Nou, nou. Niet zo overdrijven.quote:
Ik wist de lengte nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Breuls het volgende:
Dat was al bekend.
164 minuten en 27 seconden, zelfs.
Dan is de ¤9,55 die ik heb afgetikt voor deze film erg redelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef Breuls het volgende:
Zeker. BB was 140 en TDK 152 (of 153), dus het is een stuk langer.
Batman komt volwassener over dan Spider-Man of The Avengers, dat ben ik met die Amerikanen eens. Maar dat is dus geheel oppervlakkig, want het taalgebruik, geweld en de aanwezigheid van seks, zijn van hetzelfde niveau, volgens de rating.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef Breuls het volgende:
Waarom is dat vreemd? Blijkbaar zit er niks in dat een reden geeft een hogere leeftijdscategorie toe te kennen. De BBFC zegt ook 12A, en CARA zegt PG-13.
De diverse keuringsinstanties zijn het dus eens.
dat de film volwassener overkomt is d.m.v de stijl van nolan......je zit nog altijd te kijken naar een mannetje in een vleermuizenpakjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Batman komt volwassener over dan Spider-Man of The Avengers, dat ben ik met die Amerikanen eens. Maar dat is dus geheel oppervlakkig, want het taalgebruik, geweld en de aanwezigheid van seks, zijn van hetzelfde niveau, volgens de rating.
Ssssht..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
dat de film volwassener overkomt is d.m.v de stijl van nolan......je zit nog altijd te kijken naar een mannetje in een vleermuizenpakje
Funny because it is truequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
dat de film volwassener overkomt is d.m.v de stijl van nolan......je zit nog altijd te kijken naar een mannetje in een vleermuizenpakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 juli 2012 11:03 schreef Feanatieke het volgende:
Zieke 5e trailer! De trailer wordt niet als trailer uitgegeven, maar als 'The Journey'. Hierin zien we enkele beelden van Batman Begins en The Dark Knight, opbouwend naar The Dark Knight Rises met enkele prachtige, bekende en minder bekende quotes.
Rise!
Maar BB was weer 12+quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef Feanatieke het volgende:
TDK was wel 16+ hier in NL. Beetje jammer dit.
Ik vind Batman Begins ook beter. De sfeer van die film trekt mij meer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:43 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb erg veel zin in. Ik heb net Batman Begins gezien en ik vind die wel beter dan The Dark Knight (scheelt niet veel, maar veel mensen vinden TDK beter). TDKR zal ik minstens 2x in de bioscoop zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |