Die was baas jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef sinepedraap het volgende:
Die aflevering met die onzichtbaarheidsspray
Ja, ik laat weleens de leesbril beneden liggen, dan denk ik dat ik het goede topic heb terwijl ik verkeerd klik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:02 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Ik zat dit al met verbazing te lezen.
Kan de beste gebeuren :pquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik laat weleens de leesbril beneden liggen, dan denk ik dat ik het goede topic heb terwijl ik verkeerd klik.
Octo: Zo gepieptquote:
Iedereen haat je nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze ook wel:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Edit: inhoudelijk; Spongebob.
Alleen in zijn wereld kan er een zee in een zee zijn
Afleveringen kennen uit je hoofdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef sinepedraap het volgende:
Die aflevering met die onzichtbaarheidsspray
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:06 schreef Blester het volgende:
[..]
Valt reuze mee, vond er niet veel aan vroeger.
Jij zit nog helemaal in de beleving van de kinderlijke programma's? Sorry, zal je niet storen.quote:
Denken dat spongebob kinderlijk is_______quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Jij zit nog helemaal in de beleving van de kinderlijke programma's? Sorry, zal je niet storen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Denken dat spongebob kinderlijk is_______!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |