Gelukkig maar manquote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef Kutstudent het volgende:
Oja en ik heb zojuist waarschijnlijk mijn bsa gered.
En een draak zijn in plannen en je planningen uitvoeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ADHD zonder het hyper zijnMoeite hebben met concentreren
Ik heb nog een enorme unit met concerta staan bij m'n ouders. Dat spul werd toen ik er niet zo in geloofde voornamelijk gebruikt om goedkoop dronken te worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je nog dex nodig hebt weet je me te vinden.
Daar werkt het inderdaad ideaal voorquote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb nog een enorme unit met concerta staan bij m'n ouders. Dat spul werd toen ik er niet zo in geloofde voornamelijk gebruikt om goedkoop dronken te worden.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb nog een enorme unit met concerta staan bij m'n ouders. Dat spul werd toen ik er niet zo in geloofde voornamelijk gebruikt om goedkoop dronken te worden.
Bij mij lukt het eerste wel, het tweede nietquote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En een draak zijn in plannen en je planningen uitvoeren.
Gewoon een nachtje doorhalenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi
Ik val pas in slaap tegenwoordig om 05:30 en wordt wakker rond 14:30.
Dat is verneukt en niet leuk.
En het regent.
Nou groetjes Benno L.
Ik denk dat het bij mij toch meer een gevalletje van discipline is ipv een concentratie probleemquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Ik was ook nooit hierop uitgekomen als een van het huidig bestuur het niet ook had en zij niet in mij het chaotische warhoofd zag wat zij ook had voordat ze aan de ritalin ging.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij toch meer een gevalletje van discipline is ipv een concentratie probleem
Beste Benno,quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi
En het regent.
Nou groetjes Benno L.
Een nachtje doorhalen en daarna standaard je wekker zetten rond half 9/9 uur.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi
En het regent.
Nou groetjes Benno L.
Hej Hoi Froeper.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste Benno,
Haha.
Met vriendelijke groet,
J. Froeper
Systeembeheerder
Froeper & Zn. Systeembeheer
Ritalin is de shit kun je goed hard op gaanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Ik was ook nooit hierop uitgekomen als een van het huidig bestuur het niet ook had en zij niet in mij het chaotische warhoofd zag wat zij ook had voordat ze aan de ritalin ging.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hej Hoi Froeper.
Dankje voor je uitleg, het gaat nu echt een stuk beter.
Ik ga nu naar het zwembad want de kleintjes moeten zwemmen.
Grote groet Benno L.
Nog wat nodig?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ritalin is de shit kun je goed hard op gaan
Ik kom er net achter dat je met zo'n aandoening een jaar uitstel mag aanvragen over langstudeerboetes.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Kom er net achter dat ik nooit zorgtoeslag heb aangevraagd
Ik ga morgen mijn aanvraag inleveren met hulp van een studentendecaan! Heb het formulier al laten ondertekenen door de psycholoog.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat je met zo'n aandoening een jaar uitstel mag aanvragen over langstudeerboetes.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |