Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Beste Nederlandse Eredivisie CBquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De beste stats voor wat? Fierljeppen? Wat moet je nou meteen CB die niet kan koppen. Pace vind je normaal ook belangrijk en die is ook heeeeel matig bij hem.
Wat is je team verder?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beste Nederlandse Eredivisie CB
3 van de 4 goals ontstonden uit een counter. Allemaal lage voorzetten van de zijkanten waarvan 2 eigengoalsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek?
Als ik 3-2 voor sta moet ik dan maar als een dolle gaan aanvallen?
Toen ik 0-1 achter stond ging ik aanvallender, meteen de 1-1.
Dit ook bij de 2-2.
En als je niet meteen ssst en can you hear me had gedaan na 1e goal, ging ik niet hele tijd laag voorzetten.
quote:
Ik heb hem niet op verdedigend gezet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef Thorb het volgende:
Marcie je zit toch niet na elke goal te swappen tussen aanvallend en verdedigend he
Bouma is minder slecht dan Luijckx hoor, al helemaal als je puur naar de stats kijktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beste Nederlandse Eredivisie CB
Marcelo is de beste kopper. Dan heb je nog een vandermarretje ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouma is minder slecht dan Luijckx hoor, al helemaal als je puur naar de stats kijkt
Goede verliezer zie ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
3 van de 4 goals ontstonden uit een counter. Allemaal lage voorzetten van de zijkanten waarvan 2 eigengoalsAls jij het leuk vindt om zo te winnen, prima.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouma is minder slecht dan Luijckx hoor, al helemaal als je puur naar de stats kijkt
Verder zijn er ook opties buiten NL..Bruma bijv
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op verdedigend gezet.
alleen als ik achter kwam op Ultra aanvallend. daarna weer gebalanceerd
Rijst, wat ben je toch ook een piemelpuist af en toe.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:44 schreef marcie216 het volgende:
En als je niet meteen ssst en can you hear me had gedaan na 1e goal, ging ik niet hele tijd laag voorzetten.
Ja, wil je een CV die kan koppen of vrije trappen kan nemen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Die 5 verdedigers systemen is een ramp om tegen te spelen, ik kom meestal met 2 spitsen en 1 er achter. Dan is het kut om tegen zo'n blok op te lopen (+ meeverdedigende middenvelders). Bereid je maar voor op meer "sshh en i cant hear you" celebrations. Maar goed, mensen die er genoegen uithalen om zo te winnen: toch veel plezierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op verdedigend gezet.
alleen als ik achter kwam op Ultra aanvallend. daarna weer gebalanceerd
Mwa dan is alles een counter goal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jae ik wil alleen zeggen dat het alle 3 countergoals waren.
Dan kun je inderdaad nog beter Bouma nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Vind je het gek als je tegen zo'n kutteam moet spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rijst, wat ben je toch ook een piemelpuist af en toe.
Vrije trappen worden alleen op de '2 mans' manier gedaan hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, wil je een CV die kan koppen of vrije trappen kan nemen?
Ja mij boeit dat ssshhht enzo niet veel. geeft me extra motivatie. Normaal zou ik gaan sweaten maar dat heb ik nu maar even achterwegen gelatenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die 5 verdedigers systemen is een ramp om tegen te spelen, ik kom meestal met 2 spitsen en 1 er achter. Dan is het kut om tegen zo'n blok op te lopen (+ meeverdedigende middenvelders). Bereid je maar voor op meer "sshh en i cant hear you" celebrations. Maar goed, mensen die er genoegen uithalen om zo te winnen: toch veel plezier
Laat maar zitten. Je wilt de feiten niet accepteren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mwa dan is alles een counter goal.
1 was een corner. en 1 was een bal op aguero, die ik volgens mij naar hem kopte van een uitgooi/trap van jouw keeper)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |