Alle topics worden in subcategorien opgedeeld. Je topic is nu verplaatst naar het deel over werk, geldzaken en recht.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:57 schreef Student_sisi het volgende:
Het is ook echt MAX 10 minuten, dat verschilt een beetje per persoon denk ik.
Ik ben hier redelijk nieuw, dus 'schopje naar WGR'.... zegt mij even niets ?
Vraag 5quote:Op zondag 8 juli 2012 22:04 schreef Student_sisi het volgende:
@Snabbi: volgens mij is dat een bug, ik kon het niet zo snel fixen, maar ik nam aan dat mensen het wel snel zouden zien dat ze hun eigen antwoord alsnog konden aanklikken.
Verder is de structuur van dit onderzoek niet opgebouwd zoals je voorsteld. Dit hoeft niet per se 'een slechte zaak' te zijn zoals je zegt, het is gewoon een andere aanpak dan die je misschien zelf zou kiezen.
@Allantois: enquete is meerdere malen nagekeken dus ik ben benieuwd welke fouten je hebt gevonden
Waarom zou de overheid dat sponsoren?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:33 schreef HarryP het volgende:
Ingevuld.
Maar een aantal jaar geleden hebben de banken al een keer gevraagd of de overheid mee wilde sponsoren aan de halal hypotheek. Maar als je geen rente betaald ook geen HRA.
En dan worden de halal hypotheken weer erg duur en de moslims meteen een stuk "minder gelovig".
Dus valt er niks te sponsoren.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:57 schreef Student_sisi het volgende:
Ik denk dat hij met 'sponsoren', de hypotheekrenteaftrek bedoeld zoals we deze tegenwoordig kennen.
Aangezien er bij Islamitisch bankieren geen rente wordt gevraagd, zul je deze dus ook niet aan kunnen geven bij de belasting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |