Vrij naar onze voorvader Computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al die mannelijke manier van worstelen irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die zich als nicht gedraagd, of houden jullie juist van de meer macho types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven (belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Tom of Finlandquote:
Dat kan uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:52 schreef Moofasah het volgende:
Prima lijf, maar al dat leer gedoe bevalt me niks
Wat ben je ook lekker makkelijk he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:56 schreef Moofasah het volgende:
Als een kerel dat aantrekt ben ik al uit de mood.
Gevoelige jongen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als een kerel dat aantrekt ben ik al uit de mood.
Oh! Nou, wil je dan snel even vertellen wat je van macho homo's vindt?quote:
Ik hoef niet on-topic te zijn als ik jullie bestrafquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh! Nou, wil je dan snel even vertellen wat je van macho homo's vindt?
Al dat off-topic gedoe de hele tijd!!!.
Bestraf??? Waarvoor?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoef niet on-topic te zijn als ik jullie bestraf
*meld*quote:
NPH?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:02 schreef draadstalig het volgende:
Om eerlijk te zijn ken ik nauwelijks echte macho homo's... De verwijfde types duiken overal op (overigens geen probleem, doe je ding).. Hebben jullie voorbeelden uit de showbizz
Ja precies. Die kom ik nooit tegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:17 schreef Gellarboy het volgende:
On-topic.
[ afbeelding ]
Erik York / Pete Finland.
Macho: Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:22 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Ja precies. Die kom ik nooit tegen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:17 schreef Gellarboy het volgende:
On-topic.
[ afbeelding ]
Erik York / Pete Finland.
Dat dus, hoe stoerder en gespierder ze worden hoe meer het GAYYYYY er aan alle kanten vanaf spat...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:26 schreef hollander87 het volgende:
Ik vind dit nog steeds zo overduidelijk homo/nichterig...
12 jaar geleden opende ik al een topic over hem. Maar toen zag hij er heel anders uit.quote:
Jongens met dat woord in hun profiel moeten echt zo hard oprotten. Hoe werkt dat precies, straightacting met een dikke lul achter je huig?quote:
Wat vind jij dan macho? Los van die worstelaar met die bezem op z'n kin.quote:
Als ze wel een profiel hebben maar dat erin zetten denk ik altijd aan kasthomo's met een dubbellevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens met dat woord in hun profiel moeten echt zo hard oprotten. Hoe werkt dat precies, straightacting met een dikke lul achter je huig?
Hahahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jongens met dat woord in hun profiel moeten echt zo hard oprotten. Hoe werkt dat precies, straightacting met een dikke lul achter je huig?
Zinvol zo'n link met foto's die het niet doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
12 jaar geleden opende ik al een topic over hem. Maar toen zag hij er heel anders uit..
Voor de homo's en de dames: Eric York
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
die worstelaar met die bezem op z'n kin.
Links zijn 12 jaar oud.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:43 schreef Moofasah het volgende:
Zinvol zo'n link met foto's die het niet doen
Mannen die kracht uitstralen en eruit zien alsof je er beter geen ruzie mee kunt maken, maar toch charmant ogen. Is gewoon ene totaalplaatje. Leer en dat soort nonsens vind ik echt gay.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat vind jij dan macho? Los van die worstelaar met die bezem op z'n kin.
Pics?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef Moofasah het volgende:
Mannen die kracht uitstralen en eruit zien alsof je er beter geen ruzie mee kunt maken, maar toch charmant ogen. Is gewoon ene totaalplaatje.
You say gay like that's a bad thing!quote:Leer en dat soort nonsens vind ik echt gay.
Heterobashing!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pics?
[..]
You say gay like that's a bad thing!Ik vind gay zijn echt vet elitair.
. Hetero's!!
Mjaaaa sorry hoor, ik vind hetero’s echt zo’n mislukt clubje.quote:
Hoe staat 't met jou eigenlijk? In welk hokje mogen we je wegzetten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef wonderer het volgende:
Overigens ben ik natuurlijk een macho straight acting faggot
schopje [BNW]?quote:
Hokjesdenkerquote:
Ik pas niet in hokjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe staat 't met jou eigenlijk? In welk hokje mogen we je wegzetten?
Hokjes zijn gewoon makkelijk. Ik zit ook helemaal fijn in mijn homohok.quote:
vervelend. Men realiseert het ook wel eens niet bij mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik pas niet in hokjesVoor het gemak "flikker" en voor de nuance "aseksueel homoromantisch". Maar zelfs met regenboogrotzooi pikken ze me er niet als homo uit
Kun je toch gewoon je eigen hokje maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef wonderer het volgende:
Ik pas niet in hokjesVoor het gemak "flikker" en voor de nuance "aseksueel homoromantisch". Maar zelfs met regenboogrotzooi pikken ze me er niet als homo uit
Zo schattig, een ideaalbeeld wat ooit nog met een baksteen aan gort gesmeten gaat wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef Moofasah het volgende:
Mannen die kracht uitstralen en eruit zien alsof je er beter geen ruzie mee kunt maken, maar toch charmant ogen.
ik probeer hokjesdenkend me te verplaatsen in wat een homohok moet zijn...in wat voor hokje pas jij dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zit ook helemaal fijn in mijn homohok.
Ik ben een cubje. Yay!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:08 schreef YuckFou het volgende:
ik probeer hokjesdenkend me te verplaatsen in wat een homohok moet zijn...in wat voor hokje pas jij dan?
Minder negatief dan nicht. *shrug* Kwestie van gevoel of zo. Vind het ook niet erg als hetero's het woord gebruiken. Gaat om de context.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon je eigen hokje maken?. Flikker vind ik zo negatief klinken. Als het voor homo's ok is om dat te zeggen, dan is het ook ok voor hetero's om die term te bezigen.
Hij speelde altijd een enorme eikel in die serie. Qua houding was het wel een macho. Iets mooier karakter mag echter wel. Verder ook wat gespierder. Hij had z'n bouw wel mee, maar heel getraind was ie niet.quote:
Als ik had kunnen kiezen was ik er zeker niet voor gegaan nee.quote:[..]
You say gay like that's a bad thing!Ik vind gay zijn echt vet elitair.
. Hetero's!!
vind flikker toch wel wat meer beledigend dan nicht hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Minder negatief dan nicht. *shrug* Kwestie van gevoel of zo. Vind het ook niet erg als hetero's het woord gebruiken. Gaat om de context.
En ik ben inderdaad al een paar jaar bezig aan het timmeren van mijn eigen hokje, maar als verder niemand dat hokje kent, heeft het niet echt veel zin
Zou het niet doen, maar goed, wie ben ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik wil ook nog een hele foute gay tattoo
zat te denken aan een pinup boy ofzo
*nu wacht op een plaatje van GB's tattoo*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik wil ook nog een hele foute gay tattoo
zat te denken aan een pinup boy ofzo
lijkt me wel watquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zou het niet doen, maar goed, wie ben ik.
Aandachtshoer gespot.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
lijkt me wel wat
mss 2 zoenende jongens op m'n enkel ofzo, gewoonn lekker fout
En dat uit jouw mond toetsenbordquote:
neuh, het zou m'n minst zichtbare tattoo worden dan.quote:
Hij gaat wel. Verschilt per foto of ik 'm al dan niet lekker vindt. Die tattoo lijkt me gephotoshopt trouwens?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij speelde altijd een enorme eikel in die serie. Qua houding was het wel een macho. Iets mooier karakter mag echter wel. Verder ook wat gespierder. Hij had z'n bouw wel mee, maar heel getraind was ie niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje cliché waar ik op val is donker haar, blauwe ogen met een brede bouw en een kort baardje. Zonder baardje vond ik de bovenstaande man ook ineens niet meer zo knap.
[..]
Als ik had kunnen kiezen was ik er zeker niet voor gegaan nee.
Welke van de 7? Die van K3?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef wonderer het volgende:
*nu wacht op een plaatje van GB's tattoo*
Je haalt er ook nog niet uit wat er in zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Moofasah het volgende:
Als ik had kunnen kiezen was ik er zeker niet voor gegaan nee.
Mocht tijd wordenquote:
Ik was ook al aan het twijfelen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die tattoo lijkt me gephotoshopt trouwens?
Er zit niets in. Alle leuke mannen zijn hetero. Daarbij liggen zelfs de leuke heteromannen niet eens voor het oprapen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je haalt er ook nog niet uit wat er in zit..
Jij was toch zo'n twinklover of niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Mocht tijd worden![]()
Die zoetsappige SC over machomannen tattoo's en hokjes zijn slaapverwekkend
Die van je pinup natuurlijk.quote:
Coïtusboys, nothing elsequote:
Zijn dit nou Kerstballen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:05 schreef wonderer het volgende:
http://www.diamondsofthes(...)stmas-ornaments.aspx
Ahhhhhhhh nee, echt mismaakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:05 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
Dit met donker haar en zonder pilotenbril. En roken is ongezond natuurlijk [ afbeelding ]
LMFAO!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:05 schreef wonderer het volgende:
Yepquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:05 schreef wonderer het volgende:
Jezus wat een wansmaakquote:
Ik had t over de totale vleesmassaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef Moofasah het volgende:
Ik zei toch met donker haar en zonder pilotenbril.
Hij is wel erg groot ja.quote:
Nog zo'n afknapper 140kilo spieren 6% vetmassa en dan 100%bttmquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:15 schreef wonderer het volgende:
Hij is wel erg groot ja.
En ergens... ergens ben ik wel benieuwd naar beeldmateriaal waarop ie bruut genomen wordt
Ik hou juist van dat soort tegenstellingen. Bij voorkeur door een twink, ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nog zo'n afknapper 140kilo spieren 6% vetmassa en dan 100%bttm
Oh, zo! Ja, nee, heeeeeeeeeerlijk als je 't zo bekijkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef Moofasah het volgende:
Ik zei toch met donker haar en zonder pilotenbril.
Ik denk dat jij eigenlijk niet goed weet waar een jock voor staat. Het is eigenlijk niet meer dan (een highschool) atleet en die komen in alle vormen en maten. En ik zie een overdreven spierklodder nou niet echt track lopen, bv.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:08 schreef Moofasah het volgende:
Ook nog even op RealJock gezeten. Hilarisch wat zichzelf allemaal jock noemt
Maak je maar geen zorgen, jij bent zo nichterig als maar kanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:51 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben trouwens sportief en doe aan capoeira en houd van snelle wagens en drink sterke drank, ben ik nou toch meer macho ? *Identiteitscrisis zet zich op gang*
Dat begint er al meer op te lijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
Doe mij maar furry en breed knuffelbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve de een-a-laatstequote:
Rene is hier de grootste nichtquote:
Ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Behalve de een-a-laatste! Heb niets met die kledij.
ik vergat het streepje boven de e?quote:
Niet eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik vergat het streepje boven de e?
Definieer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Wie is volgens jou dan de grootste nicht hier?
Dat zwembad herken je uit duizendenquote:
de meest bitchy verwijfde figuur hierquote:
Bitchy wel. Maar op een mannelijke manier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
de meest bitchy verwijfde figuur hier
jij zegt hetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bitchy wel. Maar op een mannelijke manier.
kloptquote:
waar hou je dan van?quote:
Blonde trutjes met gebroken polsjes.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blonde trutjes met gebroken polsjes.
Kijk aan, nog steeds zo vals als albert verlinde met zijn ballen in een bankschroef.quote:
Is toch zo. Dus wat ga je lullen negerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk aan, nog steeds zo vals als albert verlinde met zijn ballen in een bankschroef.
Wat is er, heeft er iemand spijkerbroek gezegd tegen je armaniejeans?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Is toch zo. Dus wat ga je lullen neger
Kerel, gedraag je eens naar je leeftijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er, heeft er iemand spijkerbroek gezegd tegen je armaniejeans?
Piet pakt ook een biertje en geniet samen met GrunningsTrots van Moosta hysterie aanval.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
bitchfight is on!
* GrunnigsTrots biertje pakt
maar wel een cutie propjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Computerfluisteraar is trouwens echt een propke
De laatste 10 KG eraf.
Lang haar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
voor kleine kinderen zie ik er trouwens wel verwijfd uit blijkbaar
heb namelijk lang haar en zat net met 3 kinderen achterin de auto en 1tje(de jongste) zo"ben jij een jongen of een meisje? ik ben een jongetje
"
en z'n zusjes zo"hij heeft toch een snor en een stoppelbaardje, tuurlijk is het een jongen"
lang haarquote:
Ja? Heb je dat varkentje aan het spit gehad?quote:
Oh dear, als ik die neuk gaat het halve dorp een slapeloze nacht hebben, dat is een steuner/kreuner/gillerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef Renesite het volgende:
Dames dames wat een draaamaa!
[ afbeelding ]
nee, veel te jongquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja? Heb je dat varkentje aan het spit gehad?
Heb je zulks een grote?!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dear, als ik die neuk gaat het halve dorp een slapeloze nacht hebben, dat is een steuner/kreuner/giller
spoken as a true Fok!kerquote:
Zoals mijn man zegt, van al je vrienden heb jij de grootstequote:
quote:
Weet je vriend dat je hier hosselt hmmm?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Gevoel voor Ironie hebben jullie niet echt, hmmm?
Hossel ik hier? LOLquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je vriend dat je hier hosselt hmmm?
Damagtochnieee
Ik wil eigenlijk "was het maar waar" zeggen, maar dat zou een leugen zijnquote:
Vind dat voetballers toch altijd wel iets hebben.quote:
Hmmm, wat moet ik nu met dit antwoord?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk "was het maar waar" zeggen, maar dat zou een leugen zijn
Pics of gtfo. Graag van beide cams.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:47 schreef Moofasah het volgende:
Off-topic: Ik zit voor de cam met een of andere vent waar ik in eerste instantie ruzie mee had. Hoe levenloos alweer
Zou ik wel doen als ik alleen m'n bpdy erop had, maar nu ik m'n face er ook op heb beter van niet.quote:
Nou vertel...quote:
Toch lekker echt macho?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik alleen m'n bpdy erop had, maar nu ik m'n face er ook op heb beter van niet.
Totaal geen niveau ook dit gesprek. Kerel zwaaide al met zijn peimel op beeld op Bull zelf xD
Ik vind dat geen manier... geen style, klasse en haute couture met body en piemels voor cams. Banaal en smakeloos.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik alleen m'n bpdy erop had, maar nu ik m'n face er ook op heb beter van niet.
Totaal geen niveau ook dit gesprek. Kerel zwaaide al met zijn peimel op beeld op Bull zelf xD
Weet niet. Het is een belg, dus ik durf niet te vragen hoe groot hij is. Waarschijnlijk wordt dat namelijk een teleurstellingquote:
Is waar ook. Maar goed, ik kom aandacht te kort. Vind het wel leuk nu, de aandacht van zo'n 42 jarige knakker. Zal me zelf wel netjes gedragen verderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind dat geen manier... geen style, klasse en haute couture met body en piemels voor cams. Banaal en smakeloos.
Gayroulette.com?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:47 schreef Moofasah het volgende:
Off-topic: Ik zit voor de cam met een of andere vent waar ik in eerste instantie ruzie mee had. Hoe levenloos alweer
Wat jij wilquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hmmm, wat moet ik nu met dit antwoord?
Is ooit in [HOMO] gepost en blijkbaar blijven hangen. Niks bijzonders.quote:
O zooo. Ik dacht dat je hem ooit ontmoet had. Maar je herkende hem.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:46 schreef wonderer het volgende:
Is ooit in [HOMO] gepost en blijkbaar blijven hangen. Niks bijzonders.
"Achter in die kont" wat een rare zin. Dat hele "achter" hoeft er toch niet bij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
aldus computerprobleem
Misschien dat cp daar opheldering over kan geven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:08 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
"Achter in die kont" wat een rare zin. Dat hele "achter" hoeft er toch niet bij?
Yup, meestal herken ik mensen niet tussen de verschillende foto's, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:06 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
O zooo. Ik dacht dat je hem ooit ontmoet had. Maar je herkende hem.
Ook net die foto dan toevallig?
Dacht in eerste instantie het was 'n meisje.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:15 schreef Cavalinho het volgende:
Houdt men hier ook nog een beetje van kleur, ou nem por isso?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thiago Santos
so sorry voor het portugees. Dat krijg je als je ondertussen op braziliaanse sites zit te lezen.quote:
Ik houd sowieso niet van donker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:19 schreef Cavalinho het volgende:
Meisje met baardgroei. Hm.
Hier dan met gezichtshaar voor jou:
[ afbeelding ]
Tja...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:25 schreef Cavalinho het volgende:
Het is er maar 1... Een van de meest gebruikte modellen in Fashionweek Parijs.
Voor Moofasa een met "ontwikkelde spieren" en wat gezichtshaar:
Igor Augusto
[ afbeelding ]
Dan val ik ook in de smaakquote:
quote:
quote:
zolang je het veilig doetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:53 schreef Moofasah het volgende:
De vent op 't internet wil camsex, weet niet of ik 't moet doen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Moofasah het volgende:
Nou, camsessie zit erop. Vond er niets aan
Avec?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Moofasah het volgende:
Nou, camsessie zit erop. Vond er niets aan
Vrouwen ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:52 schreef Moofasah het volgende:
Waarom val ik toch op mannen. Ze zijn niet eens mooi
Ewwww.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:03 schreef Moofasah het volgende:
Ik ga weer stoppen met porn, chatsites en masturbatie. Heb me weer 3 dagen ernstig misdragen en nu de stop eruit. Weet ook precies hoe het me gaat lukken om niet meer te fappen. Als ik de neiging voel snijd ik gewoon een paar keer met m'n zakmes in m'n lul, dat doet de behoeften zo afnemen
Vind je haar niet mooi om te zien dan? Zeg absoluut niet dat ik er geil van word, maar ze is wel echt bloedmooiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kijk in de auto wel vaak mooie dames na als er geen leuke jongens in de buurt zijn
ze dragen tegenwoordig weer hotpants
maar zo'n poster vind ik dan weer niks
mooie dame jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vind je haar niet mooi om te zien dan? Zeg absoluut niet dat ik er geil van word, maar ze is wel echt bloedmooi
Met een beetje wilskracht lukt het easy.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Strak plan toch. Het erge is, ik meen het ook nog
Om niet te fappen? Was het maar waar. Ik heb toch echt een grondigere aanpak nodigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Met een beetje wilskracht lukt het easy..
Dat heb je geen zelfdiscipline.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Om niet te fappen? Was het maar waar. Ik heb toch echt een grondigere aanpak nodig
Als ik een 1 dag niet fap lijkt het al een eeuw geleden, echt afschuwelijk.quote:
Vertel mij wat.quote:
Zeker zo'n vast ritme 'slapen, dus fappen' of 'goedemorgen wereld, even fappen en dat rise and shine!'?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:07 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als ik een 1 dag niet fap lijkt het al een eeuw geleden, echt afschuwelijk.
[..]
Vertel mij wat.
Tips?
als je een eigen huis hebt kun je een kamer aan een ongelofelijk vadsig wijf verhuren en elke keer dat je weer wat in je broek verneemt ff naar haar kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:07 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als ik een 1 dag niet fap lijkt het al een eeuw geleden, echt afschuwelijk.
[..]
Vertel mij wat.
Tips?
Die dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zeker zo'n vast ritme 'slapen, dus fappen' of 'goedemorgen wereld, even fappen en dat rise and shine!'?
tmiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik slaap vanavond als een roosje lijkt me, na 3 dagen weer goed losgaan
quote:
Prima. Spreken we af dat jij weer lekker losgaat voortaan en ik als een pater ga levenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik slaap vanavond als een roosje lijkt me, na 3 dagen weer goed losgaan
een pater is mss een slecht voorbeeld tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Prima. Spreken we af dat jij weer lekker losgaat voortaan en ik als een pater ga leven
Zit wat in... Gewoon zo aseksueel als maar kan danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
een pater is mss een slecht voorbeeld tegenwoordig
pastaquote:
Heb wel eens nagedacht over castratie, maar dat beïnvloed mijn hele hormoonstelsel en waarschijnlijk niet ten goede van mijn fysiekquote:
Kan er altijd inquote:
Jij hebt gewoon een vriend nodig.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heb wel eens nagedacht over castratie, maar dat beïnvloed mijn hele hormoonstelsel en waarschijnlijk niet ten goede van mijn fysiek
[..]
Kan er altijd in
of een fuckbuddyquote:
Neuh, heb net aan die camsessie al gemerkt dat dat het gewoon niet voor me is. Als dan moet het toch wat meer betekenis hebben.quote:
dan kan het alleen maar meevallen tochquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bang dat hij teleurgesteld gaat worden
ik slaap nog lang niet hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:38 schreef Moofasah het volgende:
Misschien voor mij ook 's tijd dan om m'n nest op te gaan zoeken
Wat doe je in het dagelijks leven dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
yup, ik kan niet slapen voor 6-8 uur in de ochtend
wat denk je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijks leven dan?
en FOK!ken danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Overdag post je anders ook. Dus kan niet kloppen hè
Weet je, soms vraag ik me echt af op welke leeftijd ik ga stoppen met FOK!quote:
ja, ik doe het ook al te langquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Weet je, soms vraag ik me echt af op welke leeftijd ik ga stoppen met FOK!![]()
Het heeft een poosje geduurd voordat ik mezelf echt als een ''fokker'' zag, maar ik kom er niet meer onderuit.
bijna 7 jaar nuquote:
Jawel, moet binnen nu en een korte tijd echt kappen. Tijd om met het werkelijke leven bezig te gaan zijn, hoe weinig zin ik daar nu dan ook in mag hebben. Zit sowieso teveel achter de pc, dat trekt de energie ook uit me.quote:
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik zou moeten leven als FOK! morgen weg was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jawel, moet binnen nu en een korte tijd echt kappen. Tijd om met het werkelijke leven bezig te gaan zijn, hoe weinig zin ik daar nu dan ook in mag hebben. Zit sowieso teveel achter de pc, dat trekt de energie ook uit me.
Was een goede leeftijd om te beginnen met FOK!ken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus van toen je 18 was al. Tijd gaat hard.
ja, zoveel veranderd in al die jarenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus van toen je 18 was al. Tijd gaat hard.
Uiteraard, maar soms gluur ik nog wel eens door de gordijnen terwijl ik wacht op mijn boodschappen van albert.nl.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:57 schreef Moofasah het volgende:
Maar zeg eens, zitten jullie zelf ook allemaal in een sociaal isolement?
Ah, mooi dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
alles behalve, flip er wel eens op dat ik nooit rust heb
ga veel met vrienden zuipen enzo en heb ook eigenlijk al jaar of 10 dezelfde vriendengroep dus we vergeten elkaar niet zo gauw
Sarcastisch maar toch gemeend volgens mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar soms gluur ik nog wel eens door de gordijnen terwijl ik wacht op mijn boodschappen van albert.nl..
Ja, ik heb toch helemaal geen gordijnen in mijn zolderkamertje.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ah, mooi dan.
[..]
Sarcastisch maar toch gemeend volgens mij![]()
nee, gewoon een plank voor het raamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch helemaal geen gordijnen in mijn zolderkamertje.
Had gekund toch. Dakkapelletje met gordijntjesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch helemaal geen gordijnen in mijn zolderkamertje.
standby lampje van de PCquote:
"leuke homo's" klinkt beterquote:
Die fluiten nog nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:17 schreef Moofasah het volgende:
Jullie moeten maar aan deel 7 beginnen zonder mij. Ik ga eens slapen, voordat de vogels weer beginnen te fluiten. Da's echt het teken van een fucked up ritme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |