Have fun!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik ga d'r vandoor. Biertjes drinken, lol hebben. Doe het rustig aan allemaal!
Of een piccoloquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef Renesite het volgende:
Ik wou eerst 'groom' doenMaar grooming is in het Nederlands iets anders Bah..
In het Engels is een groom een stalknecht.
veel plezier Duzquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik ga d'r vandoor. Biertjes drinken, lol hebben. Doe het rustig aan allemaal!
Veel reiskosten he.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
Dat geld wat er omgaat in de Amerikaanse Presidentsverkiezingen
Totaal denken ze 10 miljard dollar WTF
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
Dat geld wat er omgaat in de Amerikaanse Presidentsverkiezingen
Totaal denken ze 10 miljard dollar WTF
Gaat toch verdomme nergens meer over, stop dat geld in scholing en ziekenhuizenquote:
het is gewoon een vijfde of zo van het complete onderwijsbudget in de vsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat toch verdomme nergens meer over, stop dat geld in scholing en ziekenhuizen
Sowieso in een tijd van financiele crisisquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat toch verdomme nergens meer over, stop dat geld in scholing en ziekenhuizen
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso in een tijd van financiele crisis
Nou ja in health care danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is gewoon een vijfde of zo van het complete onderwijsbudget in de vs
quote:
Ik bedoelde het anders, de verhouding is bizar, je kan een vijfde van amerika naar school sturen van dat geldquote:
Gewoon een fles verstoppen in je kledingkastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ontdekt dat ons pap en mam ook nog drank hebben staan toen ik af moest dalen naar de krochten van de hel voor een fles cola, het klinkt erg aanlokkelijk
Oh dat, ja het gaat echt helemaal nergens meer over, zelfde als hier, bezuinigen maar voor je het weet klapt de boel weer, komen er weer verkiezingen, want dat is zo goedkoopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders, de verhouding is bizar, je kan een vijfde van amerika naar school sturen van dat geld
Serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Louis van Gaal de nieuwe bondscoach.
Dank allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |