Wierook branden, kunnen ze ook niet tegenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef aight1 het volgende:
ik wil mn shirt niet uit doen met deze muggen hier en m;n lamp is net gesprongen dus kan die kutbeesten niet vinden
wie ben jij nu weer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef junamii het volgende:
Jna, wat is er precies aan de hand bij HS dan eigenlijk?
Ik ben in de war nu, ik mis i's in je naam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef junamii het volgende:
Jna, wat is er precies aan de hand bij HS dan eigenlijk?
Als je slim bent ga je je wachtwoord opvragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja gewoon mezelf, sta alleen nog op 1 computer aangemeld
Ik kan niet meer in m'n mail, dus kan m'n wachtwoord niet opvragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je slim bent ga je je wachtwoord opvragen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef jna het volgende:
junamii/Junamiii, ze hebben een trein doorzocht omdat er een mongool met een pistool liep te zwaaien
Gewoon niet betalen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
Naar de tandarts alleen maar om aan te horen hoe briljant mijn gebit is. En daar betaal je dan nog een shitload aan ook.
Heb de hele kamer afgehuurd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
Moet je ook veel betalen voor die extra stoel voor je ego eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |