precies ja.quote:
Ik ben te soft om eisen te stellen...:( nieuwe baan zoeken is een optie maar in deze tijden zal dat moeilijk gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:29 schreef jroz het volgende:
Ik zie het probleem niet? Je kan toch ook zelf beslissen niet door te gaan? Als ze jou echt willen houden kan je eisen stellen. Laat deze eisen ook terugkomen in het contract.
Wat is nu concreet jouw vraag?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Ik ben te soft om eisen te stellen...:( nieuwe baan zoeken is een optie maar in deze tijden zal dat moeilijk gaan.
Hangt ervan af wat je kan. Voor bepaalde talenten is er werk zat.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Ik ben te soft om eisen te stellen...:( nieuwe baan zoeken is een optie maar in deze tijden zal dat moeilijk gaan.
Nou ja, bijstandsmoeders kunnen ook rondkomen en die hebben nog kinderen. Als je alleen bent red je het wel hoor met 2200 bruto.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef Misan het volgende:
mijn god, dat iemand van een bruto salaris van 2200-2300 euro rond kan komen
En als ze dat niet accepteren(trainingen) en het contract dan niet accepteerd dan verlies ik recht op een uitkering. Hoe en wat?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bekijkt het helemaal verkeerd... jij gaat eisen dat je cursussen kan doen en anders ga je weg. En je gaat niet minder verdienen. Je gaat meer verdienen.
Belastingtechnisch misschien ?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je kan. Voor bepaalde talenten is er werk zat.
Maar waarom wil je 300 netto minder verdienen met je nu al karige loon?
Nieuwe baan zoeken. Dan ben je inderdaad verwijtbaar werkloos.quote:
Dan regel je een opzegtermijn in je contract en zoek je ondertussen naar ander werk.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:34 schreef TheThinker het volgende:
[..]
En als ze dat niet accepteren(trainingen) en het contract dan niet accepteerd dan verlies ik recht op een uitkering. Hoe en wat?
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef Misan het volgende:
mijn god, dat iemand van een bruto salaris van 2200-2300 euro rond kan komen
Te soft om eisen te stellen is dus ook meteen een teken dat je bepaalde kwaliteiten mist. Mogelijk zal dat een reden zijn voor de werkgever om niet te investeren in jou.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Omdat TS dat wellicht ziet als invensteren in zijn toekomst omdat er dan wellicht ruimte is voor trainingen e.d.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
Maar waarom wil je 300 netto minder verdienen met je nu al karige loon?
Ja, maar 300 euro netto? Volgens mij kan je nooit meer dan 300 euro aan toeslagen erbij krijgen als je 500 euro bruto minder gaat verdienen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:35 schreef spierbal het volgende:
[..]
Belastingtechnisch misschien ?
Maar al willen ze je een nieuwe contract geven, kan jij toch wat gaan onderhandelen.
dan zak jij met je eis. Als ze je willen houden kom je elkaar wel tegen in het midden. En anders niet en dan heb je alsnog geen werk.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:34 schreef TheThinker het volgende:
[..]
En als ze dat niet accepteren(trainingen) en het contract dan niet accepteerd dan verlies ik recht op een uitkering. Hoe en wat?
Harde eisen stellen: trainingen meer loon(hoeveel meer?) loon is te doen, weinig werkervaring (2,5 jaar) daarvoor wel altijd gewerkt vanaf mijn leeftijd van 15e weekend en vakantie.quote:
Misschien vind ie de 41,95% belasting te veel die hij moet inleveren.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja, maar 300 euro netto? Volgens mij kan je nooit meer dan 300 euro aan toeslagen erbij krijgen als je 500 euro bruto minder gaat verdienen.
Bijstand krijg je zowieso, en aangezien je toch al minder wilt verdienen, heof je je geen zorgen te maken over geldje bent blijkbaar rijk zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |