Party for one sowiesoquote:
Ik ben stikjaloersquote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Party for one sowiesoNou ja, twee; uiteraard gaat shifto met me mee naar Muse
![]()
![]()
![]()
Zo grappig, kort geleden hadden we het er nog over dat als één van ons kaartjes wint voor iets, de ander mee gaat. En nu BAM!! Met mijn favoriete band!!![]()
Sorry hoor, zit nog steeds leip te worden hier xD
Ben ook erg benieuwd naar de Ziggo Dome. Als die akoestiek inderdaad zo vet is, zal dat met Muse wel gruwelijk wordenquote:
Vertel ik je dan welquote:Op zondag 8 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de Ziggo Dome. Als die akoestiek inderdaad zo vet is, zal dat met Muse wel gruwelijk worden![]()
Oh vet! Dat is ook echt zo'n band die in vol ornaat het beste tot zijn recht komtquote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Vertel ik je dan wel!
ik dacht 3 of 4 december zie ik The Black Keys in de Ziggo Dome
Jup! Heerlijk ruwe sound ookquote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh vet! Dat is ook echt zo'n band die in vol ornaat het beste tot zijn recht komtTof hoor!
Ik denk dat ik maar wat biertjes meeneem met de boodschappen, klein feestje vieren
Dank!quote:
Vertel, wat vind je zo leuk aan d'r? Kende je ze al? En, de hamvraag, komt er een vervolg..?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb een meisje 's nachts meegenomen onze boot in, waar op dat moment 20 mannen lagen te pitten.Op 3 na, die mij gingen zitten verneuken. Maar ze bleef wel slapen.
En ze was mooi. En slim. Enzo.
Skv conquers againquote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef Skv het volgende:
Euh, ik had dr nog nooit gezien en had in het begin van de avond al mn zinnen op dr gezet. Was wel even lastig, want er was volgens mij nog een mannetje of 15-20 die dat ook hadden gedaan. Wilde dr eerst zoenen in de kroeg, maar dat wilde ze niet. Toen haar een uur niet meer gezien, waarna ik haar weer tegenkwam buiten. Toen zei ze al dat ze me nog wel even op zou zoeken later die nacht. En toen bleef ze dus slapen. Seks lukt alleen niet met 20 bezopen mannen er omheen.
Vervolg? Geen idee. Heb dr nummer niet eens. Morgen maar eens toevoegen op facebook ofzo.
Was mijn gedachte ookquote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Skv conquers againBenieuwd of je em er nog een keer in kunt hangen
Gvd vergeten netquote:Op zondag 8 juli 2012 18:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Was mijn gedachte ook![]()
en al bier gekocht MohMi?
Slecht moh!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd vergeten netIk fiets er gewoon nog een keer voor terug, jwz
Ik vond het feit dat ik twee lampjes heb omgewisseld in de woonkamer al een goede reden voor bierquote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Slecht moh!
Zeker doen, die kaartjes zijn een uitstekende reden voor bier
dus dan is dit een reden voor een mega partyquote:Op zondag 8 juli 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vond het feit dat ik twee lampjes heb omgewisseld in de woonkamer al een goede reden voor bier![]()
Zo, proost!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dus dan is dit een reden voor een mega party
Goede timing, zei net tegen een vriend dat ik wel zin heb in een pilsjequote:
Ik wil ook! Ik moet de hele avond lerenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Goede timing, zei net tegen een vriend dat ik wel zin heb in een pilsje!
geniet er van!
dat moet ik eigenlijk ookquote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik wil ook! Ik moet de hele avond leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |