Ja thinks so? Nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nicemoet je die dan gwn heletijd aan hebben staan
Das zo'n kutprogramma. En die mensen ook..quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
Lol ik zag net in de reclame van 'the villa' een chick waar ik wel eens mee ben gegaansletje
Ik zoek altijd de grens op.quote:
Haha is echt meer dan 5 jaar terug, maar alsnogquote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Das zo'n kutprogramma. En die mensen ook..
dan kan ik niet meer midnightwhatsappenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja thinks so? Nog niet uitgeprobeerd.
Hoezo niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer midnightwhatsappen
Ik heb gister de hondenfluitje app geprobeerd. Geen effectquote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De gene van wie ik het heb zegt van wel.
omdat mn telefoon oud is en geen 2 dingen tegelijk kanquote:
En dan nog niet doodmaken?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef Junamiii het volgende:
Het geluidje dat ze maken als je met je hoofd op je kussen ligt en wil slapen en ze naast je oor komen vliegen
Midnightwhatsappen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer midnightwhatsappen
Ze komen altijd terug. Als ik ze niet dood maakt ben ik de hele nacht wakker omdat ik helemaal para wordt van dat geluidquote:
Om ze te kunnen vinden?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:36 schreef Sinji het volgende:
Enige reden dat alles in mijn kamer wit is, is vanwege de muggen
En daarna deze erop zetten totdat er rook vanaf komtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:36 schreef Sinji het volgende:
Enige reden dat alles in mijn kamer wit is, is vanwege de muggen
Heb hetzelfde jaquote:
Probeer die truuckjes, ik heb de lengte toch.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ballen! Ik ken truuckjes, maar kan alleen bij 1.60 meiden
Naiss, ik hoop dat je niet kietelig bentquote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Probeer die truuckjes, ik heb de lengte toch.
Gekieteld wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Naiss, ik hoop dat je niet kietelig bent
Ik ben op alles voorbereid, is geen behang, maar soort sterke plastic, G. Gewoon doekje overheen en klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |