Hoe denk je dan dat het gaat?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij betaalt paypal eigenlijk vooruit, waarna ze het van je rekening "claimen".
Tenminste een (ver)kopende partij zal nooit en te nimmer je betaalgegevens onder ogen krijgen.
Die info krijgen ze niet.
Dus ik denk dat het zo gaat.
Maar goed ik weet het ook niet 100% zeker.
Ik ontvang tot nu toe alleen maar betalingen en dat komt eerst op mn paypal saldo.
Nou ja dat idee heb ik altijd bij paypal als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:23 schreef Hersenspinseltje het volgende:
[..]
Hoe denk je dan dat het gaat?
Dat Paypal de koper eerst betaald en daarna pas het bedrag van mijn saldo of gekoppelde bankrekening afschrijft?
Ja. Ik heb zelfs al een paar keer gehad dat een bestelling al verzonden was voordat Paypal het bedrag van mijn rekening had gehaald. Dat zou een verkoper niet doen als ze nog op het geld moesten wachten.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:23 schreef Hersenspinseltje het volgende:
[..]
Hoe denk je dan dat het gaat?
Dat Paypal de koper eerst betaald en daarna pas het bedrag van mijn saldo of gekoppelde bankrekening afschrijft?
Dat is de juiste instelling!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:06 schreef pussywillow het volgende:
Inderdaad.
Sowieso, wat is het ergste dat er kan gebeuren? Hooguit kan Paypal niet afschrijven, dan zullen ze het ongetwijfeld later nog een keer proberen of je vriendelijk verzoeken het handmatig over te maken. Gewoon bestellen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |