Want? Wat is de gemiddelde leeftijd zoal?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:35 schreef bijdehand het volgende:
Ik raad je aan om te gaan solliciteren en te hopen dat je niet te oud bent voor die baan.
Groetjes,
gezond verstand.
Ja, maar horeca, dus een totaal andere branche.quote:
Minimumleeftijd in de fabrieken ligt rond de vijf jaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:43 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Want? Wat is de gemiddelde leeftijd zoal?
Ik denk niet dat je er erg oud bent als achttienjarige.
?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Minimumleeftijd in de fabrieken ligt rond de vijf jaar.
In de winkels zal dit 16 jaar zijn, en zullen ze liever iemand van 16 aannemen dan iemand van 18 (dat bespaart weer 50 cent per uur).
In China en India.quote:
Nu we dit geconstateerd hebben, kunnen we naar de volgende stap. Je pakt je fiets, fietst naar die winkels en vraagt, in elke winkel, of ze nog mensen zoeken. Daarna ga je een brief schrijven naar die winkels en dan hoop je op een respons van desbetreffende winkels.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:10 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Hmm.. in een kledingwinkel zie ik, en dan gaat het er vooral om hoe oud ik het personeel schat, meer mensen van een jaar of 18 tot 20 dan zestienjarige pubers.
Hoor je bij de 1e 3 winkels 3x nee, dan ben je waarschijnlijk te lelijk, en kan je beter in een call center werken.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu we dit geconstateerd hebben, kunnen we naar de volgende stap. Je pakt je fiets, fietst naar die winkels en vraagt, in elke winkel, of ze nog mensen zoeken. Daarna ga je een brief schrijven naar die winkels en dan hoop je op een respons van desbetreffende winkels.
Die krijg je vanzelf wel in het pashokje.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:33 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
heb er weinig tot geen ervaring in.
Gewoon HEUL ERG HARD er aan denken, dan heb je zo een baanquote:Ik zit zelf te denken aan America Today, Men at Work, Sting. Dat soort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Die krijg je vanzelf wel in het pashokje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |