quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:24 schreef Jivis het volgende:
Vooral die laatste gif voegt erg veel toe.
lolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef ROFLOL het volgende:
En gisteren TDK weer eens bekeken, al vond ik dit keer eigenlijk Begins een stuk vermakelijker. Joker blijft natuurlijk legendarisch, maar overall deed Begins me dit keer meer. Nu geen motivatie om de oude films te kijken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er in het derde deel veel meer van die emotionele diepgang zit die Batman Begins scenariotechnisch sterker maakt dan TDK IMO.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef ROFLOL het volgende:
En gisteren TDK weer eens bekeken, al vond ik dit keer eigenlijk Begins een stuk vermakelijker. Joker blijft natuurlijk legendarisch, maar overall deed Begins me dit keer meer. Nu geen motivatie om de oude films te kijken.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
lol
jammer dat hij dood is (Heath Ledger bedoel ik dus)
zijn rol in TDK was briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daniel Day-Lewis in There Will Be Bloodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Was toen lang geleden dat ik iemand zo goed heb zien acteren.
Ik wou exact hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daniel Day-Lewis in There Will Be Blood
Dat is wel vreemd. Kaartjes voor TDKR hebben wij al een maand geleden gereserveerd. Misschien is het al vol op de dagen dat jij wilt gaan?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef Billiebier het volgende:
Hallo,
waarom is het niet mogelijk om alvast te reserveren voor de film bij een bioscoop? In Gelderland tenminste
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daniel Day-Lewis in There Will Be Blood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |