Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Geen idee, gewoon binnen zitten en er een leuke avond van makenquote:
Welke?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond die film die je me laatst aanraadde echt flauw
Ik mag geen terrasjes pakkenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon binnen zitten en er een leuke avond van maken
Buitenzitten op zo'n leeftijd vind ik toch wel raar eerlijkgezegd
Hoe heet die film?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef OmniRocket het volgende:
ik stuur net pokerlife 1 op 1 naar de keeper, hij probeert een lobje te maken...
de cornervlag moest dekking zoeken.
The fuck is er mis met jou?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag je niet eens buiten zijn als 20-jarige?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
50 kg neem ik aanquote:
Die is tof man, lekker foute over de top actiequote:
Ohh zo joh, ik dacht meer dat je bedoelde dat je bij een speeltuintje gaat hangen ofzo, of op zo'n bankje met een tree energydrankjesquote:
Is die al in goede kwaliteit te krijgen?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond 21 Jump Street ook erg tof trouwens..stuk leuker dan ik had verwacht.
En waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ohh zo joh, ik dacht meer dat je bedoelde dat je bij een speeltuintje gaat hangen ofzo, of op zo'n bankje met een tree energydrankjes
Zo ja, kan je mij de link DM'en?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Is die al in goede kwaliteit te krijgen?
Je hangt gewoon overal rond , stad / plein/park JWZquote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ohh zo joh, ik dacht meer dat je bedoelde dat je bij een speeltuintje gaat hangen ofzo, of op zo'n bankje met een tree energydrankjes
Word.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hangt gewoon overal rond , stad / plein/park JWZ
Ja, al voordat hij hier in de bios draaide. Release in NL was erg laat.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Is die al in goede kwaliteit te krijgen?
Dit dus. Je stash in je zak en je bier op het dak en cruisen maar door de nightlife van eindhoven.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hangt gewoon overal rond , stad / plein/park JWZ
Ga nou niet off topic joh.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:54 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand een leuk team met Fetfatzidis er in? Wil ik graag eens proberen.
quote:
Staat ook op hier jaquote:
Ik wil een 4-3-3 team met balotelli en ronaldo. Kan het alleen niet betalen en word sowieso lastig om te bouwenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
Ik ben trouwens mijn team aan het verkopen. Ik wil nu een 4321 team met Falcao
Ik geef liever andere beautys de kans om iets op te steken.quote:
je bent een wijf?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik geef liever andere beautys de kans om iets op te steken.
Goeie comebackquote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik geef liever andere beautys de kans om iets op te steken.
Overtuigd door mijn goal vanmiddag?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
Ik ben trouwens mijn team aan het verkopen. Ik wil nu een 4321 team met Falcao
Vroeger nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen onder de beauties hoor.
Gewoon motm nasri rwquote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil een 4-3-3 team met balotelli en ronaldo. Kan het alleen niet betalen en word sowieso lastig om te bouwen
O echt? Ik kijk dat programma niet vandaarquote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen onder de beauties hoor.
Ik alleen vroeger maar kom het soms wel tegen tijdens het zappenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O echt? Ik kijk dat programma niet vandaar
Ja lijkt me een goede speler alleen weeti k niet of het wel verstandig is om 4321 te spelen. Hij kan niet zo goed koppen door zijn lengte toch'?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst doet ook mee in het programma trouwens
quote:
Ieder jaar zie je wel zo'n brilchinees.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst doet ook mee in het programma trouwens
Klopt, dit is een Chinees met een bril jaquote:
matige reacties worden met matige reacties beantwoordquote:
Ik wil best van jou en thorb stelenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
OF GEWOON STELEN VAN DIE RIJKE TATTA'S JATOGGG xd xd
Je weetzellef Fifa Street representquote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben jij nou ook straatsoldaat ofniet
Da's ook een 20-euro-bak-spel geworden volgens mijquote:
Zijn jumping, en al zijn heading stats zijn verbluffend, prachtig om die kleine rat te zien jumpen naar een hoge bal. Alleen door de lengte vind ik Ibra wel een betere kopper persoonlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja lijkt me een goede speler alleen weeti k niet of het wel verstandig is om 4321 te spelen. Hij kan niet zo goed koppen door zijn lengte toch'?
Poker en Omni zo te lezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met wie zijn jullie aan het clubben?
p4l en ik, en komt nog iemand bij zo.. een nieuwe!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met wie zijn jullie aan het clubben?
370K volgens mij. Kan ietsjes eronder of er boven zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
Toefjes, hoeveel heb je voor Falcao betaald?
zo is het beterquote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef OmniRocket het volgende:
afgelopen match krulde ie afstandsschot wel mooi erin!
Koppen met kleine mensen werkt niet zo inderdaad, ondanks goede jumping stats. Hij moet gewoon redelijk vrij staan en dan krijgt hij hem er wel in.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn jumping, en al zijn heading stats zijn verbluffend, prachtig om die kleine rat te zien jumpen naar een hoge bal. Alleen door de lengte vind ik Ibra wel een betere kopper persoonlijk.
1 op 1 moet je altijd finessenquote:
Wie?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
p4l en ik, en komt nog iemand bij zo.. een nieuwe!
doe ik, maar ik doe het altijd van fo te ver weg of als ik al bijna in de keeper staquote:
Ja, hun gaat altijd voor de winst, daar staan ze bekend omquote:
Hey, ik kom eraan zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doe ik, maar ik doe het altijd van fo te ver weg of als ik al bijna in de keeper sta
Niet altijd. Als de keeper in zijn goal blijft staan schiet ik liever hard, zeker als ik van rechts kom met een rechtspoot.quote:
zij*quote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, hun gaat altijd voor de winst, daar staan ze bekend om
Ja tuurlijk, maar met clubs zijn er 9/10x GJE keepersquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet altijd. Als de keeper in zijn goal blijft staan schiet ik liever hard, zeker als ik van rechts kom met een rechtspoot.
Zijn kopballen hebben de kracht van een sterk schotquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Koppen met kleine mensen werkt niet zo inderdaad, ondanks goede jumping stats. Hij moet gewoon redelijk vrij staan en dan krijgt hij hem er wel in.
Ibra/Drogba ramt door de verdediging heen![]()
pff veel te moeilijk om te onthoudenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
zij*
1. Finesse
2. 2x schieten indrukken
3. hard in de hoek
4. langs de keeper.
5 Rainbow
paar dagen terug hadden we ook al 12-3-2 ofzo met z'n 2en, toen wou je niet eens meedoenquote:
Nicequote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn kopballen hebben de kracht van een sterk schotTegen Rijst vanmiddag een kopbal vanaf 13 meter waar TOTY Hart geen antwoord op had
dan is het 2 op 1quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
pff veel te moeilijk om te onthouden
gewoon sweaty afleggen man!
Ja nu weer een paar dagen op de ps3quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
paar dagen terug hadden we ook al 12-3-2 ofzo met z'n 2en, toen wou je niet eens meedoen
tja ligt er dan echt aan met welke 2 man, bij ons serieus veel actie gewoonquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clubben met 2 is zo ongelofelijk saai
Ik vind Drogba een enge manquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceMoet je Drogba eens proberen
Ibra heeft maar 75 heading acc.![]()
fifa 10/11 deed ik altijd met 2. Werkt gewoon het bestequote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
Rijst heeft zijn portie Mathijs voor deze week weer gehad.
Maar niet echt de bedoeling van clubsquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
fifa 10/11 deed ik altijd met 2. Werkt gewoon het beste
Met 3 is veel fijner.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
fifa 10/11 deed ik altijd met 2. Werkt gewoon het beste
minder potentiele GJE's om je aan te ergerenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jij vindt Drogba ook goed?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceMoet je Drogba eens proberen
Ibra heeft maar 75 heading acc.![]()
Jawel, het kan met 2 dus is het ook de bedoeling? Wat is dan de bedoeling ?quote:
Huh?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
minder potentiele GJE's om je aan te ergeren![]()
![]()
Nog steeds bronzen pakjes aan het openen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
Westcarr in een 750c pakje en Miquel (van Arsenal) in een jumbo, verder nog een squadfitness. I'm feeling lucky!
In principe is de bedoeling 11v11 maar dat is niet echt realistisch natuurlijk. Ik vind 4 toch wel het minimumquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, het kan met 2 dus is het ook de bedoeling? Wat is dan de bedoeling ?![]()
Wie ben jij om mij te vertellen wat de bedoeling is?
trollmode off
Nu weer even.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nog steeds bronzen pakjes aan het openen?
hoevaak ga je dit nog posten?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij vindt Drogba ook goed?Ik vind het serieus 1 van de beste spitsen uit de PL.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het nog steeds niet leuk dat SB verdwenen is
Jij hebt het gemaakt ?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
In principe is de bedoeling 11v11 maar dat is niet echt realistisch natuurlijk. Ik vind 4 toch wel het minimum
je moet clubs gewoon doen met zoveel als jij wiltquote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
In principe is de bedoeling 11v11 maar dat is niet echt realistisch natuurlijk. Ik vind 4 toch wel het minimum
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het nog steeds niet leuk dat SB verdwenen is
quote:
Je kan gewoon zoeken op minimum zoveel mensen. Als je met 4 doet kom je ook vaak genoeg 2 mensen tegen, tenzij je bijvoorbeeld op mimimaal 4 zoekt. Ik zeg ook nergens dat het niet met 2 kan, het is mijn inziens gewoon niet echt daarvoor bedoeltquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je moet clubs gewoon doen met zoveel als jij wilt, je kan het met z'n 2-en doen, en dan kom je toch voornamelijk tegen anderen die ook met z'n 2-en soms 3-en zitten. en als je met meer gaat , kom je tegen "grotere" teams.
Jesserdtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Beste allround CAM voor <5k. Goud / Silver. Name them.
Ik ben er vanmiddag na het binnehengelen van mijn laatste speler ermee gestopt. Te veel gedaan, ben het spuugzat. Volgens mij wel in 2 a 3 weken 700K binnengehaald. Huzarenstukje wordt wel herhaald in Fifa 13. (ik tikte eerst Fifa 31 in plaats van Fifa 13. Hoe hilarisch!)quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu weer even.Alweer een weekje niet gedaan.
taarabtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Overtoom.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dan liever Duarte dan Overtoomquote:
Bonje tussen SB en RP. SB wil niet meer verder spelen omdat RP sweaty speelde. Maar SB had wel gewonnen eerste pot. Hij heeft nog niet betaaldquote:
SB postte vanochtend hier nog. Gaan we na 6 uur niet fok!ken al aan een Amber-alert denken?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bonje tussen SB en RP. SB wil niet meer verder spelen omdat RP sweaty speelde. Maar SB had wel gewonnen eerste pot. Hij heeft nog niet betaald
Ben ik het mee eens!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
taarabt is de beste budget CAM imo. hij kan alles.
Even serieus, ik zie hem best vaak terug hier, Duarte.quote:
Zijn dribbel is echt heerlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Even serieus, ik zie hem best vaak terug hier, Duarte.
Die man kan niks. Wat zie ik over het hoofd? Zijn het zijn verbluffende 4* skills?
Ik vond hem ook nietsquote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die man kan niks. Wat zie ik over het hoofd? Zijn het zijn verbluffende 4* skills?
Ja, ik weet het niet, maar speel maar gewoon eens met hemquote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
73 dribbling, niet echt speciaal![]()
38 strength
Met dribbel bedoelt hij pace.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
73 dribbling, niet echt speciaal![]()
38 strength
Overtoom is echt op ieder punt beter gewoon..op die skills na en die gebruik jij volgens mij toch niet.quote:
Voor pace moet je Overtoom hebbenquote:
Vind Duarte veel beter aanvoelenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overtoom is echt op ieder punt beter gewoon..op die skills na en die gebruik jij volgens mij toch niet.
Je ziet Duarte vaak hier verschijnen met links van hem het hoofd van Fernando Torrest. GJE post hier 300 keer op een dag, dus als hij hem zo nu en dan noemt lijkt het of hij heel goed is, omdat hij vaak genoemd wordtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hulkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
Maar wat is een goede RW die goed kan afmaken?
Arfa natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
Robbennnnn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
In eredivisieverband George. Op hoger niveau scoorde Robben redelijk vaak als ik hem op RW had.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
Heb hem gehad, dat schot is echt botergeilquote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben hier volgens mij ook de enige die Forlan gebruikt of niet? Heb hem op CAM en speelt ook super. 5* weak foot, 91 finishing, 93 long shots, 88 shot power, 80 short pass en long pass..zo compleet
Hier, doe je het weer.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem gehad, dat schot is echt botergeil
Wat?quote:
Hulk danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
Hmmm, Robben of SIF Arfa
Ik denk dat ik voor Arfa ga. Ik heb geen zin in een halve Bundliga team.
ga ik eens een team mee maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben hier volgens mij ook de enige die Forlan gebruikt of niet? Heb hem op CAM en speelt ook super. 5* weak foot, 91 finishing, 93 long shots, 88 shot power, 80 short pass en long pass..zo compleet
Ik merkte eigenlijk niet veel verschil met de sif arfa en de normale arfa. De normale deed het al super goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
Hmmm, Robben of SIF Arfa
Ik denk dat ik voor Arfa ga. Ik heb geen zin in een halve Bundliga team.
ib4 kleine penis opmerkingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1371561
[ afbeelding ]
kleine penisquote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1371561
[ afbeelding ]
Die kleine penis compenseert Traoré wel. Een neger van 2+meter. Wat denk je zelf?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh die IF is niet zo duur vergeleken met de TOTY. Worth it?
Ohja kan je lekker voorzetten geven met Doumbiaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die kleine penis compenseert Traoré wel. Een neger van 2+meter. Wat denk je zelf? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Vond zijn NIF al echt bizar goedquote:Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh die IF is niet zo duur vergeleken met de TOTY. Worth it?
45 crossing.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja kan je lekker voorzetten geven met DoumbiaOh wacht 54 passing
Mathijs had hem op RAMquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja kan je lekker voorzetten geven met DoumbiaOh wacht 54 passing
vind ik ook altijd kut.. tegen duitsersquote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Brrrr finale gold cup tegen een Duitser
Heb ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
Hulk is voor mij de meest scorende RW geweest.
@Lindgren Henry maakt alles goed
Scoorde hier ook echt veel ja. Niemand kan Robben overtreffen though..zijn IF is helemaal sick, maar dit gemiddelde ga ik niet volhoudenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
Hulk is voor mij de meest scorende RW geweest.
@Lindgren Henry maakt alles goed
Tsja die gemiddeldes van jou haal ik toch nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scoorde hier ook echt veel ja. Niemand kan Robben overtreffen though..zijn IF is helemaal sick, maar dit gemiddelde ga ik niet volhouden
[ afbeelding ]
Deed ik niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bonje tussen SB en RP. SB wil niet meer verder spelen omdat RP sweaty speelde. Maar SB had wel gewonnen eerste pot. Hij heeft nog niet betaald
SIF Rossi?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
Helemaal vergeten dat er een SIF Rossi was . Nu kan ik Stekelenburg op doel zetten
Wow. Nice.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Dit is trouwens een van de beste LW's waar ik dit jaar mee heb gespeeld. Helaas paste hij niet echt in mijn teams. Misschien nog maar eens iets voor hem bedenken
http://www.futhead.com/12/player/3282
91 pace, 4 star skill en weak foot, 87 shot power, 83 long shots, 76 finishing, 81 crossing. Echt sick
De Rossi.quote:
en p4l (mootje) heeft niet eens gescoordquote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef OmniRocket het volgende:
4-0 voor bij rust met clubs, gaan ze weg
Heb je met de IF gespeeld dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
ohja die 84. Bij SIF denk ik altijd aan een betere versie, maar zijn IF/TOTY is veel beter (en middenvelder)
Je hebt gewoon kut internet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die hier verstand hebben van streaming?
Alles streamt zo ontiegelijk traag hier
Nee, heb het over zijn stats. die IF is van het EK, de TOTY was daarvoor al uit en die heb ik in mijn team.quote:
Marchisio bijvoorbeeld? Maakt toch niet zoveel uit? RCM wordt toch Danilo waarschijnlijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
Ik kom er niet meer uitIk weet niet wie ik op de middelste cm moet zetten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Clubs Rijst Pascal Thorb Kevin Sebastiaan etc?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik denk dat bij iedereen de internetconnectie eruit ligt.
quote:
quote:
Jazeker!quote:
Ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vind. Hij is mijn eindbaas.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef Rijst het volgende:
Ik ben in de war. Dus er zijn 2 IF's van Rossi? 1 cb en een CDM.
En een TOTY en die is baas.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef Rijst het volgende:
Ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef Rijst het volgende:
Okéquote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik speel volgens vele hier alleen met 1-2tjes dus dan stuur ik hem zelf wel diep
De NIF is maar iets van 3kquote:
Bijna..quote:
Staan er hier alleen maar op voor 7 tot 9k in de formatie die ik zoek (41212). Misschien zo maar even op een andere formatie zoeken.quote:
Moet je even kijken wat de goedkoopste is in combinatie met een 41212 kaartje.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Staan er hier alleen maar op voor 7 tot 9k in de formatie die ik zoek (41212). Misschien zo maar even op een andere formatie zoeken.
Ja, als je 41212 zoekt, zijn ze altijd veeel duurder.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Staan er hier alleen maar op voor 7 tot 9k in de formatie die ik zoek (41212). Misschien zo maar even op een andere formatie zoeken.
Bedankt voor de tip. Ga er nu maar gewoon even voor sparen en dan inderdaad het volgende team wat ik ga maken in een wat goedkopere opstellingquote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, als je 41212 zoekt, zijn ze altijd veeel duurder.
Aangezien jij nog niet zo lang bezig bent, is het, met alle respect, misschien voordeliger hem in een andere opstelling te kopen (als chemistry je niet zoveel uitmaakt), of gewoon een goedkopere opstelling te gaan spelen.
Die ken ik al jaquote:
huh blauwe en zwarte kaartjes, die heb ik nog nooit gehad in fut 12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
wrom niet?? XP XDquote:
Coutinho ipv Daniloquote:
Kan nietquote:
Ja en krijgt De Rossi dan 9 chem??quote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ogbonna is Italiaans en alle spelers om hem heen dan ook
Ja, maar De Rossi heeft dan 7 chem. Had ik ook niet gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ogbonna is Italiaans en alle spelers om hem heen dan ook
Silver van Inter hequote:
Okequote:
Had Safe House net aanstaan, vriendin vond hem saai maar ik vond hem wel spannend. Heb hem nog niet afgekeken. Moet wel bekennen dat het meer thriller is dan actie.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef BDIL het volgende:
Iemand nog een goede film gezien ?Zoek een leuke actie film recent uitgekomen
Vond het maar een redelijke film, acteerwerk prima en actie ook alleen het was cliche.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Had Safe House net aanstaan, vriendin vond hem saai maar ik vond hem wel spannend. Heb hem nog niet afgekeken. Moet wel bekennen dat het meer thriller is dan actie.
Ik vond het wel een leuke filmquote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Had Safe House net aanstaan, vriendin vond hem saai maar ik vond hem wel spannend. Heb hem nog niet afgekeken. Moet wel bekennen dat het meer thriller is dan actie.
Ah, je had hem al gezien dus. Verder weet ik niet echt ietsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vond het maar een redelijke film, acteerwerk prima en actie ook alleen het was cliche.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef BDIL het volgende:
Iemand nog een goede film gezien ?Zoek een leuke actie film recent uitgekomen
quote:
Zozo!!!!!!!!!!!quote:
Keiharde handelaar ben ik gewoonquote:
Ja ik merk het alweer. Dit gaat bijna buiten proporties zeg.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keiharde handelaar ben ik gewoon
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
Die posts van Geluidssysteem zijn veel leuker als je zijn stem erbij bedenkt
Lang geleden in de bios gezienquote:
Nee ik ben de Settlers IVquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
Even mijn xboxje aanzetten. Even mensen destroyen hihi.
Thorb wil jij een potje tegen me?
clubsquote:
Triestquote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee ik ben de Settlers IVaan het spelen maar dat spel kan ik niet opslaan
Nee ik speel nu en na deze missie stop ikquote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Triest.
Dus de hele tijd je PC aanlaten.
Wil je dan tegen mij?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee ik speel nu en na deze missie stop ik
Jij mag me niet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |