Eindhoven of maastricht is toch veel makkelijker voor jou?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef megamandy het volgende:
Vanavond reis boekenAlleen nog even kijken vanaf waar ik ga vliegen. Schiphol is wel fijn met de trein maar de laatste tijd zijn daar ook wel veel/vaak problemen
Lijkt me sterk, zolang je stufi krijgt ben je bij Rabo student.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heeft de bank mij niet meer als student staan. Ze schreven dit kwartaal geld af voor mijn pinpas terwijl die gratis is, en mijn cc was 40 cent duurder dan bij het studentenpakket.... Morgen maar eens bellen
Ik woon praktisch naast Schiphol, dus als je een crashplek nodig hebt ben je welkom!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef megamandy het volgende:
Vanavond reis boekenAlleen nog even kijken vanaf waar ik ga vliegen. Schiphol is wel fijn met de trein maar de laatste tijd zijn daar ook wel veel/vaak problemen
Ik ga vanaf Schiphol of Dusseldorf vliegen. Ryanair vliegt alleen op vliegvelden die 150km van Helsinki af liggenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eindhoven of maastricht is toch veel makkelijker voor jou?
Er is 2x 4 euro afgeschreven en er staat 1x (extra) basecard (hoort 3.60 te zijn bij studentenpakket)quote:Op zondag 8 juli 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zolang je stufi krijgt ben je bij Rabo student.
Als je je inlogt bij internetbankieren staat volgens mij wat voor een soort rekening je hebt bij het overzicht van wat op je rekening staatquote:Op zondag 8 juli 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is 2x 4 euro afgeschreven en er staat 1x (extra) basecard (hoort 3.60 te zijn bij studentenpakket)
En er staat (extra) wereldpas terwijl ik maar 1 wereldpas heb en die hoort gratis te zijn...
Hmm, dat is wel raar dan!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is 2x 4 euro afgeschreven en er staat 1x (extra) basecard (hoort 3.60 te zijn bij studentenpakket)
En er staat (extra) wereldpas terwijl ik maar 1 wereldpas heb en die hoort gratis te zijn...
Oja dat zou ook een optie zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik woon praktisch naast Schiphol, dus als je een crashplek nodig hebt ben je welkom!
Ik heb geen raboreader ding bij dus ik ga gewoon bellen, heb een studentending afgesloten dus dan ligt het niet aan mij tochquote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je je inlogt bij internetbankieren staat volgens mij wat voor een soort rekening je hebt bij het overzicht van wat op je rekening staat
Rechtstreekse bussen, maar ook metro's naar het treinstation. Je bent met een klein halfuurtje op Schiphol, zelfs midden in de nachtquote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat zou ook een optie zijnRijden er vanaf bij jou bussen of trams of weet ik wat richting schiphol?
Fijnquote:Op zondag 8 juli 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Rechtstreekse bussen, maar ook metro's naar het treinstation. Je bent met een klein halfuurtje op Schiphol, zelfs midden in de nacht.
Ja, maar het is meer dat als je vroeg in de ochtend zou vliegen en dat dan niet kan redden vanuit Limburg. Of midden in de nacht ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Fijn
Ooh maar ik zie dat een enkeltje met 40% korting van Sittard naar Schiphol ¤13,70 kost. Ik het toch wel het dubbele verwachtDus dat valt ook nog wel mee.
Maar dat bekijk ik vanavond dan even vanaf waar ik vlieg
Ja is ook even kijken hoelang van te voren ik daar moet zijn. De vlucht zou om 09.40u zijn, met de eerste trein vanuit Sittard zou ik om 8u op schiphol aankomen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer dat als je vroeg in de ochtend zou vliegen en dat dan niet kan redden vanuit Limburg. Of midden in de nacht ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |