Mijn bezwaar tegen 3D is niet de dimensie, maar het feit dat je een bril op moet en licht verliest. Daar helpen 2D-glazen niet tegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mee eens, dood aan 3D.
Tot die tijd: www.2d-glasses.com
Correct me if I'm wrong, maar door de dubbele projectie is de helderheid toch dusdanig hoger dat de film er gewoon strak uit ziet?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn bezwaar tegen 3D is niet de dimensie, maar het feit dat je een bril op moet en licht verliest. Daar helpen 2D-glazen niet tegen.
Nee, je verliest hoe dan ook licht. Hogere helderheid resulteert in te groot contrast, dus het is iets wat men vanuit het maken moet incalculeren. Al gaat het tegenwoordig beter dan 4 jaar terug heb ik de indruk.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar door de dubbele projectie is de helderheid toch dusdanig hoger dat de film er gewoon strak uit ziet?
Interessant. Heb dit weekend BB en TDK met in-focus features zitten kijken, en dit sluit er leuk bij aan.quote:
Ja, dat is in de comics het geval. Althans, niet door Bane, maar om Gotham af te sluiten van de rest van de VS. Zie ook de special.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef Komakie het volgende:
Wat trouwens ook nog zou kunnen mbt de opgeblazen bruggen invde trailer.
Misschien doet Bane het niet, maar de autoriteiten.
Bane bevrijdt allemaal criminelen en omdat de situatie in de stad niet meer te houden is, blazen de autoriteiten de bruggen op zodat ze niet weg kunnen ofzo.
Het zou kunnen
Hmm dan heb ik het ergens gelezen En niet zelf bedacht hahaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat is in de comics het geval. Althans, niet door Bane, maar om Gotham af te sluiten van de rest van de VS. Zie ook de special.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeker, maar de comics zijn inspiratie. De gebroken bruggen zijn in de comic een overheidsdaad. In de film kan dat Bane zijn, of totaal iets anders. Het taggen is in de comics een territoriale markering, in de film wellicht iets anders.
Et cetera. Maar het is leuk spitballen.
Ja zoietsquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef kilozout het volgende:
Ik ga toch naar de marathon in Groningen.
Baas.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Toffe figure, en ik twijfel heel erg om hem te bestellen :S
Fuck it, preordered.
Hij is er pas tegen december. Dan kan ik die tweehonderd wel weer lijen. Paar maanden daarna komt overigens de 1989 batmobile uit, ik hoop dat ik dat ook trekquote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef kilozout het volgende:
[..]
Baas.![]()
Helaas financieel niet de ruimte momenteel, ze hebben recent ook een nieuw modem van The Joker uit gegeven.
Hopelijk doen ze dat ook ooit weer met deze.
Als ik het geld had dan had ik het zeker overwogen.
Dat duurt nog wel even ja, ook pre order doen dan maar.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hij is er pas tegen december. Dan kan ik die tweehonderd wel weer lijen. Paar maanden daarna komt overigens de 1989 batmobile uit, ik hoop dat ik dat ook trek
De FOK-lijst van Marathon-deelnemers:quote:- Feanatieke: Pathé Groningen
- Starmaster501: Pathé ArenA Amsterdam
- cordiacovens: Pathé Schouwburgplein
- DonPeliculón: Pathé ArenA Amsterdam
- Jordkaka: Pathé Schouwburgplein Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |