Gegooid met bessenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar huis moeten sturen? Wat had ie gedaan?
Quequote:
Magnetron misschienquote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een cafe micro-ondes?
maar met het woord micro er in, voorspelt dat niet veel goeds
Mijn Frans is dan ook reteslechtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Magnetron misschien
Oftewel je username in het Frans![]()
Google?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn Frans is dan ook reteslecht
Stond er gemiddeld een 3 voor op een gegeven moment
Dat is nog beter dan mijn Frans maar ik kan gewoon logisch nadenken. Leer het eens, wie weet heb je er iets aanquote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn Frans is dan ook reteslecht
Stond er gemiddeld een 3 voor op een gegeven moment
Ik vind 3 talen wel genoeg!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan mijn Frans maar ik kan gewoon logisch nadenken. Leer het eens, wie weet heb je er iets aan
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongerenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te koken
(verkapte topic-rez)
Zulks een loser.quote:
We weten dat je een micropenis hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een cafe micro-ondes?
maar met het woord micro er in, voorspelt dat niet veel goeds
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
We weten dat je een micropenis hebt.
Iemand Tijn nog gezien trouwens vandaag?
Je had toch een nieuw huisje? Schiet dat al een beetje op?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongeren
Ik ook nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te koken
(verkapte topic-rez)
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We weten dat je een micropenis hebt.
Iemand Tijn nog gezien trouwens vandaag?
Vrijdag de sleutelquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had toch een nieuw huisje? Schiet dat al een beetje op?
Culinair hoogstandje hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook nietsoep uit blik hoor vanavond
ahhh je mag ook wel hier lasagne mee komen eten hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn moeder straks met voer thuis komt en dat ze dus niet gezellig met haar vent uit eten is gegaan zodat ik hier zit te verhongeren
O ik vond toenstraks nog zo'n kant-en-klaar magnetronburger in de koelkast (restje van afgelopen weekend). Ik ben gered!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook nietsoep uit blik hoor vanavond
Dat is lief!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhh je mag ook wel hier lasagne mee komen eten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |