Gvd ja, ik zie nu pas hoeveel posts ik hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt bijna 17000 posts op Fok. Dat is je fout
Heb je een maagdenvliesje dan ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat vrouwen wel aan mij kunnen merken dat ik maagd ben
Het is de kerk hoor. Ik heb ook bijn aangesloten geweest aan een christelijke organisatie. Ze koppelen daar alles en iedereen, zeker of juist de nice guys. Uiterlijk telt stuk minder mee, want het is niet christelijk om daar op iemand af te wijzenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb paar jaar geleden tijdelijk een opdracht gehad waar ik met 2 gereformeerde christenfundi's moest samenwerken.
Grotere sociaal incapabale nerds heb ik van mijn leven niet gezien maar ze waren allebei getrouwd
En nog best mooie vrouwen ook, zal wel via die kerk zijn geregeld ofzo.
Het waren verder heel aardige jongens maar ik had hooit gedacht dat ze uberhaupt een vrouw zouden durven aanspreken.
Aan de andere kant sta je dan ook te kijken. Zij hebben wel een vrouw en ik niet. Wat doe ik fout?
mss wel ja, ik werd ook raar aangekeken toen ter sprake kwam dat ik het met een ex heb uitgemaakt omdat het wel klikte als maatjes maar de passie ontbrak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij geldt daar pakken wat je pakken kan. Toont een meisje interesse dan nooit meer laten gaan. Wie weet is dit de enige kans.
Nouja, men zegt wel vaak, liefde komt aanwaaien, niet op zoek gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef djenneke het volgende:
Meestal omdat ze denken (dit kan een van, of al deze redenen zijn) dat het ze vanzelf maar moet aan komen waaien, omdat ze het lekkerste wijf uit de kroeg willen of omdat ze hun nek breken bij iedere vrouw die de kroeg binnen wandelt (wanhoop is echt niet aantrekkelijk), omdat ze zichzelf ontzettend zielig/slachtoffer vinden, omdat ze zichzelf niet goed verzorgen, omdat ze op hun dertigste nog altijd thuis wonen, omdat ze denken dat mams ook de was doet, maar mams weet eigenlijk van niks. Vervolgens vinden ze vaak ook nog, dat een vrouw al het voorgaande gewoon hoort te accepteren, want anders accepteert ze hen niet, zoals ze zijn.
![]()
![]()
Ga dan naar een prostituee. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt bijna 17000 posts op Fok. Dat is je fout
Nee geintje natuurlijk. Mijn fout is dat ik te lang heb gezeten met mijn problemen. Ik had het meer dan 5 jaar geleden moeten fixen.
Je kunt zo nice zijn als je wilt, maar als je op mijn leeftijd nog maagd bent, dan wordt de spoeling wel heel erg dun.
"Oh die jongen is heel leuk, maar hij is nog maagd dus dan zal hem wel iets mankeren. Dan houdt het op, hè".
Een stratenmaker heeft net als wie dan ook afleiding nodig tijdens het werk, welke afleiding is beter dan een mooie vrouw die langsloopt? geen. Heb je liever een baas die loopt te geilen op een werknemer? of een leraar die loopt te geilen op een leerling. Het gebeurt overal, ik vind dat stratenmakers het altijd nog netjes houden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nouja, men zegt wel vaak, liefde komt aanwaaien, niet op zoek gaan![]()
Nee, ik snap dat ergens wel wat moeite gedaan mag worden.
Mannen die hun nek verdraaien is soms echt te ernstig. Gister was ik effe een kopje koffie aan het drinken in een niet nader te noemen koffiezaak, en zag buiten stratenmakers bezig die echt hun koppen aan het verdraaien waren. Zag er best triest uit. Maargoed, het schijnt dat sommige mensen stratenmaker worden om naar dames te kijken..
Alhoewel ik het soms wel leuk vind mn zonnebril op te zettenDan kun je stiekem toch kijken (zonder de kop te verdraaien natuurlijk) en soms zie je dan dat de ander ook kijkt
![]()
Zelfmedelijden is geen pluspunt. Dat herken ik zeker uit een eerdere relatie (niet die lange) alleen dan van een vrouw, dus ook voor dames geen pluspunt trouwens.Zelfmedelijden word je moe van. Continu horen dat de ander zichzelf lelijk vind, zucht..
Geen goede verzorging is gewoon smerig. Her en der een lange haar op je gezicht, lelijk kapsel, stinken.
Op je 30e thuis wonen valt onder zielig. Dan is er ergens gewoon iets compleet misgegaan bij de ontwikkeling, tenzij het plots een paar weken gebeurt vanwege een scheiding ofzo.
Dat van de was snap ik niet helemaal, maar genoeg studentes die altijd thuiskomen omdat moeders dan even de was kan doen.
Ben wel benieuwd eigenlijk wat er volgens jou dan anders moest in je levenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja dat denk ik ook. Meiden van mijn leeftijd, die ik ken/kon, hebben al kinderen. Dan heb ik toch iets van "Wat de fuck ben ik aan het doen met mijn rotkop.".
Ik heb nu actie ondernomen. Hopelijk komt het nu goed met mij.
Als vrouw heb ik daar geen moeite mee hoor, zolang die persoon wel ervaring heeft met omgang met mensen in het algemeenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Vrouwen die ruiken van kilometers afstand of iemand wel of geen ervaring heeft met vrouwen/relaties
Jij hebt al twee jaar samen gewoond met iemand anders. Ik heb nog helemaal geen relaties gehad. Ik hoef trouwens niet zo snel mogelijk samen te wonen enzo, maar ik mis wel een beetje intimiteitquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk wat er volgens jou dan anders moest in je levenZelf krijg ik namelijk jeuk van het idee dat ik op mijn 28e eigenlijk al getrouwd en bezwangerd had moeten zijn bijv. Ik ben vrijgezel, zelf voor gekozen na 2 jaar te hebben samen gewoond. Sommigen in mijn omgeving zien het alsof ik van voren af aan moet beginnen nu, ik heb eindelijk het gevoel echt bezig te zijn met waar ik gelukkig van word. Ben blij dat ik een vast gegeven waar ik niet gelukkig in was heb laten varen om alleen met mijn leven bezig te zijn
Ongeacht hoeveel kinderen mijn leeftijdsgenoten ook hebben
Kan me voorstellen dat je daar onderhand behoefte aan hebtquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij hebt al twee jaar samen gewoond met iemand anders. Ik heb nog helemaal geen relaties gehad. Ik hoef trouwens niet zo snel mogelijk samen te wonen enzo, maar ik mis wel een beetje intimiteit
Ik ben bezig om daar wat verandering in te brengen
Ik ben 26quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar onderhand behoefte aan hebtMag ik vragen hoe oud je bent? En please feel free om nee te zeggen uiteraard!
Joh, de tofste tijd omtrent relaties en maatjes moet nog komen ben ik van meningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |