abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113872741
beste iedereen,

ik heb sinds dinsdag een woning en ben daar druk bezig met opknappen.
nu heb ik een beperkt budget en wil graag jullie mening over laminaat of vinyl vloer.

heb zoon 77m2 wat ik moet bedekken met iets moois. het budget is ongeveer 450 euro
iemand een goed idee?

zelf had ik even naar laminaat gekeken (ikea PRÄRIE laminaat) en deze is 5 euro de stuk
en vroeg me af wat de kwaliteit is.
pi_113872829
Ik vind het erg snel krassen. Heb hier ook een kamer liggen met Prarie en als mijn zoontje met autootjes speelt of een plastic box verschuift met speelgoed zie ik al krasjes
pi_113873017
oke zelf wou ik het in de woonkamer hal, keuken en slaapkamer leggen en dan wel minimaal 2 jaar laten liggen.

hoelang ligt het al bij jouw:)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:55:54 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_113873024
Misschien ook een optie om te kijken bij een eventuele Hornbach o.i.d. in de buurt? Daar heb ik mijn laminaat ook gekocht toen ik mijn nieuwe woning kreeg. Vaak heeft zo'n zaak een of meerdere pallets (vaak ook nog kwaliteitsspul) staan met diverse soorten laminaat voor een hele schappelijke prijs.
Tics van je petten.
pi_113873052
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:55 schreef tjalster het volgende:
oke zelf wou ik het in de woonkamer hal, keuken en slaapkamer leggen en dan wel minimaal 2 jaar laten liggen.

hoelang ligt het al bij jouw:)
3 maanden ;(
pi_113874270
maten van me hebben het op de bovenverdieping, op groene platen gelegd. Maar je ziet al heel snel dat de naden waar je de delen tegen elkaar aanslaat een soort van 'opening' of 'relief' laten zien wanneer de zon er op strijkt. De toplaag is glanzend en daar zie je nu eenmaal alles op. Misschien moet je her en der rond koekeloeren voor een mooie restaanbieding of een 1+1 gratis deal of kortingsstickers plakken (karwei momenteel). Pak dan net het iets betere spul, breid je budget er voor uit, zeker als je er minimaal 2 jaar plezier van wilt hebben. Beknibbel op andere zaken, maar je vloer is het grootste onderdeel van je huis en kijk je in alle hoeken en gaten van je woning constant tegenaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')