Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Nee, maar het viel me wel op dat er een groot verschil tussen de 2e set en de andere sets zaten wat betreft het niveau van Djokovic. Voordat iedereen weer gaat vertellen dat Federer helemaal terug is...quote:
Daar vond ik beide zeker gelijk in niveau. Het ging hier echt om 1 of 2 punten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, als Federer zijn niveau van de eerste set had volgehouden had hij in drie sets gewonnen.
Federer is niet helemaal terug volgens jou?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me wel op dat er een groot verschil tussen de 2e set en de andere sets zaten wat betreft het niveau van Djokovic. Voordat iedereen weer gaat vertellen dat Federer helemaal terug is...
[..]
Daar vond ik beide zeker gelijk in niveau. Het ging hier echt om 1 of 2 punten.
Ik denk dat hij nog steeds iets achterloopt op Djokovic.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Federer is niet helemaal terug volgens jou?
Federer is nooit weggeweest. Hij is misschien iets langzamer geworden, maar de concurrentie is gewoon beter geworden. Hij verliest niet voor niets eigenlijk alleen van Djoko of Nadal, de rest veegt hij nog steeds met de vloer aan, een enkele uitzondering daargelaten.quote:
Dat is wel heel jammer. Ook al zou het het zowiezo een niet erg interessante wedstrijd worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef danusz1986 het volgende:
Of het niet al duidelijk genoeg is dat Serena gaat winnen!
Damesfinale Wimbledon op de tocht
Van onze Telesportredactie
LONDEN - De damesfinale op Wimbledon is in gevaar. De Poolse finaliste Agnieszka Radwanska kampt met een infectie aan de luchtwegen en heeft moeite met praten, maakte ze vrijdag bekend.
Radwanska heeft weinig tijd om te herstellen, want ze moet zaterdag al aantreden tegen de Amerikaanse Serena Williams.
Voor Radwanska is het te hopen dat ze er snel bovenop komt. Ze plaatste zich voor het eerst in haar carrière voor de finale van een grandslamtoernooi.
Na haar zege in de halve eindstrijd op de Duitse Angelique Kerber werd haar gesprek met de pers ook al ingekort omdat ze voortdurend moest hoesten.
Voor de wedstrijd al choken, dat is een nieuwequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer. Ook al zou het het zowiezo een niet erg interessante wedstrijd worden.
Murray gaat Wimbledon winnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop vooral dat Murray (als Murray) een setje pakt tegen Fedje. Anders is het zo zielig
Mag ook van mijquote:
Helemaal niet. Eind vorig jaar schreef hij ook een paar toernooien op zijn naam, de masters waar de 8 beste spelers spelen is ook geen kleintje, ook gewonnen. Dit jaar ook al 4 toernooien gewonnen. In driekwart jaar 7 toernooien gewonnen, ook masters. En nog zeggen dat hij weg is geweest, not.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:47 schreef Norrage het volgende:
Murray gaat Fedje van de baan meppen zondag. Hij zal ineens zeldzaam aanvallend spelen en Fedje de hoeken van de baan in sturen. Fedje komt er niet aan te pas. En Murray is ontketend, zoals Goku in Dragonball Z toen Piccolo werd vermoord door Frieza. Nu gaat Murray Super Scot worden en verliest hij het hele jaar geen wedstrijd meer. En maakt hij eindelijk zijn potentie waar. En hij slaat een tweener winner op matchpoint.Zet die spoiler er nou niet bij NorrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wij moeten een beetje tegenwicht bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |