abonnement Unibet Coolblue
pi_114124758
Pff, ik vind inferno maar kut. Dat stomweg 'grinden' om maar geluk te hebben op leuke drops komt me nu al de keel uit, en het zal er vast mee te maken dat ik zwaar undergeared ben qua LoH en resistances, of/en dat ik er gewoon geen klote van kan. Feit is, questen is puur herhaling van zetten, enige wat er wel is hakken tot je er bij neervalt, en dat vind ik nu al dodelijk, echt dodelijk, saai worden.

Kut dat je 't spel niet kunt verkopen.
pi_114125676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Pff, ik vind inferno maar kut. Dat stomweg 'grinden' om maar geluk te hebben op leuke drops komt me nu al de keel uit, en het zal er vast mee te maken dat ik zwaar undergeared ben qua LoH en resistances, of/en dat ik er gewoon geen klote van kan. Feit is, questen is puur herhaling van zetten, enige wat er wel is hakken tot je er bij neervalt, en dat vind ik nu al dodelijk, echt dodelijk, saai worden.

Kut dat je 't spel niet kunt verkopen.
Hoe had je het dan liever gezien vraag ik me af ?
pi_114125810
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hoe had je het dan liever gezien vraag ik me af ?
Meer. In alles. Meer quests, meer verhaal, meer alles. Ik baal er nu gewoon van dat ik 3 keer hetzelfde spel zit uit te spelen, onder het mom van ja, straks, dan word het leuk. En dan ben ik bij 'straks' en blijkt het niet mijn ding te zijn, vooral omdat ik max 4/5 uurtjes per week speel. Als ik geluk heb. Dus ik kan alles behalve miljoenen spenderen, en heb niet de tijd om maar geluk te hebben met drops.
pi_114126225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:34 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

:Y mijn items leveren me in totaal zo'n 500 euro op, helaas heb ik voor ongeveer de helft van dat bedrag gold gekocht, maar dan alsnog vind ik het een leuke winst. Aangezien ik dus rond de 250 euro aan gold heb uitgegeven zit ik ook in een positie dat ik mijn items wel MOET verkopen, omdat ik verwacht dat over enkele maanden ze niks meer waard zijn en ik dan echt veel geld verlies :')

Overigens is dit niet mijn hoofd motief om ermee te stoppen, want krap bij kas zit ik niet, het is voornamelijk dat er geen reet te doen is, gehele end-game ontbreekt, en drops hunten is door de gigantische stat range imo ook weinig aan. Die dingen bij elkaar opgeteld doen mij mijn items verkopen en afscheid nemen tot 1.1 uitkomt, dan zie ik wel weer :)
enige reden waarvoor ik speel nog is de hoop een goed item te vinden om te verkopen. Niet eens voor mezelf want lekker boeiend :') Ik geef echt niks om de loot in dit spel, het ziet er niet leuk uit, is altijd generiek qua stats die nodig hebt. Je voelt je nou ook niet echt "speciaal" zoals je bij WoW bijvoorbeeld wel had als je bepaalde tiers had.
pi_114126471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:11 schreef totalvamp het volgende:

[..]

enige reden waarvoor ik speel nog is de hoop een goed item te vinden om te verkopen. Niet eens voor mezelf want lekker boeiend :') Ik geef echt niks om de loot in dit spel, het ziet er niet leuk uit, is altijd generiek qua stats die nodig hebt. Je voelt je nou ook niet echt "speciaal" zoals je bij WoW bijvoorbeeld wel had als je bepaalde tiers had.
Dit dus! Ik wil coole items, gave sets, in vanilla WoW was het machtig om de lvl 60's te zien lopen terwijl je zelf nog een 'broekie' was op lvl 20, en je liep te kwijlen over dungeon sets, tier 0, tier 1, en dan werd je zelf level 60 en mocht je je zelf gaan wagen om dat spul te krijgen. Ik heb nu werkelijk waar geen enkel idee, waar ik het voor doe. Ik heb een leuke eerste en tweede run gehad van Diablo, 2 keer uitgespeeld, daarna werd het repetitief en saai. Same shit, different difficulty.
pi_114126670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit dus! Ik wil coole items, gave sets, in vanilla WoW was het machtig om de lvl 60's te zien lopen terwijl je zelf nog een 'broekie' was op lvl 20, en je liep te kwijlen over dungeon sets, tier 0, tier 1, en dan werd je zelf level 60 en mocht je je zelf gaan wagen om dat spul te krijgen. Ik heb nu werkelijk waar geen enkel idee, waar ik het voor doe. Ik heb een leuke eerste en tweede run gehad van Diablo, 2 keer uitgespeeld, daarna werd het repetitief en saai. Same shit, different difficulty.
Ja het is de meest generieke game ooit met het een onwijs slecht verhaal en dialoog. Karakters met het niveau van een aardappel en te voorspelbare "wendingen". Enige gave zijn de act cutscenes! daarnaast komen die irritante tussenfilmpjes ook me strot uit. Waarom kan butcher niet gewoon gelijk beginnen en moet hij eerst een hele cutscene hebben om naar binnen te lopen...? 1 keer is leuk maar om te farmen bloedirritant (ja je kan skippen, maar zou er gewoon niet in moeten zitten).
pi_114128040
Het is dan ook geen mmorpg, of wel ?
Diablo 2 had dat toch ook niet.
Dan moetmje gewoon WoW gaan spelen, dat zal dan weer meer jouw ding zijn denk ik.
pi_114128422
Heb jij nog hulp nodig met Belial op Inferno?
  Redactie Games donderdag 12 juli 2012 @ 22:06:59 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_114129085
Zucht, was het een beetje zat dat mensen elke keer gingen Qquitten in Silver Spire 1 en 2. Dus ik ben toen maar alleen verder gegaan om Diablo te verslaan. En dit krijg je van te snel door de Acts heen rushen. Lvl48 en ik mag niet verder aan SP Hell beginnen. En ik heb genoeg Silver Spire gezien voor vandaag.. :')



First world problems, I know.. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Noodle op 12-07-2012 22:14:13 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_114129727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heb jij nog hulp nodig met Belial op Inferno?
Uhm morgen denk ik, ik help eerst een maat door act 1 heen :)
Installeer nu eerst OSX mountain lion :D
pi_114129876
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:47 schreef So_Surreal het volgende:
Het is dan ook geen mmorpg, of wel ?
Diablo 2 had dat toch ook niet.
Dan moetmje gewoon WoW gaan spelen, dat zal dan weer meer jouw ding zijn denk ik.
MMORPG hoeft het ook niet te zijn, maar het zou wel fijn zijn dat bepaalde loot er gewoon onwijs vet uit ziet.
Wow was ik na 4 jaar ook zwaar zat(blizz gaat achteruit met hun games).
pi_114131725
Nja al die tier loot ziet er hetzelfde uit.
Je kan hier zelf je sets samenstellen (tenzij je echt voor complete groene set items gaat).
Plus je kan zelf sets maken met dyes.

Vind wel dat de detail in de gear beter had gekund.
pi_114133544
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef So_Surreal het volgende:
Nja al die tier loot ziet er hetzelfde uit.
Je kan hier zelf je sets samenstellen (tenzij je echt voor complete groene set items gaat).
Plus je kan zelf sets maken met dyes.

Vind wel dat de detail in de gear beter had gekund.
maar uiteindelijk ziet alles nog hetzelfde eruit =/ als ik 3 demon hunters in mijn groep heb zien ze er allemaal hetzelfde uit.

Tier sets in WoW leken in het begin niet eens op elkaar.
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:41:49 #264
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114134620
Zwaardje hierboven verkocht voor 50 euro, valt wat tegen.. Iemand die nog een screenshot wilde?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:44:42 #265
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114134789
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_114134912
In act 3 van inferno :)
pi_114135109
Congrats. Als je nog wat hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel. :)
pi_114135932
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:47 schreef So_Surreal het volgende:
In act 3 van inferno :)
Hier ook, kutghom, hou het voorlopig nog maar op act I farm (met mijn mage) :')
Ondertussen is DH wel bezig met act II, gaat een stuk beter dan mage eigenlijk.
pi_114141455
De build waar ik gisteren So_Surreal mee geholpen heb om Belial te verslaan:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WTVkRi!XbV!cbccZa

Verder heeft mijn barb dan 9,3k armor, 600 res to all minimaal, 17k DPS, 1400 LoH met 2 attacks per second (dual wield dagger en sword).
pi_114142219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:20 schreef totalvamp het volgende:

[..]

MMORPG hoeft het ook niet te zijn, maar het zou wel fijn zijn dat bepaalde loot er gewoon onwijs vet uit ziet.
Wow was ik na 4 jaar ook zwaar zat(blizz gaat achteruit met hun games).
Wacht, je zegt dat je een game 4 jaar hebt gespeeld en dat je er zat van bent DUS blizz gaat achteruit met hun games? Een speeltijd van 4 jaar en ze gaan achteruit? 4 jaar? achteruit? De fuck.

Hoeveel games heb jij in totaal 4 jaar of langer gespeeld, zal een handjevol zijn ten opzichte van het grote geheel.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:25:45 #271
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_114142350
misschien noob vraag maar is dit wat waard?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:29:27 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_114142435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 09:25 schreef Lon3 het volgende:
misschien noob vraag maar is dit wat waard?
[ afbeelding ]
Maybe 100.000? Leuke stats maar lage dps. Staan vergelijkbare op de AH voor 100k-150k iig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:32:33 #273
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_114142492
quote:
Nice, bijna de 60 die je zei inderdaad :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:41:32 #274
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_114142664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 09:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Maybe 100.000? Leuke stats maar lage dps. Staan vergelijkbare op de AH voor 100k-150k iig.
bummer. Ik vind de stap om dit wapen te upgraden behoorlijk pittig. Als ik inderdaad zoek naar een beter wapen dan dit kom ik uit op die 1050 dps bows met ook LoH en dex die niet eens in de buurt komt van 222 Dex en dan betaal je daar een paar miljoen voor... :(

Met deze bow heb ik btw +- 22k unbuffed dps en 40+k buffed. Maar mijn vit en resistance staan ongeveer gelijk aan met het vriespunt dus ik wordt in act 2 inferno helemaal de grond in geboord.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_114142701
Ik heb besloten vanaf nu een monk tank te gaan levelen, met veel attackspeed een veel LoH :)
Wizard inferno act 3 ga ik lter weer mee verder...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')