Dat is dus niet waar.... zelfs met harde format zijn er nog methoden om data te recoveren...quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef igottagun het volgende:
Beste TS, met formatteren WIS/DELETE/VERBRAND/SATAN/VERPULVER/VERNIETIG je alles wat op je schijf staat.
Met formatteren (snel) schrijf je een nieuwe inhoudsopgave weg op de harddisk.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef igottagun het volgende:
Beste TS, met formatteren WIS/DELETE/VERBRAND/SATAN/VERPULVER/VERNIETIG je alles wat op je schijf staat.
Ik reageerde op jou, niet op TS.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef igottagun het volgende:
@Magnet dat hele verhaal met sectoren, daar heeft de TS een week voor nodig om het te ontcijferen laat staan begrijpen.
Formatteren haalt, nogmaals, geen data weg. Het overschrijft alleen de index.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef igottagun het volgende:
Tjongejonge Magnet ouwe lul, dan doe ik het wel.
Beste d-18, even opletten, ja hierzo deze tekst!
Formatteren is dingen verwijderen, dat heb je tot tweemaal toe gedaan, ojee, nu is alles weg!
Kunnen we het nog terug krijgen?heel misschien! Met allemaal programmatjes kun je een deel misschien nog terug krijgen, en die zijn allemaal al gepost op pagina 1 van je topic, mooi he?
De kans is alleen heel errug kleinnn...
Dus wat hebben we geleerd? Niet formatteren!en succes met het terughalen met van die mooie programmatjes!
Ik win toch, ben een ouwe lulquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |