abonnement Unibet Coolblue
pi_117632823
Kun je de uitleg dan ook even kopieren naar mijn DM ;) Ik heb al zitten googlen en het e.e.a. uitgetest, maar het wil nog niet lukken.
pi_117632976
En de mijne? :s)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:15:11 #203
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_117632999
:D

Als jullie allemaal even braaf modify headers installeren in Mozilla Firefox (bij voorkeur), stuur me daarna even een DM :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_117634610
Woah die Courtney zet zichzelf echt zo compleet voor gek he :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117634768
Ik zit net 8 minuten te kijken, en dat gehinnik van haar begint me nu al de keel uit te hangen ;(
"You gotta go potty?"
"Yeahh i gotta go pee-pee!"
Omfg! :X
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117634791
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:06 schreef DjinN het volgende:
Woah die Courtney zet zichzelf echt zo compleet voor gek he :D
Ik heb niets gezien, maar waarom verbaast me dat niet :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117634852
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb niets gezien, maar waarom verbaast me dat niet :D
Echt ze gedraagt zich niet als een 17-jarige, maar eerder als een 12 jarige. Haar complete gedrag, taalgebruik, hoe ze al binnenkwam. Het is gewoon tenenkrommend :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117635798
Wel bloedirritant die reclames ertussendoor elke keer maja. Beter dat als helemaal niet kunnen kijken :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117635824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:14 schreef DjinN het volgende:
Echt ze gedraagt zich niet als een 17-jarige, maar eerder als een 12 jarige. Haar complete gedrag, taalgebruik, hoe ze al binnenkwam. Het is gewoon tenenkrommend :{
Weet je dat ik dat niet eens zo storend zou vinden. Het is die combinatie van dat kinderlijke met dat ouwelijke uiterlijk en een vent die qua leeftijd haar vader kon zijn (die ze dan ook nog dad noemt?!). Beetje sick allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117635892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat niet eens zo storend zou vinden. Het is die combinatie van dat kinderlijke met dat ouwelijke uiterlijk en een vent die qua leeftijd haar vader kon zijn (die ze dan ook nog dad noemt?!). Beetje sick allemaal.
Ja ook dat! En zij is echt gewoon zooooooo'n show op aan het voeren dat het gewoon zielig is. Wat een nepwijf zeg :{ En hij is maar een opgefokt vervelend mannetje. Hele tijd provoceren, uitdagen, en dan nog even olie op het vuur gooien. En zij zit er maar een beetje dom bij te lachen :o
Ik ben nu al benieuwd naar de volgende aflevering c_/
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117640577
Ondanks dat ik mozilla firefox heb geinstalleerd kan ik het nog steeds niet zien ;(
pi_117641856
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef sappelap het volgende:
Ondanks dat ik mozilla firefox heb geinstalleerd kan ik het nog steeds niet zien ;(
Heb je ook de addon van modify headers geïnstalleerd ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:09:46 #213
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_117641895
Dat lachje van Courtney blijft op je netvlies gebrand :{
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_117641960
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:09 schreef Maraca het volgende:
Dat lachje van Courtney blijft op je netvlies gebrand :{
Het is net een hinnikend veulen ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:24:40 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_117935483
Psst.. Aflevering 2 staat online

http://www.vh1.com/video/(...)95109/playlist.jhtml
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_118149088
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef Maraca het volgende:
Psst.. Aflevering 2 staat online

http://www.vh1.com/video/(...)95109/playlist.jhtml
*O* Nog niet gekeken helaas. Morgen even doen :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118171166
quote:
Doug Hutchinson is predikaat kindermisbruiker zat
LOS ANGELES - Lost-acteur Doug Hutchison is het beu om als kindermisbruiker te worden bestempeld.

De 52-jarige acteur trouwde vorig jaar met de toen 16-jarige Courtney Stodden. Het stel is in de Verenigde Staten te zien in de realityshow Couple's Therapy. "Mijn huwelijk is legaal, moreel juist en volgens de wet", aldus Hutchison tegen Huffington Post.

Hij wil verder duidelijk te maken dat hij en Stodden een 'normaal' leven hebben samen. "We worden in elkaars armen wakker en beginnen de dag samen. We zorgen voor onze puppies. Courtney twittert en ik werk achter de computer. 's Avonds eten we samen en kijken we tv."

Een andere deelnemer aan de show zou hebben gezegd dat hij Hutchison als kindermisbruiker ziet en zijn huwelijk met de inmiddels 18-jarige Stodden als een vorm van verkrachting. Jen Berman, een therapeut die aan de show meedoet, zou gezegd hebben dat ze de dynamiek van de relatie in twijfel trekt.

Hutchison speelde in de serie Lost de rol van Horace Goodspeed. In 1999 speelde hij de gevangenbewaarder Percy Wetmore in de bekroonde film The Green Mile.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:43:32 #218
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_118180934
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:33 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Hij is zelf degene die dat het meeste zegt volgens mij...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:46:02 #219
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_118181019
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef DjinN het volgende:

[..]

*O* Nog niet gekeken helaas. Morgen even doen :Y
Kun je gelijk aflevering 3 bekijken *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_118186857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kun je gelijk aflevering 3 bekijken *O*
Aflevering 3 al weer ? :D
Nice! Heb ik nog wat te kijken vanavond :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118186871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:43 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Hij is zelf degene die dat het meeste zegt volgens mij...
Hij vraagt er zelf om door als 51-jarige met een 16-jarige te trouwen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118187189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:01 schreef DjinN het volgende:

Hij vraagt er zelf om door als 51-jarige met een 16-jarige te trouwen
En daarvoor dus een relatie te hebben met een 15-jarig kind.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118187336
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En daarvoor dus een relatie te hebben met een 15-jarig kind.
Juist. Hij had dit gewoon kunnen verwachten. Nu moet ie niet gaan lopen mekkeren. En dan heeft ie ook nog de pech dat zijn "vrouw" zich als de eerste de beste idioot gedraagt overal waar ze komt :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118219328
Het is lastig bepalen met welke van de 2 het meest medelijden mee te hebben :P 'Bijzondere' aflevering weer.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_118735483
quote:
Courtney Stodden Booted From 'Couples Therapy' For Her Provocative Clothes

Courtney Stodden compared herself to Erin Brockovich as she was getting thrown out of the treatment center and off of "Couples Therapy." The issue that got her and husband Doug Hutchison booted was Stodden's wardrobe. She was usually seen wearing midriff-baring tops and thigh-high skirts. Dr. Jenn Berman told her on multiple occasions that it was distracting to the other participants, but Stodden wouldn't cover up.

Finally, Berman instituted a dress code for her, but even that wasn't enough to stifle her need to bare skin. She showed up temporarily wearing a nun's uniform -- as a strange sort of protest to the dress code -- but they didn't stay on long. And so Stodden didn't stay on the show.

She declared the dress code unfair, and then made the Brockovich comparison. "Be who you wanna be. That’s me," she said. "I guess you could call me the 21st century Erin Brockovich. That’s me." She didn't, however, explain how that comparison made any sense.
Het bijbehorende filmpje kun je zien op http://www.huffingtonpost(...)video_n_2054425.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')