de jumbo leegroven, zorgen dat ik voedsel in blik heb en wapens jatten van de politie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
Dat ligt eraan wanneer het gebeurt/bekend wordt en op welke manier het gebeurt.
Wat zou je doen als blijkt dat de wereld komende december echt zal vergaan, dmv zombies?
schreeuwen om hulp!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:39 schreef Daggmeisternator het volgende:
Kapot veel hyrogloceride fixen.
Wat zou je doen als de wc-papier op is en je hebt diarree en er is bezoek en het enige papier dat er is is in de keuken en je bent al klaar met je dingens en de wc verfrisser is op?
lol jezusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:41 schreef Saisai het volgende:
wat doe je als je vader ontdekt dat je stiekem homo bent met je broertje?
Interessante vraag. Mag het een Afrikaan zijn met een ziekte en een zeer korte levensverwachting?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:41 schreef Scabies het volgende:
.
wat zou je doen als je een miljoen euro zou krijgen door op een knop te drukken waardoor 1 onschuldig persoon (die jij niet kent) op aarde zou sterven?
dat weet je dus niet... het kan ook een onschuldig kind zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
Interessante vraag. Mag het een Afrikaan zijn met een ziekte en een zeer korte levensverwachting?
Ik zou het doen, je kan het zelf dan iig onmogelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Scabies het volgende:
[..]
dat weet je dus niet... het kan ook een onschuldig kind zijn
Het kan ook een naast familielid zijn nu ik er zo over nadenk. Kleine kans natuurlijk, maar ja..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik zou het doen, je kan het zelf dan iig onmogelijk zijn.
Of dat meisje van je UI. Dat zou wel doodzonde zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het kan ook een naast familielid zijn nu ik er zo over nadenk. Kleine kans natuurlijk, maar ja..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Of dat meisje van je UI. Dat zou wel doodzonde zijn
Ik zou drukken, 1 miljoen euro is niet nietsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:41 schreef Scabies het volgende:
tanden op elkaar, broek ophijsen en met een stalen gezicht naar de keuken lopen.
wat zou je doen als je een miljoen euro zou krijgen door op een knop te drukken waardoor 1 onschuldig persoon (die jij niet kent) op aarde zou sterven?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik zou drukken, 1 miljoen euro is niet niets
oke sorryquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:27 schreef Scabies het volgende:
Als je antwoordt moet je zelf een nieuwe vraag posten...
Me afvragen of ik hem erin heb gehangen en of ik erg dronken wasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
oke sorry
Als je wakker word naast iemand van hetzelfde geslacht
Of ik dronken was en wat ik heb gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
oke sorry
Als je wakker word naast iemand van hetzelfde geslacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |