Rustigquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je werkweek tot nu toe?
confront your fearsquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee hoe ik van een doodsangst af kan komen?
Mn FB bekeken?quote:
quote:
Natuurlijk niet!quote:
begrijpelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Er liep een reu op de wal, die was veel interessanter!
Serieus? Hoe kom je eigenlijk aan die angst?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Kans is te groot dat ik straks nachtmerrie heb over kikkers
droom maar over mij danquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Kans is te groot dat ik straks nachtmerrie heb over kikkers
Ik wil liever weten hoe ik er vanaf komquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kom je eigenlijk aan die angst?
Dan liever over kikkersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Je bedoelt die aankomende 14 wanneer ik in verweggistan zit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig![]()
Wel leuk, vooral het feit dat ik maar 2 dagen werk![]()
Ben nu ff drukker met mn huisje ook.
Oh ja, jij wordt de 14de verwacht in Gorinchem!! Housewarming, neem bier en luchtbed mee
Je komt maar terug voor mij!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt die aankomende 14 wanneer ik in verweggistan zit?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan liever over kikkersHier, een vogeltje voor je topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan liever over kikkersIk weet toch dat je dat niet meentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confronteren, dat werkt toch het bestequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil liever weten hoe ik er vanaf kom
Ja dat lukt dus niet he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Confronteren, dat werkt toch het beste
Zijn eng hequote:
Je moet het ook gedoceerd doen. Vraag anders aan je huisarts?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus niet he.
Dan verstijf ik en ga ik janken en als die beesten richting mij komen krijg ik kracht om weg te rennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |