abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113966545
Op 1 augustus krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning, en waar ik vanaf 1 september ook daadwerkelijk wil gaan wonen. Mijn nieuwe woning ligt echter in een gebied waar je een parkeervergunning moet hebben, en om in aanmerking te komen voor zo een vergunning dien je ingeschreven te staan in die woonplaats. Ik zit dus met een overlapping van een maand. Ik kan me ook al per 1 augustus in laten schrijven op mijn nieuwe adres, maar zijn daar verder nog gevolgen aan? Betaal ik dan dubbele lasten aangezien ik ook nog een (huur) woning heb ik een andere plaats?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_113966635
Volgensmij zitten daar dan al kosten aan gebonden uberhaupt de aanvraag kost je geld en als het toegekend wordt kan het opzich nog enige tijd gaan duren voordat je hem uberhaupt in huis hebt. Denk hierbij even goed na of het de rompslomp waard is.
'Als' is einde discussie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juli 2012 @ 14:08:35 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_113966713
Voor het inschrijven zelf maakt het niks uit, voorzover ik weet. Dubbele lasten krijg je niet, je huur e.d. staan hier los van. Je kunt niet in twee gemeentes ingeschreven staan dus je wordt ook een maand eerder uitgeschreven in je oude woonplaats.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 9 juli 2012 @ 14:08:47 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_113966718
Uiteraard heb je dubbele lasten en voor die lasten boeit het niet waar je ingeschreven staat.

Je kan je eerder inschrijven, zou ik ook doen.
So we just called him Fred
pi_113966830
Je krijgt alleen wat post van officiele instanties een maand eerder op je nieuwe huisadres.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113966858
Ik kan de parkeervergunning dezelfde dag meenemen als ik het op het kantoor van parkeerbeheer de aanvraag indien, dus dat zal het probleem niet zijn. De vrouw van parkeerbeheer zei wel al dat ze een beetje kon smokkelen, maar 1 hele maand eerder gaat niet lukken. En om een maand lang iedere dag parkeergeld te gaan betalen vind ik een beetje teveel van het goede.

Maar geen heffingen, belastingen ed die er dus extra bijkomen? Dan kan ik me idd beter maar dezelfde dag inschrijven idd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')