Als ik een Marokkaan was had ik dat gedaan. Kijken ze niet eens meer van op.quote:
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik een Marokkaan was had ik dat gedaan. Kijken ze niet eens meer van op.
Herkenbaar. Zit er altijd maar een minuutje maxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
Naar de tandarts alleen maar om aan te horen hoe briljant mijn gebit is. En daar betaal je dan nog een shitload aan ook.
Pics van je gebit. Durf te wedden dat mijne spanger is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Meestal roepen ze hun collega's erbij.#achtstewereldwonder
Gezakt voor wat, Jizzinelle?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Gezakt, verdomme. Nu mezelf een week opsluiten in m'n kamer met slechte chick flicks, B&J en een shitload aan chocolade.
Sneu...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Gezakt, verdomme. Nu mezelf een week opsluiten in m'n kamer met slechte chick flicks, B&J en een shitload aan chocolade.
Je weet niet wat je jezelf aandoet mattie. Mijn tanden zijn zo recht en wit. Mijn lach doet menig vrouwmensch smelten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van je gebit. Durf te wedden dat mijne spanger is.
Balenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Nee, dat ben ik nu even aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Junamiii het volgende:
[..]
BalenNu hopen dat je ingeloot wordt voor criminologie.
Heb je andere alternatieven trouwens?
Geneeskunde toelatingsexamen.quote:
Die zijn dan ook meteen smerig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je chocolade eet, probeer de meer dan 80% cacao variant. Die is tenminste nog gezond.
Als een echte neg0rbroeder zuig je ook het merg er wel uit toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even Hotwings tuesday scoren trouwens, knagen tot de stukjes tussen m'n tanden zitten.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nu even aan het uitzoekenKijken of het slim is om een jaar een andere studie te gaan doen of een HBO opleiding te volgen o.i.d.
[..]
Geneeskunde toelatingsexamen.
[..]
Die zijn dan ook meteen smerig.
Kutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Fucked upquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Jij studeert en schrijft 'vergooid'?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
KutWanneer hoor je het van criminologie?
Ik zou wel opletten dat je niet een jaar "vergooid" met iets anders, want straks ben je opeens langstudeerder met bijbehorende boeteKutsysteem
Ach, een jaartje vergooien is niet zo erg. Doe het net zoals ik, vergooi er gewoon tweequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:26 schreef JackieBrown het volgende:
Klote Jumi![]()
En inderdaad kijk uit met het 'vergooien' van een studiejaar. Zou alleen iets anders gaan doen als je die studie ook net zo leuk vindt en wil blijven doen.
Litertje cookie dough tegen de pijn
Van die ultra donkere chocoladequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je chocolade eet, probeer de meer dan 80% cacao variant. Die is tenminste nog gezond.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet niet wat je jezelf aandoet mattie. Mijn tanden zijn zo recht en wit. Mijn lach doet menig vrouwmensch smelten.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als een echte neg0rbroeder zuig je ook het merg er wel uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |