abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113965509
Ik ben naarstig op zoek naar een bijbaan in een kledingwinkel voor enkele uren in de week. Ik ben achttien, heb er weinig tot geen ervaring in.
Mijn vraag aan jullie is welke keten jullie me aanraden? Met welke heb je goede, of juist slechte, ervaringen?
Ik zit zelf te denken aan America Today, Men at Work, Sting. Dat soort.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_113965583
Ik raad je aan om te gaan solliciteren en te hopen dat je niet te oud bent voor die baan.

Groetjes,
gezond verstand.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 9 juli 2012 @ 13:38:37 #3
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_113965690
heb je hiervoor een bijbaan gehad?
pi_113965730
Allemaal slecht betaald, kut werk en domme klanten.
pi_113965759
ik zou de mcdonalds aanraden
pi_113965765
America Today: veel te Amerikaans naar mijn mening
Men at Work: ik zie niet vaak mannen daar werken, vraag me dus af of het wel een serieuze winkel is
Sting: Draaien daar vaak muziek van één en dezelfde artiest, erg irritant. Ook de strings die ze daar verkopen vind ik niet echt 'rrrrrrr', alsof ze de 'r' uit het woord hebben gehaald.

Ik zie het niet doen dus.
pi_113965861
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:35 schreef bijdehand het volgende:
Ik raad je aan om te gaan solliciteren en te hopen dat je niet te oud bent voor die baan.

Groetjes,
gezond verstand.
Want? Wat is de gemiddelde leeftijd zoal?
Ik denk niet dat je er erg oud bent als achttienjarige.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:44:08 #8
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_113965870
Gewoon solliciteren. Eerste bijbaantjes zijn meestal niet bijbaantjes waar je 'je petje' voor afneemt. Je mag al blij zijn als je wordt aangenomen.
pi_113965874
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:38 schreef maickeltje het volgende:
heb je hiervoor een bijbaan gehad?
Ja, maar horeca, dus een totaal andere branche.
pi_113965983
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:43 schreef houtjetouwtjejas het volgende:

[..]

Want? Wat is de gemiddelde leeftijd zoal?
Ik denk niet dat je er erg oud bent als achttienjarige.
Minimumleeftijd in de fabrieken ligt rond de vijf jaar.
In de winkels zal dit 16 jaar zijn, en zullen ze liever iemand van 16 aannemen dan iemand van 18 (dat bespaart weer 50 cent per uur).
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_113966245
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Minimumleeftijd in de fabrieken ligt rond de vijf jaar.
In de winkels zal dit 16 jaar zijn, en zullen ze liever iemand van 16 aannemen dan iemand van 18 (dat bespaart weer 50 cent per uur).
?
5 Ferrari's op videoband!
pi_113966254
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

?
In China en India.
pi_113966784
Hmm.. in een kledingwinkel zie ik, en dan gaat het er vooral om hoe oud ik het personeel schat, meer mensen van een jaar of 18 tot 20 dan zestienjarige pubers.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:20:04 #14
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_113967077
Beste bijbaan is je kontje verhuren achter het CS
pi_113967352
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:10 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Hmm.. in een kledingwinkel zie ik, en dan gaat het er vooral om hoe oud ik het personeel schat, meer mensen van een jaar of 18 tot 20 dan zestienjarige pubers.
Nu we dit geconstateerd hebben, kunnen we naar de volgende stap. Je pakt je fiets, fietst naar die winkels en vraagt, in elke winkel, of ze nog mensen zoeken. Daarna ga je een brief schrijven naar die winkels en dan hoop je op een respons van desbetreffende winkels.
pi_113967407
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nu we dit geconstateerd hebben, kunnen we naar de volgende stap. Je pakt je fiets, fietst naar die winkels en vraagt, in elke winkel, of ze nog mensen zoeken. Daarna ga je een brief schrijven naar die winkels en dan hoop je op een respons van desbetreffende winkels.
Hoor je bij de 1e 3 winkels 3x nee, dan ben je waarschijnlijk te lelijk, en kan je beter in een call center werken.
pi_113967419
Zeeman of aldi, Aldi leek mij vroeger echt vet beetje pallets naar binnen rijden en weer terug naar het magazijn. Toen ik 16 was gaven ze mij een vast contract, toen ik 18 was mocht ik hoger op en was ik een belangrijke schakel binnen de organisatie.

Nu ben ik 24, slechte tot geen opleiding gevolgd en ziet het er niet meer zo rooskleurig uit.
Laat je iig niet wijs maken door alle mooie beloftes die je op pad mocht tegen komen TS.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_113978074
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:33 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
heb er weinig tot geen ervaring in.
Die krijg je vanzelf wel in het pashokje.

quote:
Ik zit zelf te denken aan America Today, Men at Work, Sting. Dat soort.
Gewoon HEUL ERG HARD er aan denken, dan heb je zo een baan *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113978327
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Die krijg je vanzelf wel in het pashokje.

Haha.
pi_113978461
Ik zou vooral kijken waar ze npg mensen zoeken ;)
pi_113978834
Zoeken,zoeken en nog eens zoeken..

niet opgeven na 1x nee!

succes vent=) of meid=)
Dit is de site met tips over geld besparen : www.veelgeldbesparen.eu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')