quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik scheld niet graag met kanker op Fok maar dit soort topics maken dat toch wel heel erg moeilijk voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 00:40:08 ]
Dankje, mijn talent wordt erkend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef robin007bond het volgende:
!
Nee grapje.
Mooi topic van je Klipnap.
Ik ben meer fan van arie pater en zanger petroquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef chroestjov het volgende:
helaas, zet even jeroen stevens op dat zal je goed doen
Mijn man niet, mijn kisdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan zij er wat aan doen dat haar man aan de hondenbrokjes zit!!
Het is FOK!.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik scheld niet graag met kanker op Fok maar dit soort topics maken dat toch wel heel erg moeilijk voor me.
wat is er mis met jeroen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van arie pater en zanger petro
Oh. Ik heb te snel dit topic gelezen. Het literaire wonder was te moeilijk om rustig door te laten dringen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn man niet, mijn kisd
Wie maakt de lemming van mijn geweldige topic?
Huh ik had 2 kisd dacht ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
eya niks tegen kever aah zemmer
gr gr zoon van ria genaamd giovanni
ey mama doe normaal ik zit op FOK! grargerpgaerognaengaegquote:
Nee schat in het vorige leven was jij blondie die hond van hitlerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ey mama doe normaal ik zit op FOK! grargerpgaerognaengaeg
mama niet op FOK! zitten jeweetttog g wegnieonhjehamrhh je zit altijd op fok mij te pesten mama amamam amama mamama gnaerihjaeronhaen
gr gr je echte zoon Gino
PS.
kan ik er wat aan doen dat ik hondunbrokjus lekker vint ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |