abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:25:40 #251
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114051366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt bijna 17000 posts op Fok. Dat is je fout :P

Gvd ja, ik zie nu pas hoeveel posts ik heb :D
Nooit opgelet :')
Gelukkig is het niks vergeleken bij de echte fokkers ;)

Trouwens je gaat er toch niet mee te koop lopen dat je nog maagd bent dan?
Denk dat de meeste vrouwen er wel vanuit gaan dat je geen maagd meer bent toch...
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:32:53 #252
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114051593
Ik denk dat vrouwen wel aan mij kunnen merken dat ik maagd ben ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:38:11 #253
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114051750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat vrouwen wel aan mij kunnen merken dat ik maagd ben ;)
Heb je een maagdenvliesje dan ? :o
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:44:32 #254
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114051946
Ja, ik heb een geestelijke maagdenvlies in mijn hoofd :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114053212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb paar jaar geleden tijdelijk een opdracht gehad waar ik met 2 gereformeerde christenfundi's moest samenwerken.
Grotere sociaal incapabale nerds heb ik van mijn leven niet gezien maar ze waren allebei getrouwd :D
En nog best mooie vrouwen ook, zal wel via die kerk zijn geregeld ofzo.

Het waren verder heel aardige jongens maar ik had hooit gedacht dat ze uberhaupt een vrouw zouden durven aanspreken.

Aan de andere kant sta je dan ook te kijken. Zij hebben wel een vrouw en ik niet. Wat doe ik fout? :D
Het is de kerk hoor. Ik heb ook bijn aangesloten geweest aan een christelijke organisatie. Ze koppelen daar alles en iedereen, zeker of juist de nice guys. Uiterlijk telt stuk minder mee, want het is niet christelijk om daar op iemand af te wijzen :')
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_114053269
Het topic titel moet verandert worden in; Passieve jongens finish last.
pi_114053312
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:08 schreef ssebass het volgende:

[..]

Volgens mij geldt daar pakken wat je pakken kan. Toont een meisje interesse dan nooit meer laten gaan. Wie weet is dit de enige kans.
mss wel ja, ik werd ook raar aangekeken toen ter sprake kwam dat ik het met een ex heb uitgemaakt omdat het wel klikte als maatjes maar de passie ontbrak.
pi_114054507
Nouja, het is wel zo dat je kunt merken of iemand nog maagd is. Hoe kan ik niet uitleggen, maar van een paar vrienden weet ik het gewoon. Het heeft toch een bepaalde uitstraling/gedrag bij bepaalde gesprekken denk ik

Wat ik inmiddels wel vreemd begin te vinden is dat meiden uit mijn basisschoolklas, of exen die ineens zwanger zijn of al getrouwd zijn.. Dan zit je zo facebook te checken en zie ineens foto's van een kind ofzo..
Dan denk je ook van: Wat gebeurt er met de tijd -O- en dan realiseer je je plotseling dat je al 25 bent en jij zo ineens na 7 jaar weer alleen bent..

Wat is er gebeurd met de tijd.. ;(
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:05:05 #259
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114054693
Ja dat denk ik ook. Meiden van mijn leeftijd, die ik ken/kon, hebben al kinderen. Dan heb ik toch iets van "Wat de fuck ben ik aan het doen met mijn rotkop.".
Ik heb nu actie ondernomen. Hopelijk komt het nu goed met mij.
pi_114055344
Nouja, ik heb zelf (heel) wat studiejaren verkloot. Niet omdat ik dat wilde, maar omdat ik niet wist hoe ik om moest gaan de nieuwe situatie icm mijn handicap. Ik wist niet hoe ik om moest gaan met projectgroepen of communicatieproblemen. Bovendien was ik nog totaal niet volwassen toen ik begon.

De laatste twee jaar weet ik eindelijk hoe ik met groepen om moet gaan, en hoe zij op mij reageren. Alles gaat weer net zo gemakkelijk als op de middelbare school nu ik weet hoe ik me moet presenteren en hoe ik mijn handicap moet presenteren. Geen enkele herkansing moeten doen sinds ik opnieuw gestart ben, ik zit lekker in mijn vel.. Maargoed, ik zit nu wel op een punt dat ik iets heb van: Kon ik toen ik 17/18 was me ook maar zo presenteren, dan had ik nu sowieso wel mijn bachelor gehad en wellicht doorgegaan naar de universiteit. Maargoed, dat is sowieso niet meer mogelijk dankzij die langstudeerboetes e.d. wat gewoon klote is als je jezelf nu pas een beetje op de rails heb.

Ik geloof zeker wel dat het goedkomt met mij qua werk e.d. Ik heb plezier in wat ik doe.. Alleen ja, ik voel me ergens wel ontzettend leeg sinds ik geen relatie meer heb en hoop toch dat dat ooit weer wordt opgevuld.

Het is overigens wel zo dat diegenen die kinderen hebben vaak huisvrouw worden ofzo. In ieder geval niet iets waar je voor moet doorleren, niets mis mee verder maar dat valt wel op. Vaak hebben ze ook een kerel van in/tegen de 30..

Niet dat ik toe ben aan kinderen hoor :+ ik denk dat ik dat niet gauw word omdat kinderen vermoeiend zijn, maar toch, dat leeftijdsgenoten het hebben toont aan dat de tijd gewoon fucking snel gaat.
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:34:24 #261
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_114055917
Vrouwen die ruiken van kilometers afstand of iemand wel of geen ervaring heeft met vrouwen/relaties :)
Op elke fokker past een bril.
pi_114057203
Best simpel, vrouwen voelen zich aangetrokken tot succesvolle mannen. Als je te (te is nooit goed) lief bent in het leven kom je nooit vooruit, ook niet in relaties. Vrouwen merken die dingen onderbewust. Andersom is echter ook niet wenselijk, een gast die over lijken gaat om tot een doel te komen. Vrouwen zoeken uiteindelijk naar een balans van beide eigenschappen, dus een goede man met lef.
pi_114060398
Niet mee eens. Het gaat niet om nice zijn. Of juist niet.
Ik ken zat leuke, lekkere en interessante nice guys. Ik ken er alleen ook een hoop die niet leuk, lekker of interessant zijn. En ja, die wel. Die eindigen zelfs niet als laatste. Die eindigen gewoon niet :P

Meestal omdat ze denken (dit kan een van, of al deze redenen zijn) dat het ze vanzelf maar moet aan komen waaien, omdat ze het lekkerste wijf uit de kroeg willen of omdat ze hun nek breken bij iedere vrouw die de kroeg binnen wandelt (wanhoop is echt niet aantrekkelijk), omdat ze zichzelf ontzettend zielig/slachtoffer vinden, omdat ze zichzelf niet goed verzorgen, omdat ze op hun dertigste nog altijd thuis wonen, omdat ze denken dat mams ook de was doet, maar mams weet eigenlijk van niks :P. Vervolgens vinden ze vaak ook nog, dat een vrouw al het voorgaande gewoon hoort te accepteren, want anders accepteert ze hen niet, zoals ze zijn. :Y :P :D
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_114061281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef djenneke het volgende:

Meestal omdat ze denken (dit kan een van, of al deze redenen zijn) dat het ze vanzelf maar moet aan komen waaien, omdat ze het lekkerste wijf uit de kroeg willen of omdat ze hun nek breken bij iedere vrouw die de kroeg binnen wandelt (wanhoop is echt niet aantrekkelijk), omdat ze zichzelf ontzettend zielig/slachtoffer vinden, omdat ze zichzelf niet goed verzorgen, omdat ze op hun dertigste nog altijd thuis wonen, omdat ze denken dat mams ook de was doet, maar mams weet eigenlijk van niks :P. Vervolgens vinden ze vaak ook nog, dat een vrouw al het voorgaande gewoon hoort te accepteren, want anders accepteert ze hen niet, zoals ze zijn. :Y :P :D
Nouja, men zegt wel vaak, liefde komt aanwaaien, niet op zoek gaan >:O :') Nee, ik snap dat ergens wel wat moeite gedaan mag worden.

Mannen die hun nek verdraaien is soms echt te ernstig. Gister was ik effe een kopje koffie aan het drinken in een niet nader te noemen koffiezaak, en zag buiten stratenmakers bezig die echt hun koppen aan het verdraaien waren. Zag er best triest uit. Maargoed, het schijnt dat sommige mensen stratenmaker worden om naar dames te kijken..
Alhoewel ik het soms wel leuk vind mn zonnebril op te zetten :7 Dan kun je stiekem toch kijken (zonder de kop te verdraaien natuurlijk) en soms zie je dan dat de ander ook kijkt *;

Zelfmedelijden is geen pluspunt. Dat herken ik zeker uit een eerdere relatie (niet die lange) alleen dan van een vrouw, dus ook voor dames geen pluspunt trouwens. :P Zelfmedelijden word je moe van. Continu horen dat de ander zichzelf lelijk vind, zucht..

Geen goede verzorging is gewoon smerig. Her en der een lange haar op je gezicht, lelijk kapsel, stinken.

Op je 30e thuis wonen valt onder zielig. Dan is er ergens gewoon iets compleet misgegaan bij de ontwikkeling, tenzij het plots een paar weken gebeurt vanwege een scheiding ofzo.

Dat van de was snap ik niet helemaal, maar genoeg studentes die altijd thuiskomen omdat moeders dan even de was kan doen :P.
pi_114070617
mijn beste vriendin van 32 woont nog thuis, ze blijft daar om haar ouders te helpen die beide hulpbehoevend zijn en geen geld hebben voor begeleiding. erg zielig idd hoor, heb je helemaal gelijk in.
pi_114071545
ja
pi_114071798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt bijna 17000 posts op Fok. Dat is je fout :P

Nee geintje natuurlijk. Mijn fout is dat ik te lang heb gezeten met mijn problemen. Ik had het meer dan 5 jaar geleden moeten fixen.
Je kunt zo nice zijn als je wilt, maar als je op mijn leeftijd nog maagd bent, dan wordt de spoeling wel heel erg dun.
"Oh die jongen is heel leuk, maar hij is nog maagd dus dan zal hem wel iets mankeren. Dan houdt het op, hè".
Ga dan naar een prostituee. Probleem opgelost. ;) Natuurlijk wel zeggen dat het een one night stand of vakantieliefde was. Vrouwen zijn zeurpieten wat betreft mannen die ooit eens een prostituee hebben bezocht (seks moet uit liefde gebeuren, eerste keer hoort speciaal te zijn, betalen voor seks toont gebrek aan eigenwaarde blablabla). :') Een man heeft nou eenmaal zijn behoeftes.
pi_114072161
quote:
19s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Nouja, men zegt wel vaak, liefde komt aanwaaien, niet op zoek gaan >:O :') Nee, ik snap dat ergens wel wat moeite gedaan mag worden.

Mannen die hun nek verdraaien is soms echt te ernstig. Gister was ik effe een kopje koffie aan het drinken in een niet nader te noemen koffiezaak, en zag buiten stratenmakers bezig die echt hun koppen aan het verdraaien waren. Zag er best triest uit. Maargoed, het schijnt dat sommige mensen stratenmaker worden om naar dames te kijken..
Alhoewel ik het soms wel leuk vind mn zonnebril op te zetten :7 Dan kun je stiekem toch kijken (zonder de kop te verdraaien natuurlijk) en soms zie je dan dat de ander ook kijkt *;

Zelfmedelijden is geen pluspunt. Dat herken ik zeker uit een eerdere relatie (niet die lange) alleen dan van een vrouw, dus ook voor dames geen pluspunt trouwens. :P Zelfmedelijden word je moe van. Continu horen dat de ander zichzelf lelijk vind, zucht..

Geen goede verzorging is gewoon smerig. Her en der een lange haar op je gezicht, lelijk kapsel, stinken.

Op je 30e thuis wonen valt onder zielig. Dan is er ergens gewoon iets compleet misgegaan bij de ontwikkeling, tenzij het plots een paar weken gebeurt vanwege een scheiding ofzo.

Dat van de was snap ik niet helemaal, maar genoeg studentes die altijd thuiskomen omdat moeders dan even de was kan doen :P.
Een stratenmaker heeft net als wie dan ook afleiding nodig tijdens het werk, welke afleiding is beter dan een mooie vrouw die langsloopt? geen. Heb je liever een baas die loopt te geilen op een werknemer? of een leraar die loopt te geilen op een leerling. Het gebeurt overal, ik vind dat stratenmakers het altijd nog netjes houden.
pi_114075660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja dat denk ik ook. Meiden van mijn leeftijd, die ik ken/kon, hebben al kinderen. Dan heb ik toch iets van "Wat de fuck ben ik aan het doen met mijn rotkop.".
Ik heb nu actie ondernomen. Hopelijk komt het nu goed met mij.
Ben wel benieuwd eigenlijk wat er volgens jou dan anders moest in je leven :) Zelf krijg ik namelijk jeuk van het idee dat ik op mijn 28e eigenlijk al getrouwd en bezwangerd had moeten zijn bijv. Ik ben vrijgezel, zelf voor gekozen na 2 jaar te hebben samen gewoond. Sommigen in mijn omgeving zien het alsof ik van voren af aan moet beginnen nu, ik heb eindelijk het gevoel echt bezig te zijn met waar ik gelukkig van word. Ben blij dat ik een vast gegeven waar ik niet gelukkig in was heb laten varen om alleen met mijn leven bezig te zijn :) Ongeacht hoeveel kinderen mijn leeftijdsgenoten ook hebben :Y
pi_114075680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Vrouwen die ruiken van kilometers afstand of iemand wel of geen ervaring heeft met vrouwen/relaties :)
Als vrouw heb ik daar geen moeite mee hoor, zolang die persoon wel ervaring heeft met omgang met mensen in het algemeen :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:29:28 #271
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114075946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd eigenlijk wat er volgens jou dan anders moest in je leven :) Zelf krijg ik namelijk jeuk van het idee dat ik op mijn 28e eigenlijk al getrouwd en bezwangerd had moeten zijn bijv. Ik ben vrijgezel, zelf voor gekozen na 2 jaar te hebben samen gewoond. Sommigen in mijn omgeving zien het alsof ik van voren af aan moet beginnen nu, ik heb eindelijk het gevoel echt bezig te zijn met waar ik gelukkig van word. Ben blij dat ik een vast gegeven waar ik niet gelukkig in was heb laten varen om alleen met mijn leven bezig te zijn :) Ongeacht hoeveel kinderen mijn leeftijdsgenoten ook hebben :Y
Jij hebt al twee jaar samen gewoond met iemand anders. Ik heb nog helemaal geen relaties gehad. Ik hoef trouwens niet zo snel mogelijk samen te wonen enzo, maar ik mis wel een beetje intimiteit ;)
Ik ben bezig om daar wat verandering in te brengen :)
pi_114076947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jij hebt al twee jaar samen gewoond met iemand anders. Ik heb nog helemaal geen relaties gehad. Ik hoef trouwens niet zo snel mogelijk samen te wonen enzo, maar ik mis wel een beetje intimiteit ;)
Ik ben bezig om daar wat verandering in te brengen :)
Kan me voorstellen dat je daar onderhand behoefte aan hebt :) Mag ik vragen hoe oud je bent? En please feel free om nee te zeggen uiteraard! :Y
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:55:19 #273
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114077001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef MohMi het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je daar onderhand behoefte aan hebt :) Mag ik vragen hoe oud je bent? En please feel free om nee te zeggen uiteraard! :Y
Ik ben 26
pi_114077093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben 26
Joh, de tofste tijd omtrent relaties en maatjes moet nog komen ben ik van mening :o Lukt het om te komen waar je wilt zijn? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 20:00:30 (verkeerd woord, wazmetmij :')) ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:04:52 #275
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114077437
Je hebt vast gelijk :)
Er is nu iets gaande, maar het is nog niet echt je van het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')