abonnement Unibet Coolblue
pi_113944166
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Op grond waarvan? Federer is nu toch echt weer nummer 1. Federer is ook de meest constante speler ooit op de grand slams wat mij betreft.
Ik bedoelde op dit moment, niet all time. Zeker niet, daar komen ze niet in de buurt (juist door die constante prestaties van hem). Al ben ik wel bang dat Nadal met zijn leeftijd het aantal GS's wel kan evenaren/achterhalen.

Federer is de laatste 3 jaar de mindere van Nadal en Djokovi in onderliggende partijen. ZAl wel door de tweeling komen :-)

Maar je hebt gelijk dat Federer nu weer de nummer 1
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_113944227
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Federer is ook de meest constante speler ooit op de grand slams wat mij betreft.
Dat denk ik niet. Een Paolo Lorenzi is bijvoorbeeld veel constanter met 6 eerste rondes in 6 Grand Slams.
pi_113944379
quote:
6s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Een Paolo Lorenzi is bijvoorbeeld veel constanter met 6 eerste rondes in 6 Grand Slams.
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Maar Federer is sinds wimbledon 2004 elke keer tot de kwartfinale gekomen (33 keer!!) en daarbij ook nog 24 finales. Dat kan een Nadal of Djokovic hem no niet navertellen, zelfs Connors niet!
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_113944437
Federer, fucking baas _O_
Ongevenaard dit. Beste sportman allertijden. En hij is nog niet klaar! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 8 juli 2012 @ 21:37:53 #30
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_113944638
quote:
6s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Een Paolo Lorenzi is bijvoorbeeld veel constanter met 6 eerste rondes in 6 Grand Slams.
Oh, wist ik niet. Nja, weer wat geleerd. Dan had ik het fout.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 8 juli 2012 @ 21:39:13 #31
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_113944741
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:29 schreef ruudbackus het volgende:

[..]

Ik bedoelde op dit moment, niet all time. Zeker niet, daar komen ze niet in de buurt (juist door die constante prestaties van hem). Al ben ik wel bang dat Nadal met zijn leeftijd het aantal GS's wel kan evenaren/achterhalen.

Federer is de laatste 3 jaar de mindere van Nadal en Djokovi in onderliggende partijen. ZAl wel door de tweeling komen :-)
Ze lijken vaak wel vaster ja. Maar het komt denk ik ook door het feit dat Federer vaak ver uit slaat als hij een bal uit slaat.
quote:
Maar je hebt gelijk dat Federer nu weer de nummer 1
*O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_113945448
"Federer zal Pete Sampras zijn record nooit in gaan halen blablabla" (4 jaar geleden). Federer zal nooit meer een GS winnen" (2 jaar geleden) "Federer zal nooit meer nummer 1 worden blablaabla" (jaar geleden)

_O- _O- _O- _O- _O-
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zondag 8 juli 2012 @ 21:54:42 #33
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_113945806
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef Zinedinho het volgende:
"Federer zal Pete Sampras zijn record nooit in gaan halen blablabla" (4 jaar geleden). Federer zal nooit meer een GS winnen" (2 jaar geleden) "Federer zal nooit meer nummer 1 worden blablaabla" (jaar geleden)

_O- _O- _O- _O- _O-
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Dit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_113947711
federer beter als djoko ??? nou weet ik wel zeker van niet ...roland garros weggevaagd . op gras als i een ongelooflijke dag heeft en djoko iets mindere (zoals nu) dan kan fed nog wel een keer winnen maar ik denk dat het daar bij blijft. Djoko en missch Nadal worden nog sterker en Fed gaat achteruit..simpel
  zondag 8 juli 2012 @ 22:29:32 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_113947828
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef banderas het volgende:
federer beter als djoko ??? nou weet ik wel zeker van niet ...roland garros weggevaagd . op gras als i een ongelooflijke dag heeft en djoko iets mindere (zoals nu) dan kan fed nog wel een keer winnen maar ik denk dat het daar bij blijft. Djoko en missch Nadal worden nog sterker en Fed gaat achteruit..simpel
Dat is inderdaad wel erg simpel gesteld ja.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_113947834
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef banderas het volgende:
federer beter als djoko ??? nou weet ik wel zeker van niet ...roland garros weggevaagd . op gras als i een ongelooflijke dag heeft en djoko iets mindere (zoals nu) dan kan fed nog wel een keer winnen maar ik denk dat het daar bij blijft. Djoko en missch Nadal worden nog sterker en Fed gaat achteruit..simpel
Murray gaat er straks overheen. Djoko had vorig jaar zijn piek en Nadal is ook overtijd. Nu is het Murray zijn moment to shine!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113948441
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef banderas het volgende:
federer beter als djoko ??? nou weet ik wel zeker van niet ...roland garros weggevaagd . op gras als i een ongelooflijke dag heeft en djoko iets mindere (zoals nu) dan kan fed nog wel een keer winnen maar ik denk dat het daar bij blijft. Djoko en missch Nadal worden nog sterker en Fed gaat achteruit..simpel
Roland garros 2011 won fed van hem. Us open 2011 was ie ook beter maar djoko sloeg een mazzelreturn in op mp tegen.
Federer overklaste hem gewoon in de halve finale nu.
Federer had dit jaar juist een mindere dag tegen djoko op rg.

Qua spel kan djoko echt niet tippen aan het geniale tennis van federer.

We zullen zien over 5 a 6 jaar waar djoko en nadal staan.
  zondag 8 juli 2012 @ 22:41:22 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_113948508
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

Roland garros 2011 won fed van hem. Us open 2011 was ie ook beter maar djoko sloeg een mazzelreturn in op mp tegen.
Federer overklaste hem gewoon in de halve finale nu.
Federer had dit jaar juist een mindere dag tegen djoko op rg.

Qua spel kan djoko echt niet tippen aan het geniale tennis van federer.

We zullen zien over 5 a 6 jaar waar djoko en nadal staan.
Vergeet ook de halve finale op US Open 2010 niet; ook toen had Federer 2 MP's.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_113948675
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Vergeet ook de halve finale op RG 2010 niet; ook toen had Federer 2 MP's.
Toen verloor hij van soderling in de kwartfinale. Je zult vast een andere halve finale bedoelen, hij heeft wel vaker verloren ondanks MP's ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 22:45:20 #40
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_113948728
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:44 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

Toen verloor hij van soderling in de kwartfinale. Je zult vast een andere halve finale bedoelen, hij heeft wel vaker verloren ondanks MP's ;)
Ja, bedoelde de halve finale van de US Open 2010. Zowel in 2010 als in 2011 speelde hij de halve finale tegen Djokovic en verloor hij na MP's te hebben gehad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_113949319
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, bedoelde de halve finale van de US Open 2010. Zowel in 2010 als in 2011 speelde hij de halve finale tegen Djokovic en verloor hij na MP's te hebben gehad.
In 2010 dus ook al tegen Djokovic. Gelukkig nu niet gebeurt tijdens Wimbledon. Ik kneep hem wel ff toen hij voor de wedstrijd ging serveren... Ik dacht, het zal toch niet weer gebeuren... ;)

Ohja, en wat betreft die emoties van Murray, Schitterende tv hoor, ik kreeg er zelfs even kippen vel van. Terwijl ik niet zo veel heb met hem.
Is toch juist mooi dit soort dingen!
pi_113949501
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:57 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

In 2010 dus ook al tegen Djokovic. Gelukkig nu niet gebeurt tijdens Wimbledon. Ik kneep hem wel ff toen hij voor de wedstrijd ging serveren... Ik dacht, het zal toch niet weer gebeuren... ;)

Ohja, en wat betreft die emoties van Murray, Schitterende tv hoor, ik kreeg er zelfs even kippen vel van. Terwijl ik niet zo veel heb met hem.
Is toch juist mooi dit soort dingen!
Precies. En Fedje heeft de laatste GS wel wat vaker (mentale) pech gehad. Hij is de GOAT, maar hij is mentaal niet zo sterk (ook niet in zijn prime) als Djoko en Nadal wat mij betreft...maar zijn sublieme spel compenseert dat ruimschoots. Vorig jaar was hij tijdens Wimby eigenlijk veel beter in vorm dan nu (tenminste tot aan de halve finale, zijn potten tegen Djoko en Murray waren natuurlijk fenomenaal) en verspeelde hij een 2-0 tegen Tsonga. Ook tegen Djoko verspeelde hij een 2-0, en ik wel het niet hebben hoe hard hij zijn potten tegen Rafa wel niet had verpest. Met uitzondering van afgelopen RG en die Wimby dat ie van Berdych verloor vind ik niet dat er ook maar 1 grand slam tussenzat sinds 2010 AO die Fed niet had kunnen winnen. Maar het viel allemaal niet helemaal zijn kant op.

En nu wel dus (hij had er net zo goed uit kunnen liggen tegen, of all people _O- Benneteau _O-). Waanzinnig, wat een vent _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113951655
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

Precies. En Fedje heeft de laatste GS wel wat vaker (mentale) pech gehad. Hij is de GOAT, maar hij is mentaal niet zo sterk (ook niet in zijn prime) als Djoko en Nadal wat mij betreft...maar zijn sublieme spel compenseert dat ruimschoots. Vorig jaar was hij tijdens Wimby eigenlijk veel beter in vorm dan nu (tenminste tot aan de halve finale, zijn potten tegen Djoko en Murray waren natuurlijk fenomenaal) en verspeelde hij een 2-0 tegen Tsonga. Ook tegen Djoko verspeelde hij een 2-0, en ik wel het niet hebben hoe hard hij zijn potten tegen Rafa wel niet had verpest. Met uitzondering van afgelopen RG en die Wimby dat ie van Berdych verloor vind ik niet dat er ook maar 1 grand slam tussenzat sinds 2010 AO die Fed niet had kunnen winnen. Maar het viel allemaal niet helemaal zijn kant op.

En nu wel dus (hij had er net zo goed uit kunnen liggen tegen, of all people _O- Benneteau _O-). Waanzinnig, wat een vent _O_
Dat zag er niet goed uit toen tegen die fransman. Ik vond hem vandaag ook niet zo goed bewegen over de baan voor de regenbreak. Daarna was het een stuk beter.

Hopelijk kan hij er nog een grandslam of 2, a 3 aan vastplakken.

Echt knap om na 2,5 jaar het toch weer te flikken!
pi_113959846
Zelfs al wint Fed nooit meer een slam, hij heeft alle critici nu de mond gesnoerd. Heerlijk om te zien dat een speler die al jaren afgeschreven wordt, toch gewoon weer laat zien dat het nooit te laat is. Hij heeft nog veel punten te verdedigen, dus moet nog maar zien waar hij staat na de WTF, maar er sneuvelen nog altijd records.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_113960141
Fed doet echt nog wel 3/4 jaar mee voor de GSs. Zo goed is hij.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 9 juli 2012 @ 10:39:26 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_113960394
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:28 schreef Norrage het volgende:
Fed doet echt nog wel 3/4 jaar mee voor de GSs. Zo goed is hij.
Ik denk nog wel langer dan drie kwart jaar... misschien wel 3 of 4 ;)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 9 juli 2012 @ 11:11:42 #47
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_113961260
quote:
99s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:39 schreef XL het volgende:

[..]

Ik denk nog wel langer dan drie kwart jaar... misschien wel 3 of 4 ;)
Dit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_113961287
Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als er in drie jaar nog steeds niet zoveel spelers beter zijn geworden, dat Federer nog altijd een titelkandidaat is voor de slams. Mag toch hopen dat de huidige jonge twintigers dan doorgebroken zijn.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_113961383
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:12 schreef Morthill het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als er in drie jaar nog steeds niet zoveel spelers beter zijn geworden, dat Federer nog altijd een titelkandidaat is voor de slams. Mag toch hopen dat de huidige jonge twintigers dan doorgebroken zijn.
Nouja, Federer is gewoon zó ultiem goed dat hij nog steeds kan domineren. Je ziet dat hij het moeilijker heeft nu, en niet meer zo dominant is als vroeger (serieus, ik vind hem echt niet zoveel slechter dan 4/5 jaar terug...alleen iets minder consistent)...Ik zou het niet direct wijten aan het niveau van het huidige tennis. Feit is wel dat het jammer is dat de top 4 zover boven de rest staat, maar goed.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113962422
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nouja, Federer is gewoon zó ultiem goed dat hij nog steeds kan domineren. Je ziet dat hij het moeilijker heeft nu, en niet meer zo dominant is als vroeger (serieus, ik vind hem echt niet zoveel slechter dan 4/5 jaar terug...alleen iets minder consistent)...Ik zou het niet direct wijten aan het niveau van het huidige tennis. Feit is wel dat het jammer is dat de top 4 zover boven de rest staat, maar goed.
Ik vind eigenlijk zelfs niet dat de top 4 zover boven de rest staat. Incidenteel wordt er best een topper verslagen, ook op de GS. Of zijn ze er extreem dichtbij, zoals Tsonga op de afgelopen RG. Het lastige voor de mensen onder de top 4 is dat ze er in principe twee achter elkaar moeten verslaan om een finale te halen. En drie achter elkaar om een GS te winnen. Dus stel een Tsonga heeft 25% kans om van een top 4-speler te winnen, dan heeft hij 1 op 64 kans om er 3 op een rij te verslaan (even wat amateur statistiek :P).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')