SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat geven jullie aan je moeder voor cadeau? Ik een boek...
Een TVquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat geven jullie aan je moeder voor cadeau? Ik een boek...
En daar is helemaal niks mis mee. Men kan ook gewoon accepteren dat er mensen zijn die boeken NIET leuk vinden. Maakt je niet meteen een minder mens of zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Romans zijn gewoon niets voor mij, dat heb ik er van geleerd
Oh god, dat klinkt zo herkenbaarquote:
Precies, ik vind andere dingen veel interessanter. Ik vond, toen ik nog op school was, vrijwel alles interessanter. Zelfs woordjes stampen vond ik leuker want daar leerde je tenminste nog wat vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar is helemaal niks mis mee. Men kan ook gewoon accepteren dat er mensen zijn die boeken NIET leuk vinden. Maakt je niet meteen een minder mens of zo.
Nou, tellen is niet nodig, heb (had?) 'r maar 2 van. Maar heb die ene echt al een paar dagen niet meer gezien geloof ik..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, dat klinkt zo herkenbaar.
Helemaal stressen en en dan achter komen dat je verkeerd hebt geteld of vergeten bent onder de kokosnoot te kijken en hij daar verstopt zit. Vissen
.
Maakt ons mens. Ik geef bar weinig om cultuur in Nederland eigenlijk, op enkele uitzonderingen na. Ik lees wel eens een boek en kijk wel eens een film.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar is helemaal niks mis mee. Men kan ook gewoon accepteren dat er mensen zijn die boeken NIET leuk vinden. Maakt je niet meteen een minder mens of zo.
Het zegt sowieso al veel over de intelligentie van iemand als diegene PVV stemt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Een kwart van de PVV stemmers denkt overigens ook dat Wilders minister is
Dat is pas pijnlijk...
In het kader van bedroevende algemene ontwikkeling...
Ik weet ook niet meer wat ik voor mijn lijst gelezen heb, gewoon wat ik dat jaar gelezen had toevallig
maar goed ik lees erg graag en veel
Ik las al literatuur op de basisschool... mijn mama vond dat niet altijd tof want die probeerde me wel weg te houden bij bepaalde schrijvers (vooral nederlandse literatuur)maar mijn papa vond het cool dus die schoof me van alles toe haha
Kan gebeuren. Ik ben mijn gupman ook dagen kwijt geweest tot hij opeens weer tussen de plantjes opdook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, tellen is niet nodig, heb (had?) 'r maar 2 van. Maar heb die ene echt al een paar dagen niet meer gezien geloof ik..
Ik heb dus bijvoorbeeld helemaal niks met moderne kunst. Laatst die film The Untouchables gezien, schitterende film overigens, maar daar doet die gozer met een kwast een paar rode vlekken op een wit doek spetteren, en die andere verkoopt het voor 30.000 Euro...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
vind ik ook, maar goed iedereen moet zelf weten hoe ze ten onder willen gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zegt sowieso al veel over de intelligentie van iemand als diegene PVV stemt.
Ik weet niet eens wat ik ga stemmen in september. Wat we ook kiezen, we worden toch weer hard in onze poepert genomen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zegt sowieso al veel over de intelligentie van iemand als diegene PVV stemt.
Ik vind de Nederlandse cultuur erg mooi, maar dan vooral qua architectuur, klederdracht en dergelijkequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maakt ons mens. Ik geef bar weinig om cultuur in Nederland eigenlijk, op enkele uitzonderingen na. Ik lees wel eens een boek en kijk wel eens een film.
Accepteren is een ding, maar het ook echt doen is soms echt ver te zoeken vind ik. Alsof het allemaal maar mainstream moet zijn en iedereen als een drone achter alles aan moet.
PVV-stemmers zijn volgens mij ook niet de meest intelligente mensen (ja, vooroordeelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Een kwart van de PVV stemmers denkt overigens ook dat Wilders minister is
Dat is pas pijnlijk...
In het kader van bedroevende algemene ontwikkeling...
Ik weet ook niet meer wat ik voor mijn lijst gelezen heb, gewoon wat ik dat jaar gelezen had toevallig
maar goed ik lees erg graag en veel
Ik las al literatuur op de basisschool... mijn mama vond dat niet altijd tof want die probeerde me wel weg te houden bij bepaalde schrijvers (vooral nederlandse literatuur)maar mijn papa vond het cool dus die schoof me van alles toe haha
1 van de guppen ben ik inderdaad kwijtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik ben mijn gupman ook dagen kwijt geweest tot hij opeens weer tussen de plantjes opdook.
Nu heb ik geen aquarium meer. Maar ik wil er wel graag weer eentje met kogeltjes.
Ik ben eigenlijk best trots op onze historie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse cultuur erg mooi, maar dan vooral qua architectuur, klederdracht en dergelijke. Nederland waterland en zo.
Ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel mensen PVV stemmenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik ook, maar goed iedereen moet zelf weten hoe ze ten onder willen gaan
ik heb niets tegen rechts stemmen an sich (maar ik zou het niet snel doen) maar als je enig inzicht hebt in het politieke spel zie ik niet hoe je op Wilders zou kunnen stemmen want dan door zie je wat hij doet en dat het nergens toe gaat leiden
En dat is kunst for yaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb dus bijvoorbeeld helemaal niks met moderne kunst. Laatst die film The Untouchables gezien, schitterende film overigens, maar daar doet die gozer met een kwast een paar rode vlekken op een wit doek spetteren, en die andere verkoopt het voor 30.000 Euro...
Wat architectuur betreft ben ik het wel met je eens. En Nederlands strijd tegen het water vind ik ook erg interessant. Dat hele Deltaplan wat we hebben hier is iets waar je als Nederlander toch trots op mag zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse cultuur erg mooi, maar dan vooral qua architectuur, klederdracht en dergelijke. Nederland waterland en zo.
Nou ik niet. Wat Wilders goed kan is de vinger op de zere plek leggen. Het nadeel aan Wilders is dat het a) alleen brullen is en geen oplossingen bieden en b) het teveel anti Islam en Moslims is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel mensen PVV stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |