik ben daar te precies voor. En dan lukt het mij niet op in eenzelfde tempo de pedaal te bedienen en de stof onder de naald door te frotten en dan zijn de stiksels niet gelijk en dan ben ik kwaadWant dat ziet dan al niet meer uit.
En ik zou het inderdaad ook wel graag leren, mijn oma is coupeuse geweest (les gehad van de nonnen) maar ik heb er gewoon echt het geduld niet voor
Texel, leuk! Nooit geweest maar lijkt me tof!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef RenRen- het volgende:
Hallon
Frodo is nog ziek. We denken dat hij iets in zn mond heeft, hij doet raar.
En vrijdag dus op vakantie naar Texel... Gaat een vriendin van me ook vrijdag naar Texel
Ik ook nietquote:Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Texel, leuk! Nooit geweest maar lijkt me tof!
Morgen even aankijken met Frodo? Stom dat die beestjes niet gewoon kunnen vertellen wat er is he...
Niet al sinds de eerste aflevering?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:54 schreef megamandy het volgende:
Oja nu snap ik trouwens ook waarom jullie Tara zo haten
waar zit je nu?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:54 schreef megamandy het volgende:
Oja nu snap ik trouwens ook waarom jullie Tara zo haten
ik wel vanaf afl. 1, wat een kuthoerquote:
seizoen 3 aflevering 3.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waar zit je nu?
(slaapuitstel mag altijd om op Tara te haten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst was mijn haat vooral op haar moeder gericht
吴 曼 迪
ik kan het me niet meer herinneren, scenes met haar heb ik geblokkeerd staan in mijn hoofdquote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
WAAROM DOE JE ZO ACHTERLIJK TEGEN DE KLANT.
Wat geeft je het recht.
Doei, blacklist.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
seizoen 3 aflevering 3.haar moeder is een soort aap met hoedje op die aan de heroine zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst was mijn haat vooral op haar moeder gericht
"there's a demon inside of me"
GA DOOD, NU!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
HAHA, zou ik ook denken... Wie noemt zn kids nou eieren.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
En toen jullie het laatst over Eggs hadden dacht ik dat het over de manier zoals ze eieren uitsprak met haar accent.
Dusss....
Slaap lekkorquote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, Tara ook weer gehaat, nu lekker slapen
quote:Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Verzonden
lekker slapen Renquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:10 schreef RenRen- het volgende:
Slaap lekker iedereen, ik ga ook. En piekeren over FrodoTrusten
Sjaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Craaaaap.... Ik voelde dat t niet goed ging op het station dus ik wou naar bankje lopen maar toen ging ik al neer en nu groot gat in broek
Ja ik heb helemaal niets, geen schrammen op handen of andere kleding kapot, alleen broek ligt open, naja had erger gekuntquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SjaanKijk je een beetje uit? Ben je zelf nog heel?
was het een dure broek?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb helemaal niets, geen schrammen op handen of andere kleding kapot, alleen broek ligt open, naja had erger gekunt
Ben nu op t werk met een bakje thee aan t opknappen
ach meisje toch...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Craaaaap.... Ik voelde dat t niet goed ging op het station dus ik wou naar bankje lopen maar toen ging ik al neer en nu groot gat in broek
stukje bot??quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:50 schreef RenRen- het volgende:
HalloFrodo wordt beter, er zat een stukje bot vast onder zijn tong, dus dat moet heel veel zeer hebben gedaan...
* SpaceInvaders schopt sjaan naar huisquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
en nog een keer in kamer van collega, alleen toen hield bureau mij tegen
nougoedfaallichaam
Nee, pijn in je mond is naarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:51 schreef Mirjam het volgende:
achgossie...
vandaar datr hij zo beroerd was, niet zo gek ook
ahwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:50 schreef RenRen- het volgende:
HalloFrodo wordt beter, er zat een stukje bot vast onder zijn tong, dus dat moet heel veel zeer hebben gedaan...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
en nog een keer in kamer van collega, alleen toen hield bureau mij tegen
nougoedfaallichaam
ongesteld?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ziek veel chocolade. WANT HET IS ZOOOOOOO LEKKER.
anything you want bebebbie. Doe naakt de deur open en je hebt een 'leuke middag'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt de pakketman mij vandaag verblijden?
Goeden horoscoop.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
anything you want bebebbie. Doe naakt de deur open en je hebt een 'leuke middag'
Nee, merk niet in Nederland te koop.quote:
Omnomnomquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het al maandag?![]()
Monday: Huge Burger ¤8,30
The biggest & baddest (cheese)burgers in town!!
XXXL Hamburgers met sla, uien, augurk, tomaat en Aussie sauce!
OMNOMNOMNOMNOM
Yep, weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten/staan/lopen van de pijnquote:
WAAROM ZIT ER GEEN BURGERKING IN ASSEN.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het al maandag?![]()
Monday: Huge Burger ¤8,30
OMNOMNOMNOMNOM
Ik wil ook mijn pakjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt de pakketman mij vandaag verblijden?
Omdat Assen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAAROM ZIT ER GEEN BURGERKING IN ASSEN.
calorieen jonge!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben gek op calorieen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
calorieen jonge!
Zelfs Eindhoven heeft geen burgerking
Dit is geen burgerkingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boeiend.quote:
quote:Monday: Huge Burger ¤8,30
Tuesday: Steak Day ¤9,30
Malse biefstuk met pepersaus of champignonsaus
Wednesday: BBQ Spare-ribs ¤9,70
BBQ gemarineerde spare-ribs met knoflooksaus of sweet chili sauce
Thursday: Saté Special ¤9,50
Huisgemaakte kipsaté, geserveerd met satésaus, kroepoek, gebakken uitjes en atjar.
Al onze daghappen worden geserveerd met friet en salade
IK HAAT JE.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga zo de stad in, met lunchtijdDat wordt ook vette hap
ik weet nog een paar goede plus-size winkelsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil de hele week wel daar eten
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet nog een paar goede plus-size winkels
Nog steeds hoax: er zit er 1 bij den ikeaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht hoax, er zit er 1 op het station, maar daar kom ik natuurlijk nooit meer
Of is dat al sonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog steeds hoax: er zit er 1 bij den ikea
En die in het station is niet lekker
dat is niet in Eindhovenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog steeds hoax: er zit er 1 bij den ikea
En die in het station is niet lekker
suiker, vet en deegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of is dat al son![]()
Ow en ik heb donuts... goeien lunch weer jongeuh
quote:(beta) : Stormqueen heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Lifestyle / [SHJN SC] #982 Pallets met palletten en pellets ofzo".
Beterssssquote:
buienalarmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Whao om 14u gaat het me een partij regenen![]()
![]()
Die buienalarm app is echt briljantcif is het al helemaal beu
"over kwartier gaat het regenen..." *kwartier later* "HA IK ZEI HET TOCH.. ZEI IK HET OF WA
![]()
![]()
![]()
"
Ik hoor het je al zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Whao om 14u gaat het me een partij regenen![]()
![]()
Die buienalarm app is echt briljantcif is het al helemaal beu
"over kwartier gaat het regenen..." *kwartier later* "HA IK ZEI HET TOCH.. ZEI IK HET OF WA
![]()
![]()
![]()
"
quote:
En dan ben ik ook helemaal happy omdat het kloptquote:
Hmm dat klinkt inderdaad niet zo best.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik schrok trouwens wel een beetje toen ik mijn moeder zag zondag... die valt zo snel af, dat gaat nergens meer over.
Dus ik vraag: Eet je wel genoeg?
Ja hoor, zegt ze, ik eet genoeg!
Ik vraag: Eet je minstens 3 keer per dag?
Neuh zegt ze, ik eet alleen als ik daar behoefte aan heb.
Naja, dan weet ik dus al hoe laat het is, die leeft dus alle dagen op 1 wasa cracker met kaas (ontbijt/lunch) en eet elke avond een tilapiafilet met 600 gram ijsbergsla.
Zo deed ze het namelijk vroeger ook altijd en ik maak me serieus zorgen, maar je mag er natuurlijk niks van zeggen want dan worden ze kwaad. Zo frustrerend.
ja en ze vindt zelf dat ze het keigoed doet en snapt mijn zorgen niet / of WIL het gewoon niet zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt inderdaad niet zo best.![]()
Ik mag ook niks tegen mijn moeder zeggen, ook erg irritant.
Mjah precies. En zodra je weer normaal eet, kom je weer aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en ze vindt zelf dat ze het keigoed doet en snapt mijn zorgen niet / of WIL het gewoon niet zien.
Natuurlijk vind ik het goed dat ze afvalt, maar je kan gewoon niet leven op 500 kcals en totaal geen voedingsstoffen, dan ben je gewoon jezelf in rap tempo aan het verteren
Nu al avondeten maken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sta vrolijk avondeten te maken en vergeet te lunchen, faal
schepje suiker erdoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja pastasaus, anders is het zo zuur enzo
Zuur?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja pastasaus, anders is het zo zuur enzo
tuurlijk, maar een schepje suiker werrkt ook prima.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe ik vaker maar ik heb toch de hele dag de tijd dus waarom niet eerder aanzetten
Die kcal kan me niet schelen, het is maar een beetje. Maar nogmaals ik heb de hele dag de tijd en ik wilde proberen of het zo ook werkte dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tuurlijk, maar een schepje suiker werrkt ook prima.
en als je de kcaql niet wil doe je zoetstof
bij ons werd er al maanden 1 gebouwd, maar dat verklaart waarom ik al een hele tijd geen enkele activiteit meer zagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-failliet-verklaard/
Sabon heeft net sinds vier maanden ongeveer een nieuwe winkel bij ons in straat geopend in Maastricht
Ben er nooit binnen geweest, ziet mij er net iets te sjiek uit
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet ook geen groene tomaten pakken...
Ik heb hem nog niet gespot maar na 15:30 vervalt mijn hoop omdat hij nooit zo laat komt...quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.asos.com/River(...)20&sort=-1&clr=Black
Tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |