Tsja 't is en blijft Frankrijk hequote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef F_JD het volgende:
Mooi vanuit de helikopter in beeld hoe die motor Pinot even lekker uit de wind aan het houden is.
Kijk dan Sporza gekquote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zubeldia aanzien voor Horner. Sukkels.
Bergaf deed hij het vorig jaar ook al eens, vol met zijn gezicht op een rots.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:59 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hey, Laurens ten Dam zit nog in de voorste groep. Maar die valt vast ergens in de komende week wel bergop op zijn snufferd.
Ze moeten bij Rabo echt eens een cursus sturen gaan volgen
Doe ik geregeld.quote:
Te vroegquote:
Hey, na jaren spectakel mag de Giro wel 1 keer saai zijn. Het is alleen te hopen dat de dominatie van Anglo-Saksische ploegen niet doorzet, want die bloeden echt iedere wedstrijd dood.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog 1 leuk ritje en de Tour is dit jaar >>>>> Giro (want daar hadden we alleen het De Gendt stuntje)
Jajaja.quote:
Onmogelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik geregeld.Maken ze ook veel fouten
allerjongste?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef marcodej het volgende:
Pinot is trouwens de Jetro Willems van het peloton.
Fignon won de tour op zijn 22stequote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef tong80 het volgende:
Fucking 22
Armstrong was dacht ik 21 toen ie wereldkampioen werd.
Dat was met doping.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef tong80 het volgende:
Fucking 22
Armstrong was dacht ik 21 toen ie wereldkampioen werd.
Ik denk het ook niet, maar ik gun het hem welquote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat echt niet meer gebeuren denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |