quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga 'm zien in IMAX in Eindhoven. Ik ben benieuwd, dit wordt mijn eerste IMAX-film.
Geen aanvullingen?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
De FOK-lijst van Marathon-deelnemers:
- Feanatieke: Pathé Groningen
- kilozout: Pathé Groningen
Nou ja, we zien het welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat weten we pas als we het zien. Maar het punt is dat de meeste IMAX-bioscoopfilms gewoon normale opgeschaalde films zijn. TDKR heeft daadwerkelijk materiaal met IMAX geschoten en dat zou dus veel mooier en indrukwekkender moeten zijn.
helemaal ruk? Gewoon nog steeds super kwaliteit 35 mm film hoor. Op een groter scherm met beter geluid. Het gaat toch ook niet per sé om het formaat van de film in IMAX, maar de kwaliteit van het beeld en de grootte van het scherm. En natuurlijk de film zelfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ja, we zien het wel
Ik vind het alleen nog steeds krom dat een film maar gedeeltelijk in een bepaald formaat wordt opgenomen en iedereen er om loopt te schreeuwen. Terwijl ik me afvraag hoe het zo veel beter kan zijn terwijl je het dus blijkbaar niet zo erg merkt dat je het gevoel hebt dat 2/3 van de film helemaal ruk is gefilmd.
Of ligt dat aan mij
Ik zie het wel. Persoonlijk vind ik het verhaal belangrijker. Jaren geleden met familie naar de IMAX theater in Rotterdam geweest en vele jaren later met school naar de IMAX theater in Madrid, alleen kan er vrij weinig van herinneren. Maar goed, dat waren ook geen speelfilms.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat weten we pas als we het zien. Maar het punt is dat de meeste IMAX-bioscoopfilms gewoon normale opgeschaalde films zijn. TDKR heeft daadwerkelijk materiaal met IMAX geschoten en dat zou dus veel mooier en indrukwekkender moeten zijn.
Experimenteel eigen verhaal en daarna weer een commercieel project. Al zou ik heeeel erg juichen bij een Bond van Nolan...quote:
Toch leuk hoe doe zo zijn aandacht verdeeltquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Experimenteel eigen verhaal en daarna weer een commercieel project. Al zou ik heeeel erg juichen bij een Bond van Nolan...
Hij heeft net bekend gemaakt dat in ieder geval niet te gaan doen.quote:
Following is goed, maar lijdt aan kut acteer werkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij heeft net bekend gemaakt dat in ieder geval niet te gaan doen.
Gezien het rijtje:
Batman Begins, The Prestige
The Dark Knight, Inception
The Dark Knight Rises, ???
zal het waarschijnlijk een losstaande film worden met een origineel verhaal. En hopelijk een meesterlijke film, want The Prestige en Inception vind ik zijn beste films, in die volgorde.
Nu bedenk ik me ineens dat ik Insomnia en The Following nog niet gezien heb... Snel maar eens doen!
Memento al gezien? Van zijn losstaande vind ik het na Inception de beste.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij heeft net bekend gemaakt dat in ieder geval niet te gaan doen.
Gezien het rijtje:
Batman Begins, The Prestige
The Dark Knight, Inception
The Dark Knight Rises, ???
zal het waarschijnlijk een losstaande film worden met een origineel verhaal. En hopelijk een meesterlijke film, want The Prestige en Inception vind ik zijn beste films, in die volgorde.
Nu bedenk ik me ineens dat ik Insomnia en The Following nog niet gezien heb... Snel maar eens doen!
Ja, die heb ik als eerste Nolan film gezien. Hij is briljant, maar werd gespoiled voor me (door dat blaadje dat in de bioscoop ligt nog wel!) en ik vind die andere wat leuker om te kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
Memento al gezien? Van zijn losstaande vind ik het na Inception de beste.
http://www.unleashthefanb(...)el-caine-again/18900quote:Michael Caine is at it again! Speaking with Empire, the acclaimed actor has dropped yet ANOTHER Nolan spoiler (were just pleased he hasnt completely spoiled The Dark Knight Rises yet). He has said that Christopher Nolans next project after TDKR will be original, and he'll be starring in it. Unfortunately, thats all the details we have to go on at the minute but for now, say goodbye to those dreams of Nolan directing a Bond movie in the near future, or that beloved Howard Hughes project of his.
Dat waren 2 dingen waar ik ook zonder dat bericht wel geld op had willen inzetten...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik als eerste Nolan film gezien. Hij is briljant, maar werd gespoiled voor me (door dat blaadje dat in de bioscoop ligt nog wel!) en ik vind die andere wat leuker om te kijken.
Trouwens, ongeveer toen ik het bovenstaande postte, verscheen dit bericht op internet:
[..]
http://www.unleashthefanb(...)el-caine-again/18900
Inderdaad een originele film dus en met Michael Cain.
Ik hoor weer een paar lekkere deuntjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef ROFLOL het volgende:
Gehele soundtrack te beluisteren trouwens.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef ROFLOL het volgende:
Al sinds gisteren aan het doen. Hij is awesome.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef ROFLOL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |