SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nibali zal in de afdaling wel iets proberen. Deed 'ie zondag al en toen zag je al dat na een paar bochten hij elke keer een gaatje had.![]()
Gewoon vanaf de eerste meter op die Col du Grand Colombier aanvallen en Sky onderdruk zetten.Trotse Belg.![]()
Als hij er aan blijft hangen gaat hij dat zeker doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef Wombcat het volgende:
Nibali zal in de afdaling wel iets proberen. Deed 'ie zondag al en toen zag je al dat na een paar bochten hij elke keer een gaatje had.
Weet niet of het ook een technische afdaling is.Neil LOVES Carrots!![]()
En ondertussen staat Sky er al zo voor dat Nibali best een half minuutje mag wegrijden. En dan kunnen ze in de laatste vijf kilometer nog even met twee man het gas opendraaien.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef Wombcat het volgende:
Nibali zal in de afdaling wel iets proberen. Deed 'ie zondag al en toen zag je al dat na een paar bochten hij elke keer een gaatje had.![]()
Ik vraag me af of die daar veel moeite voor gaan doen. De enige serieuze tegenstander is Goss en erg indrukwekkend rijdt die ook niet. Het is niet zo dat Sagan moet uitlopen omdat hij elders punten kan gaan verliezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:46 schreef wimderon het volgende:
Met een beetje slim rijden van Liquigas kan Sagan sprokkelen bij de tussensprint.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Of wellicht al op de Côte de Corlier. De dominantie van Sky is gruwelijk, dus hoe meer ze onder druk komen en hoe vroeger, hoe beter.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:39 schreef Sasman het volgende:
Gewoon vanaf de eerste meter op die Col du Grand Colombier aanvallen en Sky onderdruk zetten.![]()
De enige ploeg die in de breedte sterk genoeg zijn om ook maar iets te proberen zijn Radioshack, maar die zie ik zoiets niet proberen en zelfs als ze 't toch doen, dan hebben ze geen echte speerpunt, ze kunnen niemand wegsturen waarvan Sky echt bang zou moeten zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:
[..]
Of wellicht al op de Côte de Corlier. De dominantie van Sky is gruwelijk, dus hoe meer ze onder druk komen en hoe vroeger, hoe beter.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ja ok, maar de nood is zo dusdanig hoog dat er nu bij andere ploegen maar eens iets geks moet worden verzonnen. Anders is de strijd al bijna gestreden.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De enige ploeg die in de breedte sterk genoeg zijn om ook maar iets te proberen zijn Radioshack, maar die zie ik zoiets niet proberen en zelfs als ze 't toch doen, dan hebben ze geen echte speerpunt, ze kunnen niemand wegsturen waarvan Sky echt bang zou moeten zijn.![]()
Denk je serieus dat ploegen dat woensdag gaan riskeren wetende wat er donderdag op het menu staat? Die gaan gewoon op donderdag gokken. Het zal me sterk verbazen mocht er woensdag iets gebeuren.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ja ok, maar de nood is zo dusdanig hoog dat er nu bij andere ploegen maar eens iets geks moet worden verzonnen. Anders is de strijd al bijna gestreden.![]()
Ter verduidelijking:quote:Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ploegen dat woensdag gaan riskeren wetende wat er donderdag op het menu staat? Die gaan gewoon op donderdag gokken. Het zal me sterk verbazen mocht er woensdag iets gebeuren.
Dit is donderdag. Daar zullen de K-renners wel gaan vlammen, dan lijkt me een ontsnapping voor woensdag best logisch.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat de groep die wegrijdt niet heel groot is.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die daar veel moeite voor gaan doen. De enige serieuze tegenstander is Goss en erg indrukwekkend rijdt die ook niet. Het is niet zo dat Sagan moet uitlopen omdat hij elders punten kan gaan verliezen.
Hoe eerder de marge voor Sagan groot genoeg is, hoe eerder de rest het groen vergeet. Greipel staat ook nog niet eens heel ver en als die zich ook ineens op tussensprinten gaat richten...![]()
naja, dat werd van gisteren en eergisteren ook gezegd op voorhand. Als ze sky willen slopen zal dat op één dag niet lukken.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ploegen dat woensdag gaan riskeren wetende wat er donderdag op het menu staat? Die gaan gewoon op donderdag gokken. Het zal me sterk verbazen mocht er woensdag iets gebeuren.
Nibali zal sowieso wel wat proberen.![]()
De klassementsrenners hebben niet zoveel gedaan gisteren. Het was gewoon gigantische oorlog omdat iedereen in die ontsnapping wilde zitten, inclusief gasten die volgens Sky nog wat te dicht stonden en daardoor gingen ze telkens alle ontsnappingen terughalen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef Beregd het volgende:
[..]
naja, dat werd van gisteren en eergisteren ook gezegd op voorhand. Als ze sky willen slopen zal dat op één dag niet lukken.
Nibali zal sowieso wel wat proberen.
Nu staat iedereen inmiddels zo belachelijk ver in het klassement dat ze zelfs de nummer 20 in het klassement mee kunnen laten gaan in een vlucht. Zolang die vlucht geen 10 minuten overhoudt op de streep is het prima en anders rijden ze zelf nog wel wat minuutjes dicht.
De etappe van zaterdag wist iedereen dat er gevlamd ging worden. Daar leende La Planche des Belles Filles zich ook erg voor.![]()
Huh?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
De klassementsrenners hebben niet zoveel gedaan gisteren.
Ik heb vdb, nibali én evans zien aanvallen, en wiggins moest uiteindelijk zelf het had dichtrijden. Dat noem ik toch echt wel koersen hoor.![]()
Sky komt niet echt onder druk, als Evans tweede wil worden zal die mensen moeten gaan terugpakken en achtervolgen. Sky gaat gewoon tempo rijden.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:
[..]
Of wellicht al op de Côte de Corlier. De dominantie van Sky is gruwelijk, dus hoe meer ze onder druk komen en hoe vroeger, hoe beter.![]()
Allemaal pas op het laatste. VDB heeft het na het trekken en sleuren van Vanendert even geprobeerd onder de top, vervolgens reed ie even weg door slim de goede kant van de rotonde te nemen en Evans probeerde daarvan te profiteren door er naartoe te rijden. That's it.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb vdb, nibali én evans zien aanvallen.
Die etappe van woensdag leent zich totaal niet voor aanvallen, zeker niet met de sterkte van Sky en al helemaal niet met in je achterhoofd wat donderdag te wachten staat.![]()
Het leent zich juist uitstekend voor aanvallen alleen grote tijdsverschillen zullen de klassementsrenners niet kunnen maken. Mogelijk kan men Sky wel angst aanjagen met een snelle gevaarlijke afdaling, dat lijkt het grootste risico te zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Allemaal pas op het laatste. VDB heeft het na het trekken en sleuren van Vanendert even geprobeerd onder de top, vervolgens reed ie even weg door slim de goede kant van de rotonde te nemen en Evans probeerde daarvan te profiteren door er naartoe te rijden. That's it.
Die etappe van woensdag leent zich totaal niet voor aanvallen, zeker niet met de sterkte van Sky en al helemaal niet met in je achterhoofd wat donderdag te wachten staat.![]()
De Grand Colombier is eigenlijk spectaculairder vanaf de andere kant, met een stuk van 19% en de laatste 8 km sowieso aan 10% gemiddeld.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Maar dat bedoel ik juist met het leent zich niet voor aanvallen. Wat maken max. 30 seconden tijdsverschil uit. Ze schieten er helemaal niets mee op, zeker als het niet is voor een eventuele ritzege.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het leent zich juist uitstekend voor aanvallen alleen grote tijdsverschillen zullen de klassementsrenners niet kunnen maken. Mogelijk kan men Sky wel angst aanjagen met een snelle gevaarlijke afdaling, dat lijkt het grootste risico te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |