nergens last vanquote:
Beter.quote:
Goldstrike?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter.
T komt door een heel vies, gemeen drankje dat ik gehad heb. Bah.
Nope. Iets met zo'n beetje alle sterke drank erin die Atak heeft,behalve malibu, met sinas.quote:
wat voor drankje?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter.
T komt door een heel vies, gemeen drankje dat ik gehad heb. Bah.
Looolquote:Op zondag 8 juli 2012 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope. Iets met zo'n beetje alle sterke drank erin die Atak heeft,behalve malibu, met sinas.
Zo uit mijn hoofd passoa, safari, rode wodka, wodka en coebergh.
ah, zo'n mixquote:Op zondag 8 juli 2012 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope. Iets met zo'n beetje alle sterke drank erin die Atak heeft,behalve malibu, met sinas.
Zo uit mijn hoofd passoa, safari, rode wodka, wodka en coebergh.
Onzin. De hoeveelheid alcohol is en blijft hetzelfde.quote:
Het drinkt veel te makkelijk weg door een rietje.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Onzin. De hoeveelheid alcohol is en blijft hetzelfde.
Als het smerig is, is het door een rietje ook smerigquote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het drinkt veel te makkelijk weg door een rietje.
Ja, maar je drinkt veel sneller door een rietje. Tenminste, ik wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als het smerig is, is het door een rietje ook smerig
Haha tja dat heb je zelf in de hand. Je wordt wel iets sneller dronken omdat er alcoholdamp in de rietje zit wat je inademt en dus gelijk via je longen je bloed ingaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het drinkt veel te makkelijk weg door een rietje.
Wat is er mis met bier?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
niks rietjes, gewoon flinke slokken uit een glas; het liefst safari-cola
Van bier krijg ik zo snel een volle pens.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er mis met bier?
Al die zoete mixdranken, bah.
Een baco op z'n tijd is anders best lekkerquote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er mis met bier?
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er mis met bier?
Maar dan wel met Havana club. Stukken lekkerder dan bacardi.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een baco op z'n tijd is anders best lekker
Ik ken havana club niet.. met gewone rum vind ik m al minder dan met Bacardi.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar dan wel met Havana club. Stukken lekkerder dan bacardi.
Bacardi is gewoon blanke rum. Net als Havana club. Die is smaakvoller vind ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ken havana club niet.. met gewone rum vind ik m al minder dan met Bacardi.
Als ie goed koud is drinkt ie nog lekkerderder weg
Havana Club drink je puur. Chemische rotzooi als Bacardi is niet puur te zuipen, vandaar dat het gemixt wordtquote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar dan wel met Havana club. Stukken lekkerder dan bacardi.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Is in Frankrijk beter weer dan hier
Salut.quote:
Ik doe een poging tot, maar m'n stream hapert als een gekquote:
Leuk he, zo'n internetvakantie?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot, maar m'n stream hapert als een gek
Jij vist de hele vakantie...quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot, maar m'n stream hapert als een gek
Ja maar als je op vakantie gaat. (oké je gaat dan ook bewust op een visvakantie)quote:
jawel, maar daar laten ze alleen de tour de france elke dag zienquote:
Klopt, maar dan ga ik vooral niet internettenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar als je op vakantie gaat. (oké je gaat dan ook bewust op een visvakantie)
Dat zal wel jaquote:Op zondag 8 juli 2012 17:17 schreef norich het volgende:
[..]
jawel, maar daar laten ze alleen de tour de france elke dag zien
Vind alleen de bergetappes leukquote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef norich het volgende:
M'n pa kan daar ook wel uren naar kijken. Mij ook te saai
Daar kan ik dan wel weer uren naar kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef Redbaron het volgende:
Dat tennis is evengoed saai, beetje balletjes overslaan
Gelukkig bestaat er verschil van smaakquote:Op zondag 8 juli 2012 17:21 schreef norich het volgende:
[..]
Daar kan ik dan wel weer uren naar kijken
I knowquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er zo'n reactie kwam
idd en toch is dat de meest bekeken sport in Nederland.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know
Voetballen net zo, beetje achter de bal aanrennen, hebben ze 'm trappen ze 'm weer weg!
Curling is gewoon een bazensportquote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd en toch is dat de meest bekeken sport in Nederland.
Eigenlijk zijn we gewoon een dom volk
Als toppunt op vakantie zijn en er toch niet zonder kunnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef norich het volgende:
weetje wat pas echt dom is... een internetforum, jemig hee
ik kan niet zonder jou basquote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als toppunt op vakantie zijn en er toch niet zonder kunnen.
Damn hoe triest
Ga toch vissen GEK!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kost wel veel moeite. Het is gewoon bazig
My thoughts exactlyquote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als toppunt op vakantie zijn en er toch niet zonder kunnen.
Damn hoe triest
Golf? Elitaire kutsportquote:Op zondag 8 juli 2012 18:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Tennis is alleen leuk met de grootmeesters. Lekker elkaar wegtikken. Curling rules. Autorally rules. Golf is tof. American football is mooi. Ijshockey rules.
Mooi man. Ook mooi om te doen. Wel vies duur.quote:
Sinds wanneer voetbal jij dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat mij maar mooi voetballen, mooie sport
Bij een club?quote:
Ooh. Playstationquote:
IJshockeyquote:Op zondag 8 juli 2012 18:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Tennis is alleen leuk met de grootmeesters. Lekker elkaar wegtikken. Curling rules. Autorally rules. Golf is tof. American football is mooi. Ijshockey rules.
Kiek 'emquote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net extreem goed gebikt trouwensZelfgebakken brood met kaas, ham, ei, sla en filet americain en roomkaas en vis en en...
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef norich het volgende:
Remco
Zal vast wel ergens zijn, aangezien er ook een spaanse en italiaanse variant is.
Dag en nacht.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je nou je hele vakantie alsnog FOK!ken?
Meteen in de verdediging jijquote:Op zondag 8 juli 2012 22:05 schreef norich het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ik doe overdag genoeg hoor.
Elke dag een verslag van m'n dag huhu.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike, live vanuit Frankrijk
[..]
nondeju, 9 weken vakantie!!
en het weer, bezienswaardigheden, interviews met mensen etc.etc.etc.!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:08 schreef norich het volgende:
[..]
Elke dag een verslag van m'n dag huhu.
Officieel geen 9 weken hoor. Afgelopen week waren hertentamens, maar die had ik niet dus was ik vrij
Ik ook niet, tijdens m'n dagen in Frankrijkquote:Op zondag 8 juli 2012 22:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gok dat ik straks weinig post hier, in m'n 8 dagen op Kos
internet/roaming uit, wie weet nog ergens een keer verloren WiFi, maar verder gewoon zonderquote:Op zondag 8 juli 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook niet, tijdens m'n dagen in Frankrijk
De hele dag alleen maar naar je hengel staren zeker.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook niet, tijdens m'n dagen in Frankrijk
Nee hoor. Beetje voetballen, beetje lezen. Zonnetje, biertje. Heerlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:11 schreef norich het volgende:
[..]
De hele dag alleen maar naar je hengel staren zeker.
??quote:Op zondag 8 juli 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, ik wens FC Twente veel plezier met de man die hen vorig jaar de KNVB-beker uittrapte
Kosquote:Op zondag 8 juli 2012 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
Kos gaat vriendinnetje, zonnetje, biertje, strandje worden![]()
jij weet meer dan ik? Matavz naar FCT?quote:
genoeg te zien/doen daar, hopelijk wordt het niet zo gruwelijk snikheet... maar heb er echt zin inquote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opvolger van De Jong, volgens de geruchten.
alsof PSV hem naar een concurrent laat gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opvolger van De Jong, volgens de geruchten.
Nee, daarom ook naar Twente.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alsof PSV hem naar een concurrent laat gaan
x2quote:Op zondag 8 juli 2012 22:17 schreef norich het volgende:
[..]
Oh PSV gaat niet meer voor het kampioenschap?
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:17 schreef norich het volgende:
[..]
ik noem nergens het woord titelstrijd, in mijn eerste postquote:Op zondag 8 juli 2012 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo? Twente is geen standaard titelkandidaat ofzo
Concurrent in wat anders?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had ik het over concurrent in de titelstrijd dan?
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:17 schreef norich het volgende:
[..]
Dikste piemelquote:
Tot morgenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:19 schreef norich het volgende:
Ik ben dr weer weg van. Tot een volgende keer
dus PSV verkoopt hem zonder aarzeling aan Twente, want toch geen concurrent voor de titel?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat noem je geen concurrent joh. Dat weet jij ook wel
Nee, bij PSV rendeert hij niet. Als Twente met een goed bod komt, dan mag 'ie vast wel weg. Genoeg goede aanvallers in de eigen jeugdquote:Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus PSV verkoopt hem zonder aarzeling aan Twente, want toch geen concurrent voor de titel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Dat had luuk moeten bedenken voordat ie z'n contract tekende
Je bent de eerste en vast de laatste niet die zich hier meldt en denkt dat het Turken op FOK! isquote:Op maandag 9 juli 2012 05:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wtf,..ik dacht dat dit turken op fok was..
Serieus.
Dus ik dacht ik doe eens lollig.
Hahah..sorry het is vroeg.quote:Op maandag 9 juli 2012 05:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent de eerste en vast de laatste niet die zich hier meldt en denkt dat het Turken op FOK! is
Dankuquote:Op maandag 9 juli 2012 05:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sel
Heel veel succes en sterkte vandaag
Lekker op tijdquote:Op maandag 9 juli 2012 07:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dankje Bas en Marko. Ik ben al onderweg.
Gelukkig ging ik extra vroeg weg want er is weer eens vertraging.quote:Op maandag 9 juli 2012 07:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker op tijdbeter dan eerst de hele dag kapotgaan van de zenuwen
Ze wordt tegenwoordig geduwd door Pieter Storms. That's all I know...quote:Op maandag 9 juli 2012 10:35 schreef Under_Score het volgende:
wat is er ooit van nina brinks terecht gekomen daarna?
Was die niet gevangengezet?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:35 schreef Under_Score het volgende:
wat is er ooit van nina brinks terecht gekomen daarna?
Google kapot?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
Goede morgen
Wie was dat ook al weer die nina brink?
Was dat niet net zo'n geval als die tara sing farma ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind Paul Di'Anno meer baas.
MwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Toffe shitquote:Op maandag 9 juli 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WtfPaul Di'Anno komt met Up the Irons optreden in Terneuzen!
![]()
https://www.facebook.com/events/341928862533829/
Een band van vrienden (Ynfamia) speelt die avond ook, stoeremannenmetal
Ik doe m'n best!quote:
Dan zat je in de trein van 07.15 vanaf Almelo CSquote:Op maandag 9 juli 2012 08:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gelukkig ging ik extra vroeg weg want er is weer eens vertraging.
Ja die.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan zat je in de trein van 07.15 vanaf Almelo CS? Die een kwartier vertraging had
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja die.
Ik ben nu in brabant trouwens.Ik zat er ook inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja die.
Ik ben nu in brabant trouwens.De tering zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er geen woorden voor
Brutal. Fucking. Metal.
[..]
Ja die.
Ik ben nu in brabant trouwens.Vind het zo onwerkelijk dat je je gewoon goed voelt en dat hun zeggen dat het niet beter wordt. Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dit. Mooi gezegd.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vind het zo onwerkelijk dat je je gewoon goed voelt en dat hun zeggen dat het niet beter wordt. Godverdomme.
Eens. Absurdquote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vind het zo onwerkelijk dat je je gewoon goed voelt en dat hun zeggen dat het niet beter wordt. Godverdomme.
Dit.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ditquote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
jij ging toch pitten?quote:
Ja, kan alleen niet slapenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij ging toch pitten?
ik heb mie nu toch een heftige map voor Generals
Apeldoorn.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen weer lekker op en neer naar Apeldoorn
Verstandige keuzequote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb besloten niet meer te investeren in tuinmeubilair.![]()
Nederlandse kutzomers.
Ik wil al jaren zo'n kekke loungeset. Maar ja... ¤1000,- voor die 3 zomerse dagen in het jaar...quote:
Afdakje+terrasheaterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil al jaren zo'n kekke loungeset. Maar ja... ¤1000,- voor die 3 zomerse dagen in het jaar...
Een vakantie boeken is goedkoperquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil al jaren zo'n kekke loungeset. Maar ja... ¤1000,- voor die 3 zomerse dagen in het jaar...
Gouden vakantiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15 dagen lang, en dat voor ¤450. Echt geweldig!
Waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15 dagen lang, en dat voor ¤450. Echt geweldig!
Zelfs die zie ik nooit, want ik heb geen tuin.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je nog eens wat meer van de wereld dan je achtertuin
Ok ok, balkon of dakterrasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zelfs die zie ik nooit, want ik heb geen tuin.
Helaasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga jij deze 'zomer' eigenlijk nog zuidwaarts richting de betere oorden?
Ik las Priusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef Under_Score het volgende:
binnenkort mooi even de pruis in, daar lekker bier en schnitzels eten
nee gewoon met de KAquote:
Geen rechten, wel juridischquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:10 schreef Under_Score het volgende:
Vraag MBT Auteursrecht.
nog mensen die rechten studeren hier?
mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen rechten, wel juridisch
Het werk is en blijft van jou, jij mag die lui verbieden jouw stukken te spelen
Dat was m'n reactie ook wel waard, vind je niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Woei, ik kreeg een quote alert toen je reageerde
Nou, vooral dezequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was m'n reactie ook wel waard, vind je niet?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, waar de fok slaat die quote-alert op?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoeveel heb je er nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:24 schreef ACT-F het volgende:
Nou, vooral deze![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Hoeveel heb je er nu?
En als ik mezelf quote?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, vooral deze![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Hoeveel heb je er nu?
Ik las kontneukoloog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, zometeen nog ff onder de douche en daarna boterhammetje eten. Daarna met de bus () naar het ziekenhuis in Terneuzen. Heb weer een afspraak met de neuroloog.
Lekker dichtbij of niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, zometeen nog ff onder de douche en daarna boterhammetje eten. Daarna met de bus () naar het ziekenhuis in Terneuzen. Heb weer een afspraak met de neuroloog.
Half uurtjequote:
Ik dien een klacht inquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat een belabberd programmeerwerk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |