Mooi! In elk geval ff 3mnd. rust
Altijd een makkelijke truc om het succes nog even snel te verlengen.
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 19:42 schreef xstatic1975 het volgende:
Eindelijk af van die arrogante bits
Maar als ze dan niet meer optreed en rondtourt, naar wie moet ze dan haar middelvinger opsteken?
quote:Was er al een greatest hits? (And more hits, and b-sides)
Op donderdag 08 augustus 2002 19:43 schreef Zander het volgende:
Mijn voorspelling: Binnenkort in de winkel: Britney, the remix album!Altijd een makkelijke truc om het succes nog even snel te verlengen.
Er zal iig vast wel een nieuw 'talent' klaar staan om haar te vervangen, dus veel schieten we er niet mee op...
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 19:36 schreef EvilFaith het volgende:
NOS-TT 402 do 08 aug SHOWBLOK 4/6 Britney Spears gaat het een tijdje rustig aan doen.
quote:Daar vergis je je nog behoorlijk in hoor. Heb je haar weleens echt horen zingen? Daar kan menig zangeres een puntje aan zuigen. Luister maar eens de live versie van i'm not a girl.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:00 schreef AcidFog het volgende:[..]
Was er al een greatest hits? (And more hits, and b-sides)
Gelukkig is 'live' geen optie voor haarEr zal iig vast wel een nieuw 'talent' klaar staan om haar te vervangen, dus veel schieten we er niet mee op...
En reageer dan pas!
quote:Als je opkomt voor de eerdergenoemde zangkwaliteiten van kindje BS, raad ik aan: STFU.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:14 schreef HekkeySE het volgende:
En reageer dan pas!
Sorry hoor maar dat slaat als een ... op een ...
quote:Hmm... zo moeilijk is het niet om aan een harmonizer te komen ^_^ Heb haar al eerder live horen zingen maar dat klonk echt niet.
Daar vergis je je nog behoorlijk in hoor. Heb je haar weleens echt horen zingen? Daar kan menig zangeres een puntje aan zuigen. Luister maar eens de live versie van i'm not a girl.En reageer dan pas!
quote:Meestal playbackt ze in ieder geval. Zoals tientallen pop"sterren". En er zijn er ook die bijna nooit playbacken en dan ook goed kunnen zingen.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:14 schreef HekkeySE het volgende:[..]
Daar vergis je je nog behoorlijk in hoor. Heb je haar weleens echt horen zingen? Daar kan menig zangeres een puntje aan zuigen. Luister maar eens de live versie van i'm not a girl.
En reageer dan pas!
Gisteren (30 september) is ie uitgekomen in Amerika... Ik heb alleen de live versie gehoord die ze enkele weken geleden deed.
Britney Spears ft. Madonna - Me Against The Music
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |