SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het wellicht kunnen dat al die itempjes op 1 dag zijn opgenomen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Djokotron het volgende:
Gert gaat elke keer naar dezelfde kassen toe
Mijn schuld... was bezig met n nieuw topic openen toen ik zag dat hij ondertussen al was gemaaktquote:
Zijn ook niet lekker.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:38 schreef Gwunnik het volgende:
Oef... die Rustlers burgers voor 1.- bij de AH zijn niet goed voor me
Baasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:38 schreef Gwunnik het volgende:
Oef... die Rustlers burgers voor 1.- bij de AH zijn niet goed voor me
True... maar het gemak weegt er wel weer tegenop imho. Beter dan weer n zak chips ofzo...quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuur je vraag naar kijkersvragen@tourdujour.nl maar wel alleen als je in een kas werkt, anders komt Gert niet naar je toe.
Ik zag het ookquote:
Goed bezig gast!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik stofzuig best veel, afwassen laatste tijd ook weer.
Mijn prostaatKarina, lees je mee?
Die dochter die op haar 16e de vriendin van Tom Boonen was o.i.d. ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wellicht heeft Danny nog wat over Leo's dochter te melden
Ze is zwanger, maar wie van de drie aan tafel de vader is...? Ziet u morgen in Tour Du Jour!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wellicht heeft Danny nog wat over Leo's dochter te melden
Niet dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:47 schreef Gwunnik het volgende:
Die gasten eindigen vast stijf achteraan met hun kater...
Ok... never mindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:47 schreef Gwunnik het volgende:
Die gasten eindigen vast stijf achteraan met hun kater...
Vrouw + achterbaks + sekreet. Dat zijn heel wat pleonasmes in een zinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef marcodej het volgende:
Die rondemiss lijkt me echt een achterbakse sekreet. Alleen dat gezicht al.
Op fok moet je wel n beetje duidelijk zijn he...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:50 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vrouw + achterbaks + sekreet. Dat zijn heel wat pleonasmes in een zin
Je serieuze kant druipt er hier vanaf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef tralalala het volgende:
Mensen die denken dat Dries playbacktNu was duidelijk te zien dat deze baas live zong
![]()
Hij heeft dat lied niet eens zelf ingezongen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef tralalala het volgende:
Mensen die denken dat Dries playbacktNu was duidelijk te zien dat deze baas live zong
![]()
Ik snap sowieso niet hoe mensen kunnen beweren dat dit niet het geval was. Zover ik weet is zijn mond niet in beeld geweest? Met zo'n krachtige stem heb je ook geen microphone nodig dus dat is geen argument.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef tralalala het volgende:
![]()
Jonges jonges, nou en of... maar dat is alleen weggelegd voor de creme de la creme he... daar zullen wij waarschijnlijk helaas nooit aan toebehorenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wou dat ik in de studio in Naaldwijk was, dan had ik kunnen genieten van deze unieke live performance.
Vorig jaar, aller 1ste aflevering. Ik zat er. En op de foto met Driesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:58 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Jonges jonges, nou en of... maar dat is alleen weggelegd voor de creme de la creme he... daar zullen wij waarschijnlijk helaas nooit aan toebehoren
Omg... dit gaat echt ziekelijke jaloezie ten gevolg hebben, dat snap je wel toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:01 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Vorig jaar, aller 1ste aflevering. Ik zat er. En op de foto met Dries
Echt he, niet te geloven hoe vaak die in de uitzending komt...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Heufd het volgende:
Wie is in hemelsnaam die dekselse Gerard Lohuis uit Tilligte die telkens de uitzending weet te halen?
idd, het meot wel een fokker zijn!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Heufd het volgende:
Wie is in hemelsnaam die dekselse Gerard Lohuis uit Tilligte die telkens de uitzending weet te halen?
Tijdens VI werd er nog veel meer over wielrennen gepraat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb gisteren lopen ergeren aan Johan Derksen. Ik snap niet waarom hij daar zat ik vraag me af of hij wel de tour zit te volgen.
Wat ik ook niet snap dat ze ineens over de nieuwe trainer van de Nederlandse elftal gingen praten. Het is een praat programma over de Tour de France. VI gaat ook niet zo maar ineens over wielrennen praten tijdens hun uitzending. Waarom nu wel er zitten wielren fans in het publiek de helft zat daar voor Jan Joker.
Je hebt geen VI oranje gekeken dit jaar zeker?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
VI gaat ook niet zo maar ineens over wielrennen praten tijdens hun uitzending.
Bijna niet nee. Op de dag van de EK Finale werd er pas na 40 minuten wat over voetbal gemeldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb gisteren lopen ergeren aan Johan Derksen. Ik snap niet waarom hij daar zat ik vraag me af of hij wel de tour zit te volgen.
Wat ik ook niet snap dat ze ineens over de nieuwe trainer van de Nederlandse elftal gingen praten. Het is een praat programma over de Tour de France. VI gaat ook niet zo maar ineens over wielrennen praten tijdens hun uitzending. Waarom nu wel er zitten wielren fans in het publiek de helft zat daar voor Jan Joker.
VI is wat anders van VI oranjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt geen VI oranje gekeken dit jaar zeker?
Waarom zouden ze het tijdens VI in het reguliere seizoen over de Tour de France hebben?quote:
Wie betaalt bepaald.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het tijdens VI in het reguliere seizoen over de Tour de France hebben?
De Tour de France is vaak in de zomer.
Het kan wel.quote:
Kluivert?quote:
volgens mij was frits altijd van de pvdaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:33 schreef Martinello het volgende:
Frits is toch gewoon een CDA-er, vroeger spindoctor van Elco Brinkman
Kloptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:33 schreef Martinello het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
volgens mij was frits altijd van de pvda
LOL! massaverkrachtiger. bestaat dat woord uberhaupt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeveel massaverkrachters hebben we?
Massaverkrachtiger bestaat in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
LOL! massaverkrachtiger. bestaat dat woord uberhaupt?![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:33 schreef Martinello het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
eens met jakobs. 'schade beperken' ? Ze moesten juist tijd winnen! als je er al met de verkeerde instelling in gaat, kom je er nooit.
Maar het is populistisch geblaat, ze kunnen gewoon niet beter.quote:
Nee want het slaat nergens op. Als je helemaal heel bent en niet gevallen bent, kan je proberen om zelfs wat te winnen, maar dat is in dit geval TOTAAL niet reëel.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:39 schreef Eenskijken het volgende:
beetje een grafkop, maar ik zou haar wel doen
Mollema zijn kleding was helemaal kapot. Vel van het bil kapot.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee want het slaat nergens op. Als je helemaal heel bent en niet gevallen bent, kan je proberen om zelfs wat te winnen, maar dat is in dit geval TOTAAL niet reëel.
Kk Rabo indd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
ja snap er niks van gesink 4 min erachter na gisteren dan denk je toch die gaat gelijk ervandoor vandaag om tijd te winnen maar nee gewoon weer wachten en verkeerd zitten wat een skkl
lololol. Mollema was de beste van de gozers die gevallen warenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
dus? anderen waren ook hard gevallen.. maar gesink laat het totaal afweten.
ja hoor ik die tjallingi van ja fietsen lukte wel maar lopen niet en wat doe je de hele dag?? juist ja fietsen en toch stop ie snap er niks van vreemd ploegjequote:
2/3 van de renners waren gevallen hoor, en daar zaten ook andere klassementsrenners bij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lololol. Mollema was de beste van de gozers die gevallen waren
Rust in vrede.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ook een paar keer Geesink voorbij zien komen.
En dat hesjdal stopt saap ik ook niets van he, ongelofeloosquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja hoor ik die tjallingi van ja fietsen lukte wel maar lopen niet en wat doe je de hele dag?? juist ja fietsen en toch stop ie snap er niks van vreemd ploegje
En die werden ook gelost.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
2/3 van de renners waren gevallen hoor, en daar zaten ook andere klassementsrenners bij.
Even in het geval van jouw redenering...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
2/3 van de renners waren gevallen hoor, en daar zaten ook andere klassementsrenners bij.
misschien ben ik wel de arts van de rabo jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even in het geval van jouw redenering...
Dus als er andere klassementsrenners bijzaten. Moeten Mollema en Gesink goed meezitten? Wat een onzin. Ben jij de dokter van de rabo ofzo? Jij kan zeker inschatten hoe hard Mollema en Gesink gevallen zijn.
Ga toch weg, ze kunnen echt wel last hebben gehad van pijntjes hoor. Vooral die Mollema, gaat er dan echt niet lekker op de fiets zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien ben ik wel de arts van de rabo ja![]()
iedereen had schaafwonden, verder niets ernstigs. dus ja, de rest doet het weer beter dan rabobank
Mollema klaagt niet . Gesink geeft alles de schuld behalve zichzelfquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga toch weg, ze kunnen echt wel last hebben gehad van pijntjes hoor. Vooral die Mollema, gaat er dan echt niet lekker op de fiets zitten.
Maar voor mollema heb ik respect. Gesink nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mollema klaagt niet . Gesink geeft alles de schuld behalve zichzelf
dit jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar voor mollema heb ik respect. Gesink niet
Donderstraal toch eens een eind opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens een eind opDat gezeik op Gesink telkens, hou toch eens op. Telegraaf-volk.
Telegraaf-Volkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens een eind opDat gezeik op Gesink telkens, hou toch eens op. Telegraaf-volk.
Want?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom zit ie ook niet bij de Rabobank, want die zijn anti fietsenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Hoogerland ook. Niet zeiken. FIETSENNNN
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telegraaf-Volk.
Dat is met Hans en Ingrid die vinden dat Studio Sportzomer leuker vinden dan VI Oranje.
Hans?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telegraaf-Volk.
Dat is met Hans en Ingrid die vinden dat Studio Sportzomer leuker vinden dan VI Oranje.
Ik heb alleen respect voorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen voor deze man heb ik respect
Zonder de sponsoring van Rabobank had het Nederlandse wielrennen niet eens meer bestaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daarom zit ie ook niet bij de Rabobank, want die zijn anti fietsen
lol? henk en ingrid is juist voor VI.. sportzomer met DeMart is voor de echte liefhebbersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telegraaf-Volk.
Ik lach hem meer uitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb alleen respect voor
[ afbeelding ]
klopt , ze stoppen iedereen teveel in een keurslijfquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zonder de sponsoring van Rabobank had het Nederlandse wielrennen niet eens meer bestaan
Ik heb het dan in het geval van Sjek en coquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol? henk en ingrid is juist voor VI.. sportzomer met DeMart is voor de echte liefhebbers
Wat een onzin. Derksen geeft juist continu af op de PVV & Wilders.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol? henk en ingrid is juist voor VI.. sportzomer met DeMart is voor de echte liefhebbers
ze gebruiken allemaal, de rest zit tussen de oren!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mensen! Die andere ploegen gebruiken DOPING!!! Dat is het verschil met Rabo
Reed vandaag nog tegen een 15-km boog.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen voor deze man heb ik respect
Waarom heb je geen respect voor Gesink?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gert.. kom op zeg. Na zo'n dag als gisteren kan je dit verwachten. Iedereen zit in de herstelmodus. Dan kan je dit verwachten.
Derksen weet gewoon niet dat hij eigenlijk een PVV'er is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Derksen geeft juist continu af op de PVV & Wilders.
Dan gebruiken de anderen meer dopingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze gebruiken allemaal, de rest zit tussen de oren!
beterequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan gebruiken de anderen meer doping
Omdat hij in ongenuanceerde oneliners communiceert?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Derksen weet gewoon niet dat hij eigenlijk een PVV'er is.
Is hij altijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Genee oppurtunistisch en pendant vanavond.
Volgens mij heeft hij echt geen zin vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Genee oppurtunistisch en pedant vanavond.
en lekker opportunistischquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat hij in ongenuanceerde oneliners communiceert?
Daar heeft hij ook in gelegen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Djokotron het volgende:
Vieze kop heeft die Wiggo eigenlijk. Zo opgeraapt uit de goot lijkt het wel
Dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij eerstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef vincerusso het volgende:
hopen dat die smerige tukker van de berg dondert
Hij wordt liever door 10 Zweedse (of Zwitserse?) soldaten in de kont geneukt dan dat ie die berg op moet.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij wordt liever door 10 Zweedse (of Zwitserse?) soldaten in de kont geneukt dan dat ie die berg op moet.
Nu ziet ie de wereld al voor doedelzak aan als ie de trap op looptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Danny had dat probleem niet. Yeah right
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Danny had dat probleem niet. Yeah right
Rustig man, niet zo haten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:21 schreef vincerusso het volgende:
lekker weer opbeuren achterlijke grafkok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |