Herkenbare gedachte, maar een weekje vrij is wel fijn toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar de baas vindt dat ik die moet nemen. Maar dat wil ik niet, want dan zit ik toch alleen maar thuis duimen te draaien (en te fokken) en ik wil gewoon door op mijn werk. Door, door, door! Als een malle. Workaholic jwz. Thuis ben ik niet zinvol, op mijn werk ben ik dat wel.
Klacht: baas die wil dat ik vakantie neem
Jij bent een uitkeringstrekker en moet internet uren maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:30 schreef Fokboer het volgende:
TS is een loonslaaf en moet uren draaien_____!
Hoe wist je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Jij bent een uitkeringstrekker en moet internet uren maken.
Nee. Ik wil geen vrij. De werkdruk rvaar ik als zo hoog dat ik het me emotioneel niet durf te permitteren om mentaal even de teugels te laten vieren. Ik wil er zijn. Ik wil weeten wat er speelt. Ik wil de zaken onder controle hebben. Grrr.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Herkenbare gedachte, maar een weekje vrij is wel fijn toch?
Je werkt in de ICT toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Ik wil geen vrij. De werkdruk rvaar ik als zo hoog dat ik het me emotioneel niet durf te permitteren om mentaal even de teugels te laten vieren. Ik wil er zijn. Ik wil weeten wat er speelt. Ik wil de zaken onder controle hebben. Grrr.
Af en toe voel ik me een sociaal werker, maar inderdaad de ICT ja.quote:
Wat voor werk doe je? Iets met je kennis van de geschiedenis?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfde probleem hier. Ook nu drie maanden vrij terwijl ik van mijn werk hou en er dus het liefste gewoon mee door ga.
Daar heb je inderdaad vaak te maken met een hoge werkdruk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Af en toe voel ik me een sociaal werker, maar inderdaad de ICT ja.
Nee, want ik durf emotioneel geen afstand te nemen van mijn werk. Ik ben bang dat als ik de teugels laat vieren, ik de controle verlies.quote:
Ja, inderdaad. Maar het academische jaar is afgelopen - mijn onderzoek gaat wel door overigens - dus ik moet even wachten. Ik vind mijn werk geweldig dus ik mis het altijd wel, eer ik aan de vrije tijd gewend ben geraakt kan ik weer beginnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Iets met je kennis van de geschiedenis?
Heb je je eigen klanten? Denk je dat je collega's het aankunnen als je er niet bent?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want ik durf emotioneel geen afstand te nemen van mijn werk. Ik ben bang dat als ik de teugels laat vieren, ik de controle verlies.
werkt bevrijdend hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want ik durf emotioneel geen afstand te nemen van mijn werk. Ik ben bang dat als ik de teugels laat vieren, ik de controle verlies.
Je bent hoogleraar?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar het academische jaar is afgelopen - mijn onderzoek gaat wel door overigens - dus ik moet even wachten. Ik vind mijn werk geweldig dus ik mis het altijd wel, eer ik aan de vrije tijd gewend ben geraakt kan ik weer beginnen.
Nee, zeer zeker niet, al is het mijn ambitie wel om ooit een leerstoel te bekleden. Nee, ik werk als promovendus, onderaan de voedselketen dus eigenlijk.quote:
quote:De werknemer is wettelijk verplicht per kalenderjaar ten minste twee aaneengesloten weken (meestal 10 vakantiedagen) of tweemaal een week op te nemen (BW 7:638, lid 3). Hiervan kan ten gunste van de werknemer worden afgeweken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |