ik vind sommige dingen ook gewoon gay, heus niet op een negatieve manier ofzo hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef Cavalinho het volgende:
En de homofobia helpt niet. Als je het doet, ben je een homo, homo zijn is "abnormaal" en niemand wil "abnormaal zijn...idee.
Dat lees je hier ook, "dit en dat is so gay" of "best wel gay". Nou en?
Yeah, dan ligt het echt aan je uitstraling. Ik ben vroeger wel gepest, maar ik zit nu zoveel beter in mijn vel dat ik dat ook utistraal, en met plagerijtjes ook beter kan omgaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef Cavalinho het volgende:
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Zou kunnen. Ben als kind ook nooit gepest, al kortten ze wel mijn naam af tot een meisjesnaam, reden waarom ik die veranderd heb (waar in [HOMO] nog zo raar over gedaan werd). Maar ik was als "meisjes-jongen" gewoon totaal geaccepteerd zeg maar. Kon bij beide groepen meedoen. Was echt niet zo dat ik als laaste werd gekozen ofzo, ik hoorde er echt bij.
En dat zowel in Nederland als Brazilie en de States...toch allemaal zeer verschillende culturen.
ja, ik ken ook zo'n gozer al vanaf kinds af aan die zo verwijfd als wat was altijd al.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef Cavalinho het volgende:
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Zou kunnen. Ben als kind ook nooit gepest, al kortten ze wel mijn naam af tot een meisjesnaam, reden waarom ik die veranderd heb (waar in [HOMO] nog zo raar over gedaan werd). Maar ik was als "meisjes-jongen" gewoon totaal geaccepteerd zeg maar. Kon bij beide groepen meedoen. Was echt niet zo dat ik als laaste werd gekozen ofzo, ik hoorde er echt bij.
En dat zowel in Nederland als Brazilie en de States...toch allemaal zeer verschillende culturen.
Hoe vroeger is vroeger? En wanneer kwam het kantelpunt dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dan ligt het echt aan je uitstraling. Ik ben vroeger wel gepest, maar ik zit nu zoveel beter in mijn vel dat ik dat ook utistraal, en met plagerijtjes ook beter kan omgaan.
Tot mijn eindexamen. Kantelpunt kwam op het HBO, waar ik opnieuw kon beginnen en eindelijk op zoek kon naar mezelf zonder dat mijn klasgenoten bepaalde verwachtingen van me hadden en me dus in een bepaalde hoek schopten.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:52 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Hoe vroeger is vroeger? En wanneer kwam het kantelpunt dan?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben mijn hele leven geneukt, maar mijn eerste vriendje waar ik zelf zin in had, had ik toen ik 12 was geloof ik,
Ik mis hem.quote:
Niet.quote:Hoe krijg jij je username veranderd?![]()
Als ie veranderd zou zijn, zou er geen post meer zijn met Gellarboy natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 10:12 schreef YuckFou het volgende:
Teruglezen? lame ass shizzle vooral...t begint idd [HOMO] sc#2 te worden, maar goed, zolang Moofashashahsha nog een ban heeft is t slecht bitchen, dus we wachten rustig af....
Hoe krijg jij je username veranderd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |