abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113963537
Als zeer motiverende werknemer die dagelijks altijd iets wil leren en zeer nieuwsgierig is in alles om mijn kennis nog verder uit te breiden loop ik tegen een probeem aan.
Ter info: voor 1 functie aangenomen, binnen 6 maanden extra functie erbij gekregen en doe vanaf het begin en nu steeds meer eigenlijk een 3e functie, maar niet officieel op papier. Ik werk nu 1,5 jaar in het bedrijf.
Mijn arbeidscontract loopt deze maand af.

Eigenlijk hoop ik dat ze mijn contract niet gaan verlengen, maar ik ben bijna zeker dat ze dat wel gaan doen omdat ik veel kan en snel kan( wat de collega's en baas in 2 uren over doen doe ik in 20min(dat heeft mijn baas zelf een keer verteld, en het is ook gewoon een feit, best wel triest eigenlijk haha)

De redenen dat ik niet meer hier wil werken:
Ik kan mijn werk met mijn ogen dicht doen (te makkelijk werk) paar keer aangegeven dat ik wel meer wil leren en doen alleen de persoon die dat zou kunnen doen heeft zoveel werk dat hij geen tijd heeft om in mij te investeren, dit heeft hij zelf verteld en zei toen ook dat hij hieraan zal werken(nooit iets van gekomen, zoals verwacht).

Ik krijg geen workshops/trainingen, misschien omdat ik alles zelf aanleer en dat weten ze. Allleen is zo'n training toch wat sneller en efficienter in sommige gevallen.
Ik ben nog jong(26) en ik blijf hier alleen voor het geld, alleen zou ik graag 300/400 euro minder willen verdienen (netto ja, bruto salaris is ongeveer 2200/2300) en meer dingen willen leren en doen.
Ik zal alleen de collega's van andere afdelingen missen.

Graag hoor ik van jullie tips/advies, sorry voor de typfoutjes(mobiel).
pi_113963606
Ik zie het probleem niet? Je kan toch ook zelf beslissen niet door te gaan? Als ze jou echt willen houden kan je eisen stellen. Laat deze eisen ook terugkomen in het contract.
pi_113963612
En wat is je vraag nu? :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113963619
Jankbal
pi_113963640
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:29 schreef Cat22 het volgende:
En wat is je vraag nu? :?
precies ja.

niemand dwingt je om daar te blijven en niemand zal ander werk voor je zoeken..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_113963647
Je wilt weg en minder verdienen (en wel 300 MINDER per maand?), doet werk wat onder je nivo is (vandaar je snelheid), maar je bent bang de collega's te missen en je vraagt hier om hulp?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  PR/Manusje van alles maandag 9 juli 2012 @ 12:31:35 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_113963684
Je bekijkt het helemaal verkeerd... jij gaat eisen dat je cursussen kan doen en anders ga je weg. En je gaat niet minder verdienen. Je gaat meer verdienen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_113963698
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:29 schreef jroz het volgende:
Ik zie het probleem niet? Je kan toch ook zelf beslissen niet door te gaan? Als ze jou echt willen houden kan je eisen stellen. Laat deze eisen ook terugkomen in het contract.
Ik ben te soft om eisen te stellen...:( nieuwe baan zoeken is een optie maar in deze tijden zal dat moeilijk gaan.
pi_113963702
Je hoeft geen contractverlenging te accepteren...

Overigens, als je echt zo overtuigd bent van je kwaliteiten, waarom zou je dan in godsnaam bereid zijn om 300-400 euro netto minder te gaan verdienen, van het toch al (voor iemand die "alles kan") lage bruto loon van 2300 euro?
pi_113963735
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef TheThinker het volgende:

[..]

Ik ben te soft om eisen te stellen...:( nieuwe baan zoeken is een optie maar in deze tijden zal dat moeilijk gaan.
Wat is nu concreet jouw vraag?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113963736
quote:

[..]

Hangt ervan af wat je kan. Voor bepaalde talenten is er werk zat.
Maar waarom wil je 300 netto minder verdienen met je nu al karige loon?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_113963756
mijn god, dat iemand van een bruto salaris van 2200-2300 euro rond kan komen :o
pi_113963778
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef Misan het volgende:
Nou ja, bijstandsmoeders kunnen ook rondkomen en die hebben nog kinderen. Als je alleen bent red je het wel hoor met 2200 bruto.
pi_113963782
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bekijkt het helemaal verkeerd... jij gaat eisen dat je cursussen kan doen en anders ga je weg. En je gaat niet minder verdienen. Je gaat meer verdienen.
En als ze dat niet accepteren(trainingen) en het contract dan niet accepteerd dan verlies ik recht op een uitkering. Hoe en wat?
pi_113963801
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Hangt ervan af wat je kan. Voor bepaalde talenten is er werk zat.
Belastingtechnisch misschien ?
Maar al willen ze je een nieuwe contract geven, kan jij toch wat gaan onderhandelen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_113963808
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:34 schreef TheThinker het volgende:

[..]

Hoe en wat?
Nieuwe baan zoeken. Dan ben je inderdaad verwijtbaar werkloos.
Oplossing: nieuwe contract accepteren en rondneuzen terwijl je daar nog werkt.
pi_113963810
quote:

[..]

En als ze dat niet accepteren(trainingen) en het contract dan niet accepteerd dan verlies ik recht op een uitkering. Hoe en wat?
Dan regel je een opzegtermijn in je contract en zoek je ondertussen naar ander werk.
pi_113963813
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef Misan het volgende:
:')

Effe serieus hoeveel vaste kosten heb je nou per maand ? de rest is overbodige luxe.
pi_113963818
quote:

[..]

Te soft om eisen te stellen is dus ook meteen een teken dat je bepaalde kwaliteiten mist. Mogelijk zal dat een reden zijn voor de werkgever om niet te investeren in jou.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:36:28 #20
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_113963833
Dan zoek je wat anders. Blijkbaar heb je nog een maand. Als ik jou was geweest was ik daar al wat eerder mee begonnen :{

Wat voor een opleidingsachtergrond heb je? Mbo? In dat geval zou het ook lonen om op zoek te gaan naar een hbo vervolgopleiding. Je gaat dan wel terug in inkomen, maar daar rekende je sowieso al op. Voordeel is dat je daarna ook gekwalificeerd bent om wellicht wat uitdagender en ingewikkelder werk te doen dan dat je nu doet.

De zinsnede ' zeer motiverende werknemer' betekent iets anders dan je wellicht bedoelde. Kijk daar ook even naar als je in het dagelijks leven je zelf als zodanig omschrijft. :P
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_113963836
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

Omdat TS dat wellicht ziet als invensteren in zijn toekomst omdat er dan wellicht ruimte is voor trainingen e.d.
pi_113963838
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:35 schreef spierbal het volgende:

[..]

Belastingtechnisch misschien ?
Maar al willen ze je een nieuwe contract geven, kan jij toch wat gaan onderhandelen.
Ja, maar 300 euro netto? Volgens mij kan je nooit meer dan 300 euro aan toeslagen erbij krijgen als je 500 euro bruto minder gaat verdienen.

Bijstand krijg je zowieso, en aangezien je toch al minder wilt verdienen, heof je je geen zorgen te maken over geld :) je bent blijkbaar rijk zat.
  PR/Manusje van alles maandag 9 juli 2012 @ 12:38:41 #23
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_113963886
quote:

[..]

dan zak jij met je eis. Als ze je willen houden kom je elkaar wel tegen in het midden. En anders niet en dan heb je alsnog geen werk.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_113963926
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wat is nu concreet jouw vraag?
Harde eisen stellen: trainingen meer loon(hoeveel meer?) loon is te doen, weinig werkervaring (2,5 jaar) daarvoor wel altijd gewerkt vanaf mijn leeftijd van 15e weekend en vakantie.

Het was meer een voorbeeld dat mijn loon minder van belang is dan het leren van dingen.
pi_113963975
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ja, maar 300 euro netto? Volgens mij kan je nooit meer dan 300 euro aan toeslagen erbij krijgen als je 500 euro bruto minder gaat verdienen.

Bijstand krijg je zowieso, en aangezien je toch al minder wilt verdienen, heof je je geen zorgen te maken over geld :) je bent blijkbaar rijk zat.
Misschien vind ie de 41,95% belasting te veel die hij moet inleveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')