Op level 1 zonder skills? Hij is wel echt hardcore of niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Jajong is al full build als wij nog met start items rondlopen, hij klaart nashor solo
Je haalt mensen door elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef Skillstorm het volgende:
Als jij reporten kansloos vindt Jajong....ik snap niet hoe je aan die mening komt.
Als niemand aan reporten deed zou het nu nog erger zijn, bijna een vereiste om iedereen waar je in een game mee komt te negeren.
Je moet bij mij zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef Skillstorm het volgende:
Als jij reporten kansloos vindt Jajong....ik snap niet hoe je aan die mening komt.
Als niemand aan reporten deed zou het nu nog erger zijn, bijna een vereiste om iedereen waar je in een game mee komt te negeren.
Oh sorry, Jachtgeweer dan. Reporten helpt enigzins om het gespuis nog een beetje in bedwang te houden. Anders zou je in elk potje 20 ziektes toegewenst krijgen en 30 doodsbedreigingen.quote:
Ik sla iedereen naar de tyfus met een lantaarnpaal, op jungs.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Idee van het jaar. Een FOK lol meet waarbij we gewoon massaal knokken. Ik ga bij Jajong, wie bij jachtgeweer?
Ga je verkleed als Jax?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik sla iedereen naar de tyfus met een lantaarnpaal, op jungs.
Ik solo jou zonder items vriendquote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik sla iedereen naar de tyfus met een lantaarnpaal, op jungs.
VOOR MIJ heeft het weinig invloed. Voor iemand anders misschien wel. De ene flipt door als de ander hem noob noemt (toch ook maar gewoon 1 woordje op teh internuts, who cares!), de ander flipt van een gg easy. Wie ben jij om te bepalen wat erger is?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Mensen klagen meestal over trolls die hun game verzieken, dat is wel heel wat anders dan achteraf easy zeggen vind ik. Met opzettelijk trollpicken/feeden verziek je 20 minuten voor iemand. Dat lijkt me toch wel iets van een ander kaliber dan 1 woordje zeggen.
Iemand die easy na de game zegt heeft toch weinig invloed op jouw speelervaring
Godverdommequote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Het bewuste epische gevecht ziet er vast zo uit:
![]()
![]()
Neeheeeee ik hem hem doodgeslagen
Ik spuug godverdomme bijna mn brinta pap over mn scherm heenquote:
Kende dat filmpje al, aleen dan in de bewerkte variant waarin je "echte" (slecht uitziende) lightnig bolts zagquote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Het bewuste epische gevecht ziet er vast zo uit:
![]()
![]()
Neeheeeee ik hem hem doodgeslagen
Het is laf en toont dat je geen ruggengraat hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef dustbrain het volgende:
Serieus, zeuren omdat iemand 'easy' zegt?Kansloze nerds, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |