Zoals?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
want dan ben je ouder en wijzer en zijn er veel belangrijkere dingen dan een strakke kont.
Verlicht mij, meester.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
kom je wel achter over een jaar of 10, beste drommel.
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinkenquote:
eerst afzeiken toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinken
Ik gok dat ik over 10 jaar nog steeds van goede booty houquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
kom je wel achter over een jaar of 10, beste drommel.
Ohh ja klopt je moet ze aanspreken met dat ze je herinneren aan een meisje in je klas die zo lelijk was en zoveel gepest is dat ze uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd en vervolgens zeg je dat ze nog wel iets mooier dan dat isquote:
en hun hand vastpakken heh. dan kun je haar nog tijdens het drankje vingeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinken
Als haar vriend niet oplet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
en hun hand vastpakken heh. dan kun je haar nog tijdens het drankje vingeren.
Whut?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet in 1 keer beet hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]Als je dat bij elke mooie dame doet (kan aan mij liggen maar ik zie er godnondeju veel rondlopen, kan ook met slechte ogen te maken hebben icm positieve fantasie
) dan sta je denk ik al snel als dusdanig bekend.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Dankzij Firefly gaat het zoveel beter met mijn leven en werk ik veel aan mezelf
Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde van Firefly gaan doen die zegt dat ik elke vrouw moet datenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde van Firefly gaan doen die zegt dat ik elke vrouw moet daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |