het is juist een kleine minderheid die er wel mee om kan gaan, en nu heb ik spijt dat ik niet gewoon helemaal los ben gegaan elke keer, want nu mag ik nog 3 jaar wachtenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef leeell het volgende:
[..]
als ik om mij heen kijk tijdens het uitgaan zie ik geen "kleine minderheid" die er niet meer om kan gaan
Niet alle jongeren gaan uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef leeell het volgende:
[..]
als ik om mij heen kijk tijdens het uitgaan zie ik geen "kleine minderheid" die er niet meer om kan gaan
dat is waar, ik was op mijn 16de regelmatig knetterlamquote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef Woelrat het volgende:
Het gaat hier prima met alcohol. Juist door die lage grens heeft iedereen die periode van extreem stevig drinken doorgemaakt en de vervelende gevolgen ervaren. Daardoor gaan twintigers tenminste wat normaler met alcohol om dan dat vreselijke volk in Noord-Amerika, bijvoorbeeld.
jongeren die niet uitgaan hoef je maatschappelijk al niet mee te tellenquote:
en daarom moet het gewoon 16 blijvenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is waar, ik was op mijn 16de regelmatig knetterlam
nu hoef ik dat ècht niet meer
Alsof dat de mensen zijn aan wie ze zoveel verdienenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef slangpie het volgende:
En dan begint de horeca nog harder te janken omdat ze dan nog minder omzet gaan maken.
Gaan de prijzen zeker ook weer omhoog...
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
jongeren die niet uitgaan hoef je maatschappelijk al niet mee te tellen
nee, alles van 13-17 zie ik regelmatig laveloos betast worden en zelf overlast geven en wat voor zieke shit nog meer op die leeftijdquote:
verworpen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je gaat uit om smatjes te hosselen, als je al een vriendin hebt en daarmee kan neuken op avonden, hoef je echt niet meer uit hoor
Ben zelf 17 jaar en wordt 1x in de maand nog knetterlam. Maar ik zorg wel altijd dat ik veilig thuis kom en word nooit agressief of richt schade aan ofzo. Ik snap het hele probleem van de politiek niet zijn ze zelf nooit jong geweest? Comazuipen is gewoon iets wat veel VMBOers doen maar dat heeft niets met een leeftijdgrens te maken dat heeft met opvoeding te maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is waar, ik was op mijn 16de regelmatig knetterlam
nu hoef ik dat ècht niet meer
Uitgaan met als hoofddoel seks.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je gaat uit om smatjes te hosselen, als je al een vriendin hebt en daarmee kan neuken op avonden, hoef je echt niet meer uit hoor
sorry gast, want ik mag jou welquote:
Dit klopt volledig!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef Woelrat het volgende:
Het gaat hier prima met alcohol. Juist door die lage grens heeft iedereen die periode van extreem stevig drinken doorgemaakt en de vervelende gevolgen ervaren vóór zijn achttiende. Daardoor gaan twintigers tenminste wat normaler met alcohol om dan dat vreselijke volk in Noord-Amerika, bijvoorbeeld.
Ja als je elke dag 2 pilsjes drinkt ben je een alcholist volgens die statistiek..quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef Bendoe het volgende:
Er zijn 500.000 alcoholverslaafden in NL. Volwassenen
En je bent al een alcoholist als je meer dan 10 pilsjes per week drinktquote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef Bendoe het volgende:
Er zijn 500.000 alcoholverslaafden in NL. Volwassenen
Precies, jongeren hebben amper geld op zak. Die verdienen 80 euro per maand met vakken vullen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof dat de mensen zijn aan wie ze zoveel verdienen
Denk dat in een gemiddelde discotheek 1/3 tussen de 16 en 18 is? Laten die eens voor 30 euro opzuipen...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof dat de mensen zijn aan wie ze zoveel verdienen
ik ben net 15 en vind er nu al geen bal meer aan...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef NasiHoofd het volgende:
[..]
Dit klopt volledig!
Toen ik 16 was vond ik het nog geweldig om stomdronken door de lokale kroeg te lopen , en er me de volgende dag niks meer van te herrineren.
Inmiddels drink ik liever een paar biertjes, ga de kroeg in en me de volgende dag alles nog kunnen herrineren
punt is, er is gewoon tèveel overlast door (pre)-pubers , ik kan niet meer normaal uitgaan zonder compleet doorgeslagen kinderen tegen te komen die kneiterlam zijn, en dit is gewoon de regel, uitzondering zijn mensen die er wel mee om kunnen gaanquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja als je elke dag 2 pilsjes drinkt ben je een alcholist volgens die statistiek..
Hee, ik heb het vab de site van de rijksoverheid hequote:Op zondag 8 juli 2012 23:17 schreef daftme het volgende:
[..]
En je bent al een alcoholist als je meer dan 10 pilsjes per week drinkt
het zou ook in principe beter zijn, maar als het toch niet gaat werken, voer het dan ook niet in.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
punt is, er is gewoon tèveel overlast door (pre)-pubers , ik kan niet meer normaal uitgaan zonder compleet doorgeslagen kinderen tegen te komen die kneiterlam zijn, en dit is gewoon de regel, uitzondering zijn mensen die er wel mee om kunnen gaan
maar ik beaam ook, zo'n 18jaars regeling is volstrekt kansloos, de huidige 16jaars norm kan niet eens gehandhaafd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |