abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113983979
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:07 schreef nyny83 het volgende:

[..]

VOOR MIJ heeft het weinig invloed. Voor iemand anders misschien wel. De ene flipt door als de ander hem noob noemt (toch ook maar gewoon 1 woordje op teh internuts, who cares!), de ander flipt van een gg easy. Wie ben jij om te bepalen wat erger is?

De meesten hier geven het zelf ook al aan: ze zeggen gg easy zodat ze achter hun pctje kunnen gaan zitten gniffelen om de reacties die hun provocatie uitlokt. Dan ben je toch gewoon doelbewust aan het trollen of niet? Op welke manier je dat doet maakt dan niet zoveel uit, het blijft trollen. Ik vind het niet raar dat daar eventueel een sanctie op staat. Tuurlijk vind ik niet dat bij elke gg easy je een ban van een maand moet krijgen, maar iemand die consequent zulk onsportief gedrag vertoont mag van mij best even een keer een paar dagen zonder. Het is toch maar een spelletje?
Ik vind easy zeggen wel degelijk minder erg dan de ziektes die Jajong allemaal aan tegenstanders toewenst.

Maar mijn punt is dat mensen die hele games verzieken vele malen erger zijn dan mensen die trollen in de chat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')