SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Junamiii op 09-07-2012 17:35:03 ]![]()
Im a fine mawfucka I can back that ass up.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Baasotelliquote:.
Blackavelli.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Juminelle het volgende:
Im a fine mawfucka I can back that ass up.
Back in '99 had (YM)CMB al hits.
![]()
Haha, ik dacht bij die andere zin van doel je nou op Juvenile of die Drake-versie. Nu is het wel duidelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef krioro het volgende:
And my girls from the 504, you need to drop it right now.![]()
Ja ik dacht ik ga met de tijd mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik dacht bij die andere zin van doel je nou op Juvenile of die Drake-versie. Nu is het wel duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik ga met de tijd mee.Master PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ooohhhweee
!
Vind het nogsteeds lijp dat hij (sorry CB) $350 miljoen heeft weten te vergaren met o.a. muziek.
quote:In 1998 alone Forbes Magazine estimated his income at $56.5 million.![]()
Destijds haatte ik die muziek, nu zie ik de lol er wel van in.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Master P! Ooohhhweee
!
Vind het nogsteeds lijp dat hij (sorry CB) $350 miljoen heeft weten te vergaren met o.a. muziek.
[..]
Die No Limit (e.a.) albumcovers zijn ook geniaal slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Dat was het soort muziek waar ze toentertijd in de Amerikaanse hoods black-on-black crimes op comitten met drive-by's en shit.
En nu Master P lang en breed binnen is probeert hij de jongere generatie wat OG knowlegde te kicken.
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even een goeeede pagga slaan op de foto van Jumi @ Hoe zie je er nu uit.
Bah.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Doe de stofzuigerquote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de pluisjes uit je navel eten.
![]()
.
Jawel, je keek.![]()
Materialistisch stuk stront.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Master P! Ooohhhweee
!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de pluisjes uit je navel eten.
![]()
.
Kankersmerig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: