Aldus Computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al het handje en verwijfde manier van praten irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die zich als hetero gedraagd, of houden jullie juist van de meer vrouwelijke types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven.
mijne ook, bruin/zwartquote:
Da's niet wat ik onder macho versta nee. Da's meer wat ik onder simpele boeren versta.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh ja! Van die voetbalhetero's.
Teeeering wat een dom volk is dat zeg (ik realiseer me dat ik ook niet overkom als een welbespraakt persoon wanneer ik 'teeeeeeering' roep, maar goed). Mannen die zich ongemakkelijk voelen om bij een verjaardag een goeie vriend platonisch te kussen. Mannen die op straat spugen. Mannen die overduidelijk moeten laten zien dat ze hetero zijn (wat volkomen geaccepteerd is en niemand opvalt). Dat soort types.
mietjequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon donkerblond, nog nooit geverfd. :p.
Ebbenhoutzwart. En ik ben rossig van nature dus is altijd weer een shocking effectquote:
Hehe, die opening met de quote en het ''Aldus Computerfluisteraar'' is echt standaard geworden. LOLquote:
bang voor een beetje verf?quote:
Ik zie de noodzaak er niet van in, ben tevreden en blij met mijn kleur. Blond haar en blauwe ogen.quote:
Klopt! Hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak er niet van in, ben tevreden en blij met mijn kleur. Blond haar en blauwe ogen..
vind donker haar en blauwe ogen altijd zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak er niet van in, ben tevreden en blij met mijn kleur. Blond haar en blauwe ogen..
Da's het mooiste ja, maar dan wel met een mannelijkere kop graag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
vind donker haar en blauwe ogen altijd zo
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat deze reeks nu erg lang zal voortbestaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:03 schreef Gellarboy het volgende:
Lekker fijn trouwens dat we als homo's een nieuwe reeks aan het starten zijn met als titel Verwijfde Homo's, hahaha!.
Ey, daar hebben we ons modelletje weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Cavalinho het volgende:
En weer een uurtje niks, dus...
Haar:zwart.
Kleding *spiekt in kast* : felle kleurtjes maar ook veel donkergroen en blauw en zwart eigenlijk. Geen roze en geen paars. Veel pakken, weinig casual.
En ik voel me wel thuis bij de titel.
Goed idee, ik stem voorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef Gellarboy het volgende:
In het volgende topic moeten we het gewoon gaan hebben over macho homo's! Kan Moof fijn plaatjes posten van z'n worstelbaviaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |