SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Had ik die maarquote:
Ja ach, je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, ben je echt niet eenzaam in.
Eentje voor elke dagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje zou wel lekker zijn
Mjah afwisseling is belangrijkquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:51 schreef ArTiC het volgende:
Nou jongens, potje vaseline en help elkaar![]()
En anders kan je nog de kroeg in of naar de hoeren.
+1quote:
Hoi Sammzquote:
Haiquote:
Hoe is hetquote:
Alles goedquote:
Goed hoor. Lig lekker op bed, voel me niet helemaal lekker.quote:
Hoe komt het? Iets verkeerds gegeten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor. Lig lekker op bed, voel me niet helemaal lekker.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor. Lig lekker op bed, voel me niet helemaal lekker.
Hoofdpijn en wat misselijk. Straks lekker slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe komt het? Iets verkeerds gegeten?
Ik ben nog South Park aan het kijken en ademhalingsoefeningen aan het doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Waddup?
Hier ook lekker op bed, moet eigk slapen, maar nog geen zin...
Morgen is het allemaal voorbijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoofdpijn en wat misselijk. Straks lekker slapen.
Jaloers kreng.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:51 schreef ArTiC het volgende:
Nou jongens, potje vaseline en help elkaar![]()
En anders kan je nog de kroeg in of naar de hoeren.
South Parkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog South Park aan het kijken en ademhalingsoefeningen aan het doen.
Welterusten!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
South Park.
Ik ga toch maar eens slapen... Om 5.00 uur gaat de wekker weer...
Truste![]()
* Pien aaitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een beetje buikpijn. Wil iemand aaien?
Je zakt 'r maar in.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle heeft pijn aan piemel en wil ook een aai
never mindquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:31 schreef vannelle het volgende:
* vannelle spijt heeft van vorige opmerking
Ik had wat netter kunnen zijn, deze was niet goed. Excuus!
Op dit tijdstip? Hoe vuigher hoe beter.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:31 schreef vannelle het volgende:
* vannelle spijt heeft van vorige opmerking
Ik had wat netter kunnen zijn, deze was niet goed. Excuus!
Als het niet gewaardeerd wordt is het geen goeie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Hoe vuigher hoe beter.
Maar als je piemel dan pijn doet zou je voortaan kunnen overwegen om hem niet in voorwerpen te stoppen waar ze niet voor bedoeld zijn lijkt me...quote:
Lulkoek.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het niet gewaardeerd wordt is het geen goeie.
Maar... scherven brengen geluk... toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als je piemel dan pijn doet zou je voortaan kunnen overwegen om hem niet in voorwerpen te stoppen waar ze niet voor bedoeld zijn lijkt me...
Ik zou vooraf koffie nemen.quote:
Is 't zo saai dat je koffie nodig hebt om wakker te blijven?quote:
Is vast wel een cursus voorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is 't zo saai dat je koffie nodig hebt om wakker te blijven?
Je weet wel beter dan dat, toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is 't zo saai dat je koffie nodig hebt om wakker te blijven?
Altijd goed om daar even bevestiging van te hebbenquote:
Oh, nu wil je niet meer?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:52 schreef vannelle het volgende:
Nou, dat was dan de bruiloft........
* vannelle zoekt hoekje op en gaat huilen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!!
Heb al een dag vrij genomen dus afzeggen kan niet meer
4 uurtjes is ook zat, je moet niet te veel willen eej?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:05 schreef ArTiC het volgende:
verdomme...omdat ik al van 1800 tot 2200 als een roosje heb geslapen kom ik nu natuurlijk niet meer in slaap
Ohja, slapen... ook zoiets dat ik eigenlijk zou moeten doen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:05 schreef ArTiC het volgende:
verdomme...omdat ik al van 1800 tot 2200 als een roosje heb geslapen kom ik nu natuurlijk niet meer in slaap
Nee, ik wil eerstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja, slapen... ook zoiets dat ik eigenlijk zou moeten doen...
Vier uurtjes maar, mwah. Valt mee. Ik zou het over een uur of twee nog eens proberen. Een borrel of wat moet wel helpen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:05 schreef ArTiC het volgende:
Je moet er wel fit uit zien voor de trouwfoto's dus doe maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja, slapen... ook zoiets dat ik eigenlijk zou moeten doen...
je zegt nu dus dat Pien er verrot uitziet he...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet er wel fit uit zien voor de trouwfoto's dus doe maar.
Die paar dagen heb je echt nodig.
ohja...drankquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vier uurtjes maar, mwah. Valt mee. Ik zou het over een uur of twee nog eens proberen. Een borrel of wat moet wel helpen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet er wel fit uit zien voor de trouwfoto's dus doe maar.
Die paar dagen heb je echt nodig.
Mja, dat... thnx...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zegt nu dus dat Pien er verrot uitziet he...
Nee toch? Teken ik nu mijn eigen doodvonnis?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zegt nu dus dat Pien er verrot uitziet he...
je bent net een echt pakje shag...je wordt steeds duurder met steeds minder inhoudquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee toch? Teken ik nu mijn eigen doodvonnis?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee toch? Teken ik nu mijn eigen doodvonnis?
Euh.... ja dus.quote:
Hoe dieper je gaat, hoe meer kruim?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent net een echt pakje shag...je wordt steeds duurder met steeds minder inhoud
Duurder? Veel waard!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent net een echt pakje shag...je wordt steeds duurder met steeds minder inhoud
ik rook niet dus voor mij heb je 0 waardequote:
hmmm, ik heb iets nieuws ontdekt, thnxquote:
Jij doet net alsof ik echt shag ben ipv een persoon met deze nickquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik rook niet dus voor mij heb je 0 waarde
Echte personen zitten hier niet. Alleen bots.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik echt shag ben ipv een persoon met deze nick
uhuh, ik ben een fles wodkaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik echt shag ben ipv een persoon met deze nick
Dus je hebt geen honger?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Echte personen zitten hier niet. Alleen bots.![]()
Nou ja, en ik dan. Maar ik woon hier.
Bots én ik staat er.quote:
Welkom thuis dan maar of zo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Could you rephrase that? Ik was hier al voor Weissman de SC om me heen bouwde.quote:
Cool down, lees ff terug en je snapt me denk ik wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Could you rephrase that? Ik was hier al voor Weissman de SC om me heen bouwde.
H_J is al 83 en heeft alzheimerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Cool down, lees ff terug en je snapt me denk ik wel.
Zo niet, leg ik het alsnog uit.
Welkom thuis terwijl ik hier al was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
en hij kwijlt een beetje uit zijn linker mondhoekquote:
En is voor de 6e keer vandaag z'n rollator kwijtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en hij kwijlt een beetje uit zijn linker mondhoek
Weinig woorden voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welkom thuis terwijl ik hier al was.
*system overload*
Amper. Hou sommigen eens in de gaten hier als een verondersteld lekker wijf post, als je wilt weten wat kwijlen is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en hij kwijlt een beetje uit zijn linker mondhoek
gelukkig heeft ie thuiszorgquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En is voor de 6e keer vandaag z'n rollator kwijt
Dat kan kloppen, die heb ik nu!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En is voor de 6e keer vandaag z'n rollator kwijt
Nee, niks. Je zou hem uitleggen, toch? Nu wil ik het weten.quote:
Daar kunnen geen doekjes tegenopquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Amper. Hou sommigen eens in de gaten hier als een verondersteld lekker wijf post, als je wilt weten wat kwijlen is.
Oh? *jaloersquote:
True, gewoon triest.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Amper. Hou sommigen eens in de gaten hier als een verondersteld lekker wijf post, als je wilt weten wat kwijlen is.
boks ouwequote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga hem uitleggen als HIJ er om vraagt, niet zo. Hoop echt dat je dat snapt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, niks. Je zou hem uitleggen, toch? Nu wil ik het weten.
Jij weet ook gewoon wie ik bedoel he?quote:
Nope. Wie is hij? De Almachtige?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga hem uitleggen als HIJ er om vraagt, niet zo. Hoop echt dat je dat snapt.
Ehm... je maakt een grapje(?) ten koste van HJ maar wil het pas uitleggen als niet HJ maar iemand anders daar om vraagt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga hem uitleggen als HIJ er om vraagt, niet zo. Hoop echt dat je dat snapt.
Ik dacht dat ik patent had op grappen die niemand snapt...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... je maakt een grapje(?) ten koste van HJ maar wil het pas uitleggen als niet HJ maar iemand anders daar om vraagt?Ofzo...
quote:
Fair enough. reactie komt zo, ff terugzoeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... je maakt een grapje(?) ten koste van HJ maar wil het pas uitleggen als niet HJ maar iemand anders daar om vraagt?Ofzo...
we zijn allemaal dronken denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:50 schreef ArTiC het volgende:
ik begin me serieus af te vragen of ik dronken ben want ik kan vannelle ook niet volgen
Dat heb je nog steeds hoor, gewoon omdat jijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik patent had op grappen die niemand snapt...
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik rook niet dus voor mij heb je 0 waarde
oh wacht, nu heb IK het gedaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Er staat meer maar dit geeft aardig aan wat ik bedoel.
Vond dat niet echt tof zeg maar.
Het is allemaal jouw schuld Articquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh wacht, nu heb IK het gedaan
post ook even het antwoord van je op mijn eerste post, dat plaatst het allemaal in het juiste perspectief.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh. Dit roept meer vragen op dan het beantwoordt. Schrijf jij het script van Lost toevallig?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Er staat meer maar dit geeft aardig aan wat ik bedoel.
Vond dat niet echt tof zeg maar.
Om het goed te maken zal ik bij de komende tweede kamer verkiezingen op de 50+ partij van Henk Krol stemmen. Om HJ's belangen toch een beetje in the picture te krijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld ArticDoor jou gaat HJ nu veel te laat naar bed! Jouw schuld gewoon
Nee, dit is het 1e wat ik tegen kwam. Heb geen zin mezelf te verantwoorden en te verdedigen, ik neem aan dat iedereen zelf weet wat ie gepost heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh wacht, nu heb IK het gedaan
post ook even het antwoord van je op mijn eerste post, dat plaatst het allemaal in het juiste perspectief.
Ik zei toch dat jullie allemaal bots waren. Om mijn bestaan nog zuurder te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Om het goed te maken zal ik bij de komende tweede kamer verkiezingen op de 50+ partij van Henk Krol stemmen. Om HJ's belangen toch een beetje in the picture te krijgen
Ik geloof dat jij de enige bent die zich aangevallen voeltquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, dit is het 1e wat ik tegen kwam. Heb geen zin mezelf te verantwoorden en te verdedigen, ik neem aan dat iedereen zelf weet wat ie gepost heeft.
En daardoor ook weet wat ik bedoel.
Excuus als je je aangevallen voelt maar dit heb je wel zelf gepost.
Zit HJ niet zo te plagen johquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Om het goed te maken zal ik bij de komende tweede kamer verkiezingen op de 50+ partij van Henk Krol stemmen. Om HJ's belangen toch een beetje in the picture te krijgen
Allemaal? Oh... nu heb ik 't weer gedaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zei toch dat jullie allemaal bots waren. Om mijn bestaan nog zuurder te maken.
Ja, nee, wacht. We zijn er nog steeds niet. Jij zegt welkom thuis, ik dat ik hier woon en daarna zou er uitleg volgen. We zijn er bijna, ik voel het....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
En gelukkig is Artic degene die zich aangevallen voelt jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:03 schreef vannelle het volgende:
Ik vind het allemaal wel best.
Ik word duurder maar de inhoud minder, mijn waarde is 0..........truste en tot morgen.
ja, und? Ik bedoelde het niet beledigend (Ik beledig zelden op fok en als dat zo is dan merk je het echt wel). Je post iets, ik trek een parallel met je nick en je UI, je gaat daar verder op in en ik zeg dan nog iets wat volstrekt waar is (shag heeft geen waarde voor mensen die niet roken, ze gebruiken het niet). Gewoon mijn manier van communiceren...met een randje zwarte humor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, dit is het 1e wat ik tegen kwam. Heb geen zin mezelf te verantwoorden en te verdedigen, ik neem aan dat iedereen zelf weet wat ie gepost heeft.
En daardoor ook weet wat ik bedoel.
Excuus als je je aangevallen voelt maar dit heb je wel zelf gepost.
wil je die discussie echt aangaan? kan hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, nee, wacht. We zijn er nog steeds niet. Jij zegt welkom thuis, ik dat ik hier woon en daarna zou er uitleg volgen. We zijn er bijna, ik voel het....
Het leven op fok is veel leuker als je niet alles letterlijk en serieus neemtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
wil je die discussie echt aangaan? kan hoor!
We kunnen het ook vriendelijk houden.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb een kwartet. Vannellééééééééééé! Waar ben je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
wil je die discussie echt aangaan? kan hoor!
We kunnen het ook vriendelijk houden.
Kwartet telt niet als je 4 quotes doet. Zucht..............quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb een kwartet. Vannellééééééééééé! Waar ben je?
Huh? Beticht jij nu serieus HJ er van dat ie zichzelf belangrijk vindt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kwartet telt niet als je 4 quotes doet. Zucht..............
Wat mij stoort is dat je doet alsof je heel belangrijk bent omdat je veel hebt gepost.
"Ik woon hier" wtf....... en vervolgens andere mensen afkammen want die hebben minder gepost dan jou, want jij bent belangrijk.
flikker toch op gozer, als dat je redenatie is verlies je het altijd.
en als dat je redenatie niet is kom je alsnog zo over en da's niet best.
Tevreden nu?
Het. Was. Bij. Wijze. Van. Grap.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kwartet telt niet als je 4 quotes doet. Zucht..............
Wat mij stoort is dat je doet alsof je heel belangrijk bent omdat je veel hebt gepost.
"Ik woon hier" wtf....... en vervolgens andere mensen afkammen want die hebben minder gepost dan jou, want jij bent belangrijk.
flikker toch op gozer, als dat je redenatie is verlies je het altijd.
en als dat je redenatie niet is kom je alsnog zo over en da's niet best.
Tevreden nu?
En dat inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:14 schreef ArTiC het volgende:
HJ, er is toch nog iemand die je serieus neemt
Tóch jouw schuld Artic! (Ik typ steeds Atrisquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:16 schreef ArTiC het volgende:
Wat ben ik ineens blij dat ik niet kon slapen...anders had ik dit allemaal gemist
ohnee...dan was het niet gebeurd
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tóch jouw schuld Artic! (Ik typ steeds Atris)
Ik stel een geheime meet voor waarbij we de HJ tempel gaan bezoeken en daar een offer brengen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:19 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen we allemaal evenvoor HJ? HJ is belangrijk
HJ
I second that.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:19 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen we allemaal evenvoor HJ? HJ is belangrijk
HJ
Sssstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik stel een geheime meet voor waarbij we de HJ tempel gaan bezoeken en daar een offer brengen.
joh, geeft niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:20 schreef vannelle het volgende:
Nog ff reactie van mij:
Excuus voor de ophef, waarschijnlijk heb ik in jullie ogen soms te fel gereageerd maar als ik uit moet gaan leggen waarom zijn we wel een topic verder.
Sorry voor de overlast en degenen die de achterliggende reden willen weten mogen me altijd een pm sturen.
Vanaf nu ben ik weer "Foknormaal"
Ja, ha-ha, wat voel jij je nu belangrijk. Hou daar eens mee op zeg! Alleen maar omdat je hier al langer post!quote:
Zal ik het vuur laten neerregenen op je? Geen hoon als je weet wat goed voor je is!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, haha, wat voel jij je nu belangrijk. Hou daar eens mee op zeg! Alleen maar omdat je hier al langer post!
Klinkt als een bijzonder spannend rollenspel ditquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zal ik het vuur laten neerregenen op je? Geen hoon als je weet wat goed voor je is!
Thanks.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
joh, geeft niet.
Wij hebben al geleerd hier niet alles letterlijk en serieus te nemen.
Bedankt voor het vermaak
Anyway. Neem dingen wat vaker met een korrel zout.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:20 schreef vannelle het volgende:
Nog ff reactie van mij:
Excuus voor de ophef, waarschijnlijk heb ik in jullie ogen soms te fel gereageerd maar als ik uit moet gaan leggen waarom zijn we wel een topic verder.
Sorry voor de overlast en degenen die de achterliggende reden willen weten mogen me altijd een pm sturen.
Vanaf nu ben ik weer "Foknormaal"
Jij doet de nachtwacht vanavond?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:29 schreef ArTiC het volgende:
Welterusten slapers...ik blijf wel op...moet toch om 7 uur de deur weer uit
Pakt het toch nog goed uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Anyway. Neem dingen wat vaker met een korrel zout.Dat doe ik ook.
En eh, bedankt. Toch nog lachend naar bed dankzij jou.
ik ga zo maar eens een potje knallen op vage Battlefield servers denk ik...daar beledig je niet zo snel iemand.quote:
Raap je m zelf ook weer opquote:
Sorry. Dacht dat ik hier alleen was.quote:
Ik ben al aan het zoeken. Maar wat doet al dat hooi hier?quote:
Sorry, ik ben bij 't paard geweest, zal wel bij hem vandaan komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sorry. Dacht dat ik hier alleen was.
[..]
Ik ben al aan het zoeken. Maar wat doet al dat hooi hier?
Zeker door al die LEGO?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vertrek zometeen richting Bart Smit en weet nu al dat mijn geduld danig op de proef zal worden gesteld...
Lego ja leukquote:
Krijsende kinderen, in de weg staande mensen met kinderwagens, medewerkers waar men subsidie voor krijgt en die pas na dertien pogingen iets ingepakt krijgen, de ontvanger van het cadeau die uiteindelijk een betonschaar nodig heeft om het spul uit de verpakking te krijgen...quote:
Daarom Bol.com heel handig voor zolderautisten als ik. Mensen die denken dat ik nog in een winkel komquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Krijsende kinderen, in de weg staande mensen met kinderwagens, medewerkers waar men subsidie voor krijgt en die pas na dertien pogingen iets ingepakt krijgen, de ontvanger van het cadeau die uiteindelijk een betonschaar nodig heeft om het spul uit de verpakking te krijgen...
Leuk.
Sorry, ik zal m'n muziek wat zachter zettenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef Pien85 het volgende:
1 van mijn buren heeft 'muziek' aanstaan... mijn salontafel trilt. Volgens mij staat ie wat hard.
Leuke muziek? Of Gabber op standje 11quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef Pien85 het volgende:
1 van mijn buren heeft 'muziek' aanstaan... mijn salontafel trilt. Volgens mij staat ie wat hard.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik zal m'n muziek wat zachter zetten
Waarom denk je dat muziek tussen aanhalingstekens staan, Tijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke muziek? Of Gabber op standje 11
Ik ken jouw smaak toch niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat muziek tussen aanhalingstekens staan, Tijn?
Zou je denkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Je vraagt of het leuke muziek is. Of de muziek leuk is of niet leuk is een kwestie van persoonlijke smaak/mening. Dat muziek tussen aanhalingstekings staat zou kunnen betekenen dat ik deze muziek niet leuk vind.quote:
Oke, wat voor "muziek" was het dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vraagt of het leuke muziek is. Of de muziek leuk is of niet leuk is een kwestie van persoonlijke smaak/mening. Dat muziek tussen aanhalingstekings staat zou kunnen betekenen dat ik deze muziek niet leuk vind.
iets met een hoop boink boink.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, wat voor "muziek" was het dan?
Retro-'muziek' waarschijnlijk dus.quote:
Je hebt groot gelijk!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
Het is heerlijk weer, ik ga er van genieten! De groeten!
Even een pitstop en eens kijken wat het weer doet. Ziet er goed uit allemaal, dus dat wordt een mooie rit!quote:
Jaaaa was mijn derde keer al. Lig nu lekker in het park in Eindhoven met NaRRaToRquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even een pitstop en eens kijken wat het weer doet. Ziet er goed uit allemaal, dus dat wordt een mooie rit!
En het doel is kasteel Doorwerth, ben benieuwd wat dat is
Was Wicked leuk?
Welk park ben je aan het checken alberto auto?quote:
Weet ik veel... Haha.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Welk park ben je aan het checken alberto auto?
Anne Frankplatsoen??quote:
hai Narra00o0033e3!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa was mijn derde keer al. Lig nu lekker in het park in Eindhoven met NaRRaToR![]()
Waar is dat kasteel?
Tuinmannenquote:
Nu zit ik met die hamburgers met korting reclame van vorig jaar in mijn hoofd...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:19 schreef ArTiC het volgende:
ik flikker een paar hamburgers in de pan denk ik...geen zin in moeite doen
oh-oh-oh-oh-oh!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu zit ik met die hamburgers met korting reclame van vorig jaar in mijn hoofd...
Ieuw!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga chili con carne maken. In een grote teil, voor de volgende meet.
nog net...ik had toch moeten gaan slapen vannachtquote:
Ik heb prima geslapen vanochtend. Lag er al om 5u inquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog net...ik had toch moeten gaan slapen vannacht
vuige editertquote:
was je ook alleen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:55 schreef Daalder82 het volgende:
Weer een typische kut-zaterdag, maar voor de rest kan ik nog wel lachen hoor!. Net in het park gelegen bij een (gratis) festival en ik voelde me behoorlijk alleen
.
Edit: etenstijd.
Ja, was alleen en zat op dat moment niet lekker in mijn vel, vooral als je alleen maar mensen om je heen ziet die het zo te zien beter hebben dan jij (gras is groener complex). Muziek was opzich wel redelijk goed en het weer is nog steeds perfect hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was je ook alleen?
jeetje ik ben op tijd naar huis gegaan gok ik! het word hier nogal donker!
Nee, mijn broertje wilde niet en ik kwam er pas vrijdag achter dat het festival er was. Is beter dan niets te doen op de zaterdag. Ik weet dat ik er voor mezelf moet zijn in dat geval maar het knaagt toch ...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
hmm ja ik snap het wel
als je alleen bent tussen groepjes die allemaal lol hebben is dat nogal confronterend
maar had je niemand om mee te gaan dan?
ik vind het cool hoor dat je dan gewoon zelf gaat!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:56 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Nee, mijn broertje wilde niet en ik kwam er pas vrijdag achter dat het festival er was. Is beter dan niets te doen op de zaterdag. Ik weet dat ik er voor mezelf moet zijn in dat geval maar het knaagt toch ....
godver! ik zie deze nu pas!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Hij is idd leuk.
NaRRaToR gaat vanavond sushi maken zegt hij. Of je ook komt rhu
Avond is nog niet omquote:
Rode wodka hierzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Meer voor jou dus.
Ik zit hier aan een biertje
Ook lekkerquote:
Als komt goed Messyquote:
Alles is al goed met zoveel roosvicee als ik vandaag heb gedronkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als komt goed Messyof is alles al goed?
Misschien moet ik dat dan ook eens gaan doen. Niet dat ik echt iets te klagen heb.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alles is al goed met zoveel roosvicee als ik vandaag heb gedronken
Niets te klagen en toch roosvicee nodigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat dan ook eens gaan doen. Niet dat ik echt iets te klagen heb.
Nou ik kan wel wat opnoemen hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dat ik echt iets te klagen heb.
Het kan altijd beterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niets te klagen en toch roosvicee nodigHoe zit dat?
Wat dan?quote:
Als alle problemen zo makkelijk waren op te lossenquote:
Verklaart u nader.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als alle problemen zo makkelijk waren op te lossen
Als bijvoorbeeld de economisch crisis zo makkelijk was op te lossen door het gewoon even te doen.quote:
Tijn. Het is zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld de economisch crisis zo makkelijk was op te lossen door het gewoon even te doen.
Uitstekende tijd om te filosoferen over zulke dingenquote:
Voor een nuchter iemand wel misschienquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uitstekende tijd om te filosoferen over zulke dingen
Ik ben vrij nuchterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Voor een nuchter iemand wel misschien
Tijn ik bedoelde nuchter als in geen lijf vol met alcohol. Het is zaterdagavond, de meeste mensen kunnen nu al niet meer helder denken. Al heb je wel een goed punt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vrij nuchterde oplossing voor de economisch crisis vrij simpel en voor de hand liggend. Mensen moeten zich realiseren dat ze geen geld uitgeven dat ze niet hebben en realiseren dat alles duurde wordt dus ze zich minder luxe kunnen veroorloven.
Dat niemand dit wil is vooral het probleem.
Lastige is dat we aan de andere kant ook weer deels afhankelijk zijn van die luxe. Als mensen die luxe links laten liggen en zuiniger gaan leven, dan wordt er simpelweg minder verkocht. Minder omzet voor fabrieken en winkels, die ontslaan weer personeel, mensen worden werkloos en komen in de WW, hogere kosten voor de overheid dus, die de belasting weer verhoogd, waardoor de lasten van het volk weer hoger worden, en men dus minder te spenderen heeft...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vrij nuchterde oplossing voor de economisch crisis vrij simpel en voor de hand liggend. Mensen moeten zich realiseren dat ze geen geld uitgeven dat ze niet hebben en realiseren dat alles duurde wordt dus ze zich minder luxe kunnen veroorloven.
Dat niemand dit wil is vooral het probleem.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tijn ik bedoelde nuchter als in geen lijf vol met alcohol. Het is zaterdagavond, de meeste mensen kunnen nu al niet meer helder denken. Al heb je wel een goed punt.
Dat heet nou de middenweg vindenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Lastige is dat we aan de andere kant ook weer deels afhankelijk zijn van die luxe. Als mensen die luxe links laten liggen en zuiniger gaan leven, dan wordt er simpelweg minder verkocht. Minder omzet voor fabrieken en winkels, die ontslaan weer personeel, mensen worden werkloos en komen in de WW, hogere kosten voor de overheid dus, die de belasting weer verhoogd, waardoor de lasten van het volk weer hoger worden, en men dus minder te spenderen heeft...
Dat is helaas ook waar. Toch zal er iets moeten veranderen in de mentaliteit van mensen anders is het over een paar jaar weer hetzelfde probleem alleen dan in een ander landquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Lastige is dat we aan de andere kant ook weer deels afhankelijk zijn van die luxe. Als mensen die luxe links laten liggen en zuiniger gaan leven, dan wordt er simpelweg minder verkocht. Minder omzet voor fabrieken en winkels, die ontslaan weer personeel, mensen worden werkloos en komen in de WW, hogere kosten voor de overheid dus, die de belasting weer verhoogd, waardoor de lasten van het volk weer hoger worden, en men dus minder te spenderen heeft...
Dat ga je helaas niet zomaar veranderen, dat verandert pas als het mis is gegaan, anders denken mensen toch alleen maar dat het hun toch niet overkomt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is helaas ook waar. Toch zal er iets moeten veranderen in de mentaliteit van mensen anders is het over een paar jaar weer hetzelfde probleem alleen dan in een ander land
Ben bang dat ze dat in Griekenland dat lesje nog niet geleerd hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ga je helaas niet zomaar veranderen, dat verandert pas als het mis is gegaan, anders denken mensen toch alleen maar dat het hun toch niet overkomt.
Verschilt. Er zijn zat gebieden in Griekenland waar men gewoon van het platteland leeft. Lekker gemoedelijk. Die mensen hebben helemaal nooit gevraagd om de EU of de euro, die leven gewoon in hun eigen dorpje. En die mensen worden nu opeens ook getroffen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben bang dat ze dat in Griekenland dat lesje nog niet geleerd hebben
Iedereen wordt daar getroffen. Alle Grieken zullen moeten inzien dat het anders moet. Dus belasting betalen en minder geld uitgeven.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Verschilt. Er zijn zat gebieden in Griekenland waar men gewoon van het platteland leeft. Lekker gemoedelijk. Die mensen hebben helemaal nooit gevraagd om de EU of de euro, die leven gewoon in hun eigen dorpje. En die mensen worden nu opeens ook getroffen.
True, maar ik snap wel dat daar meer onvrede dan in Nederland zit.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen wordt daar getroffen. Alle Grieken zullen moeten inzien dat het anders moet. Dus belasting betalen en minder geld uitgeven.
Zeker het Malieveld staat nog niet vol met demonstranten maar de vraag is voor hoe lang nog?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Bart het volgende:
[..]
True, maar ik snap wel dat daar meer onvrede dan in Nederland zit.
Zal wel meevallen denk ik, Nederlanders zijn gemiddels wel wat nuchterder dan Grieken. Wat stakingen hier en daar zoals dat altijd al het geval is.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker het Malieveld staat nog niet vol met demonstranten maar de vraag is voor hoe lang nog?
We mogen eigenlijk ook niet klagen hier. Het gaat nog best goed ondanks de crisis.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik, Nederlanders zijn gemiddels wel wat nuchterder dan Grieken. Wat stakingen hier en daar zoals dat altijd al het geval is.
Ja als ze er in Brussel niet uitkomen lossen wij dat op Fok! wel even op, op een zaterdagavondquote:Op zondag 8 juli 2012 00:19 schreef ArTiC het volgende:
Of ik hallucineer omdat ik 42 uur wakker ben of het gaat op zaterdagavond echt over de financiele crisis
Succes, ik heb het boksen zitten kijken en ga nu zelf KO.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja als ze er in Brussel niet uitkomen lossen wij dat op Fok! wel even op, op een zaterdagavond
Dank jequote:Op zondag 8 juli 2012 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Succes, ik heb het boksen zitten kijken en ga nu zelf KO.
Jaja...quote:Op zondag 8 juli 2012 00:59 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, terug van een oude vriendin, was erg gezellig! Nu nog even Fok!ken
Echtquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:08 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik moet hier verplicht iets neerzetten van auto anders krijg ik geen seks....
Bij deze: "iets"
Ga ervoor jongen!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:08 schreef NaRRaToR het volgende:
Ook nog wakker?quote:
Ze heeft je goed afgericht. Chapeau, Auto!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:08 schreef NaRRaToR het volgende:
Arme jongenquote:Op zondag 8 juli 2012 01:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik begin nu al kaal te worden achterop mijn kruin...
Goed vol nu?quote:
Dank je!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft je goed afgericht. Chapeau, Auto!
quote:
Dat klinkt heeeeeeel foutquote:
Nog niet gezien..quote:Op zondag 8 juli 2012 01:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik begin nu al kaal te worden achterop mijn kruin...
Ik ben ook niet helemaal wakker meerquote:
Ben je nog helder?quote:
Heel erg, just checkin'quote:
Ja, super!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel erg, just checkin'
Was het wel gezellig?
Dan is het goed toch! Was je met vrienden lekker weggeweest?quote:
Nee, bij een vriendin thuis. Heel gezellig.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is het goed toch! Was je met vrienden lekker weggeweest?
Klinkt bekend, kom ik ook net vanaf. Al lang niet gesproken, dus gewoon bijgepraat. Was tofquote:Op zondag 8 juli 2012 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bij een vriendin thuis. Heel gezellig.
In het asiel gewerkt en naar de aquarium speciaalzaak geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bekend, kom ik ook net vanaf. Al lang niet gesproken, dus gewoon bijgepraat. Was tof
Nog meer gedaan vandaag?
Weten je ouders het nog steeds niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het asiel gewerkt en naar de aquarium speciaalzaak geweest.
Aquarium vinden ze prima. Al eerder gehad.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weten je ouders het nog steeds niet?
En heb je al een aquarium op het oog?
Is goed, ben benieuwd! Ik ga ook zo mijn bed in, tis lang geweest vandaag. Nog op de motor naar Doorwerth gereden, mooi kasteel om te zien! Alleen net te laat voor een rondleiding.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aquarium vinden ze prima. Al eerder gehad.
Ja, een hele mooie! Zal morgen even een foto plaatsen, ga zo slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |