abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:12:04 #51
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_114025662
Kan heel leuk zijn.
Alleen kijk ik wel 2 x voor ik ga zitten/liggen want ik werd opgegeten door de rode mieren.
En dat is vet KLOTE.
pi_114028544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef zazii het volgende:
Zolang andere mensen er geen last van hebben wat iemand doet, heb ik er geen probleem mee. Maar in het geval van buitensex vind ik het een twijfelgeval. Want niet iedereen zit erop te wachten om daarmee geconfronteerd te worden. Mensen met jonge kinderen bijvoorbeeld. Ikzelf zou er gewoon lacherig mee omgaan, maar eigenlijk vind ik sex te intiem en prive om dat zomaar buiten te doen.
Zie
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet, zolang je een lekker priveplekje hebt gevonden. Betrappen gaat over het algemeen over situaties waar je niet verwacht dat er mensen komen.
Over het algemeen weet je wel waar gezinnetjes zouden kunnen komen. Heeft natuurlijk ook veel met het tijdstip te maken. Tijdens schooltijd overdag, en 'savonds laat, hoef je geen kinderen te verwachten in de bossen of stranden op afgelegen plekken, lijkt mij. Om maar een voorbeeld te noemen. Achter in een weiland krijg je ook hooguit te maken met een nieuwsgierige koe.

Daarbij is het ook aan de ouders hoe ze daar verder mee omgaan, het hoeft geen traumatische gebeurtenis te zijn om een stelletje te betrappen. Meestal begrijpen ze niet eens wat er gaande is, dus als je er overheen praat en wegdraait is er echt niks an de hand.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_114029063
Ik denk ook niet dat het traumatisch is, anders had ik het al helemaal erg gevonden. Maar ik dacht juist dat dat de hele kick is, om betrapt te kunnen worden?
Conclusie: ik geef jullie het voordeel van de twijfel, maar helemaal normaal vind ik het toch niet.
pi_114034718
Nou, ik denk dat de fantasie van het betrapt kunnen worden, wat feitelijk de kick geeft, niet echt in verhouding staat met de werkelijke kans.
Tenzij, nogmaals, je graag gezien wilt worden, maar dat gaat dus richting openbaar sexen.
Zelf heb ik dus gewoon helemaal geen gevoel bij in die richting. Ik vind sex helemaal niks "spannends" en het feit dat anderen me heel eventueel zouden kunnen zien maakt het dus ook niet spannender.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:55:49 #55
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114035019
ik doe buitensex het liefst buiten
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_114044913
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef zazii het volgende:
Ik denk ook niet dat het traumatisch is, anders had ik het al helemaal erg gevonden. Maar ik dacht juist dat dat de hele kick is, om betrapt te kunnen worden?
Conclusie: ik geef jullie het voordeel van de twijfel, maar helemaal normaal vind ik het toch niet.
Behalve het betrapt kunnen worden (waar het mij niet om gaat btw) zit er gewoon het gevoel van vrijheid. Toegeven aan je liefde/lust waar je ook bent. De zon op je huid voelen, de wind of de regen. De hele setting van buitenseks kan gewoon al heel opwindend zijn.
pi_114044980
Ja, wel eens gedaan. Het heeft wel wat, maar ik vind het eigenlijk niet echt sociaal verantwoord :P

Heb er wel mijn lekkerste seks gehad, buiten, dat wel.
Nosce te ipsum.
pi_114048209
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:00 schreef Braddie het volgende:
Niks mis met buiten sex, altijd gehad met m`n ex vlak voordat ze naar school ging (Ze moest op de hei een heel stuk fietsen, en we spraken meestal een uur eerder af, gingen we stampen op het voetbal veld enzo :D)
_O_
pi_114056588
Altijd buiten seks met neukertjes die ik thuis niet voor wil stellen... Misschien dat ik eens op mezelf moet wonen maar een ander groot voordeel is ook dat je 's ochtends niet naast ze wakker hoeft te worden!

Edit: Vergeet natuurlijk buitenseks in een relatie. Ik hou ervan! Als je naar het strand gaat gewoon een twee persoons hoeslaken oid meenemen en it giet oan.
pi_114057672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

_O_
:D
pi_114103017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:51 schreef Fes1-2 het volgende:
Altijd buiten seks met neukertjes die ik thuis niet voor wil stellen... Misschien dat ik eens op mezelf moet wonen maar een ander groot voordeel is ook dat je 's ochtends niet naast ze wakker hoeft te worden!

Edit: Vergeet natuurlijk buitenseks in een relatie. Ik hou ervan! Als je naar het strand gaat gewoon een twee persoons hoeslaken oid meenemen en it giet oan.
Ja het strand gaat wel, maar dan moet t niet teveel waaien :)
try before you die...
pi_114103948
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef Jelinetje09 het volgende:
Al een aantal keer buiten seks gehad..

Maar het toppunt was met -15 op de piste in Oostenrijk.. Heerlijk..! :)
-15. Respect.
  donderdag 12 juli 2012 @ 14:04:30 #63
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114106960
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Behalve het betrapt kunnen worden (waar het mij niet om gaat btw) zit er gewoon het gevoel van vrijheid. Toegeven aan je liefde/lust waar je ook bent. De zon op je huid voelen, de wind of de regen. De hele setting van buitenseks kan gewoon al heel opwindend zijn.
Dit inderdaad. Ik word liever niet betrapt, ik kick daar ook niet echt op. Misschien wel als ik seks heb op een openbare WC of zo, maar dat vind ik toch anders.

Maar de vrijheid, de omgeving ... Er worden zoveel meer zintuigen geprikkeld als je buiten bent. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114111542
Afgelopen zomer lekker aan het wandelen met vriendin door het Limburgs heuvelland. Toen we eenmaal in het bos waren, even om ons heen kijken, snel padje induiken en dat rokje omhoog :P

Geil en zeer spannend, zou t zo weer doen
hoi.
pi_114124975
Jullie denken echt veel te ver na, vind ik. Je kan ook gewoon 'openbaar seksen' (denk aan een park ofzo) puur omdat je zin hebt om te seksen op dat moment en er geen andere optie is dan 'openbaar'. Natuurlijk ga je dan wel ergens seksen waar je niet ontdekt kan worden - of de kans in ieder geval klein is. Overigens lijkt betrapt worden mij redelijk kut. :')
pi_114126866
Betrapt worden is mij nooit gebeurd, maar ligt er natuurlijk ook aan door wie je betrapt word :9
try before you die...
pi_114127981
2x betrapt (in de auto) en dat is niet leuk. :(
-En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht-
pi_114129996
Ja hallo, in de auto. Die kun je ook zo lekker verstoppen....Iedereen die een afgelegen auto ziet staan weet al wat daar in gebeurt.
Duik toch gewoon een bos in. Even van het pad af en je hebt een prachtig priveplekje.
pi_114130499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef Cavalinho het volgende:
Ja hallo, in de auto. Die kun je ook zo lekker verstoppen....Iedereen die een afgelegen auto ziet staan weet al wat daar in gebeurt.
Duik toch gewoon een bos in. Even van het pad af en je hebt een prachtig priveplekje.
Dat bleek idd, maar ik had niet verwacht dat een boer het zou wagen om 's nachts om 4.00 uur met een zaklamp naar een stilstaande auto zou lopen om vervolgens bij de auto zijn lamp aan te knippen en erin ging schijnen. :?
Ik vond die boer niet bang.
De tweede keer was op dezelfde landweg, maar toen waren mijn vriendin (inmiddels mijn vrouw sinds 6 jaar) en ik met de broek op de enkels in slaap gevallen en trok er iemand de deur open....
pi_114130791
Je moet het ook van hun kant begrijpen. Als ze ergens een auto zien staan waar het abnormaal is, kan er ook een moord gepleegd zijn of wat dan ook is dat verdacht. Dat ze de deur opentrekken bij een slapend stel is in dat licht ook niet zo gek, voor hetzelfde geld ben je dood of bewusteloos. Je hebt eigenlijk nog mazzel dat er geen politie op af is gestuurd.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:57:10 #71
379874 Hermanusjevanalles
je leeft maar 1maal
pi_114173606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb het voor het eerst buitensex gehad met een lokale bewoonster in Corsica (frans eiland), toen we arm in arm naar de zonsondergang lagen te kijken. Zowel haar als mijn broek gingen dan ook omlaag en we hebben "het" in zee gedaan. Lekkerrrrrrrr!
pi_114174974
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:34 schreef Cavalinho het volgende:
Je moet het ook van hun kant begrijpen. Als ze ergens een auto zien staan waar het abnormaal is, kan er ook een moord gepleegd zijn of wat dan ook is dat verdacht. Dat ze de deur opentrekken bij een slapend stel is in dat licht ook niet zo gek, voor hetzelfde geld ben je dood of bewusteloos. Je hebt eigenlijk nog mazzel dat er geen politie op af is gestuurd.
Als ik ergens een verdachte auto midden in de nacht zie staan ga ik er echt niet heen, misselijk wat ik er aan zou kunnen treffen.
De man die de deur opentrok moest lachen en gooide de deur weer dicht, versuft van het onverwachtse ontwaak zijn we (mijn vrouw) vlug weggereden, veilig naar huis het bed in.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 09:51:54 #73
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_114187033
Seks is iets natuurlijks dus dat hoor je eingelijk in de vrije natuur te doen
^O^
  zondag 15 juli 2012 @ 17:25:06 #74
53151 T42
Pinball Wizard
pi_114235234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:46 schreef Hamerke het volgende:
2x betrapt (in de auto) en dat is niet leuk. :(
sorry moet je dat ook niet voor me doen in de file ;)
pi_114235286
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 09:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Seks is iets natuurlijks dus dat hoor je eingelijk in de vrije natuur te doen
Schijten ook?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: