Zo zwart is JB toch niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Van die ultra donkere chocolade![]()
zo kaolo lekker
Honger gekregen.
Die heb ik er al op zittenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ach, een jaartje vergooien is niet zo erg. Doe het net zoals ik, vergooi er gewoon twee
Laat me, ik ben allochtoonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij studeert en schrijft 'vergooid'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Onbeskoft!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankerdom KFC-volk, gewoon m'n maiskolf vergeten. Hoe moeilijk is een zingermenu + mais + extra hotwings nou.
Dit wil ikquote:Specifieke eisen:
Minimale lengte: 1.55 m.
Bril of lenzen zijn toegestaan.
Zo'n type was het wel een beetje ja, vorige keer was zo'n chick ook al m'n hotwings vergeten (hotwings vergeten in een fucking KFCquote:
Ja ze dacht natuurlijk dat jij die KFC reclames wel kendequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n type was het wel een beetje ja, vorige keer was zo'n chick ook al m'n hotwings vergeten (hotwings vergeten in een fucking KFC), maar die chick toen was echt zo'n cutieface. Vroeg ze van 'wil je nog wat extra's
?' om het goed te maken, en pas buiten besefte ik me dat "je ping of whatsapp
" een on point smooth antwoord was geweest
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toch, alleen de echte weten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Van die ultra donkere chocolade![]()
zo kaolo lekker
Honger gekregen.
vanavond oid, ga nu gymmen yoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja toch, alleen de echte weten.
Was beetje druk gisteren, wanneer kun je weer?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Soms rate ik chicks op de schaal van Jumi, voor meer mensen herkenbaar?Best herkenbaar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
DM me welk meisje het isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ging stuk om die 9/11![]()
Vanavond de villa
Meh, kan me wel voorstellen dat etha zoiets niet zo openbaar gaat posten.quote:
Ik kijk nooit tv hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hersendode TV-kijkers, jullie zijn verdoemd. Niet meer te redden.
2 kinderen hebben en je dan zo gedragen op tvquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Ethanolic het volgende:
Aahhh die Riannewat een vies wijf is dat
Hahahahahahaha pwndquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ooh jij gaat wensen dat je nooit geboren was
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
2 lucky goals man, die vrije trap was zeker je eerste ooit?
Fucking Youpiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
En toen had je fucking Youp van 't Hek aan je kassaFucking baasje
HAAAHAAAAHAAAAAAAAAAA VAOVOND GAAN WIJ MANGquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
2 lucky goals man, die vrije trap was zeker je eerste ooit?
Nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
En toen had je fucking Youp van 't Hek aan je kassaFucking baasje
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef jna het volgende:
[..]
Inb4 Ron.Jeremy en een opmerking over hakken en tenen likken
Come at me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand een potje Fifa wilt doen (jna of etha) laat het even weten door te quoten.
Echt manquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Mi gado moet nog steeds een keer een online pass kopen.
En ik slechter, dus dat komt goed uit. Misschien wordt het nog een partij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet je wel waarschuwen dat ik veel beter geworden ben.
Ga weg jij.quote:
Slechter? Ik was gewoon fakking goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En ik slechter, dus dat komt goed uit. Misschien wordt het nog een partij.
Soon TM.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri kap met dat X verdedigen man dat is kaolo gay
Niet dat het je helptquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri kap met dat X verdedigen man dat is kaolo gay
Dan ben je echt slecht Yuriquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
Het staat onderling 4-0 voor mij uiteraard in gewonnen wedstrijden, wanneer word je eens een match?
Jna deed het beter.[ afbeelding ]
Yuri tacklet niet, doet alleen afdekken. (Zeer effectief maar zo worden de wedstrijden echt saai)quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dan ben je echt slecht YuriDriekwart van mijn tackles raken enkel lucht
Haha nice, was ook al bezig met uploaden van mijn maaltijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij heeft geluk. 8/10 wedstrijden online win ik. Ik moet gewoon inkomen, we doen zo rematch.
Eerst deze delicious foods eten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij heeft geluk. 8/10 wedstrijden online win ik. Ik moet gewoon inkomen, we doen zo rematch.
[ afbeelding ]
holifuckkkk krijg honger van jullie flikkertjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha nice, was ook al bezig met uploaden van mijn maaltijd.
[ afbeelding ]
Strong bulk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha, Xbox is voor mensen die een motorieke afwijking hebben, vandaar die grote controller.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa op de PS3 spelen ipv 360.
Ik eet precies hetzelfde nu. Verse tagliatelle van de AHquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik eet precies hetzelfde nu. Verse tagliatelle van de AH?
Nogsteeds geen schaarmeet gehouden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh je hebt ze gekregen. Dan vraag je het maar, je fok vriendinnetjes willen het weten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom eten jullie zo vroeg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik vast.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Waarom eten jullie zo vroeg?
[ afbeelding ]
Nee Yuri had al een uitnodiging gestuurd vlak na jou, dus hij mag eerst. Als ie er nog is...quote:
rrrrrrrrrrightquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:21 schreef jna het volgende:
[..]
Nee Yuri had al een uitnodiging gestuurd vlak na jou, dus hij mag eerst. Als ie er nog is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |