Onzin.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef trovey het volgende:
Ik zou maar opschieten met die andere kamer want met de woorden zwart huren ben je al je rechten verloren
Ze zien TS aankomenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Onzin.
Maar gelijk hebben en gelijk krijgen...
Kun je vinden, maar het recht op huurbescherming is behoorlijk sterk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zien TS aankomen....ik heb rechten! maar ik heb wel zwart gehuurd.
![]()
dat zou het eea alleen maar escaleren, dan sta ik bij wijze van spreken over 5 minuten al op straat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:44 schreef ReplaR het volgende:
Hij verhuurt zwart dus hij heeft wat te vrezen, gebruik dat...
praktisch lig ik eerder in de goot dan dat het gaat worden, ik ken de verhuurder goed genoeg daarvoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je vinden, maar het recht op huurbescherming is behoorlijk sterk.
Alleen praktisch gaat het m niet worden nee.
ja..daar heb je eigenlijk wel een punt..ik zal me er wel bij neerleggen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:50 schreef Piles het volgende:
Dus wat iets precies je vraag dan? Volgens mij weet je al hoe het gaat lopen.
er komt een andere huurder per 1 augustus is mij te kennen gegeven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat gaat er genieten met het huis?
In Rotterdam zijn ze vrij streng wat betreft onterechte bewoning en boetes.
Als je sowieso weg moet is hem aangeven wel aan te bevelen
dat werd destijd gelukkig niet gevraagd.quote:
Dan een heeel leuk feestje op 31 juli geven!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef Maax het volgende:
[..]
dat werd destijd gelukkig niet gevraagd.
24. Geen student, werkend.quote:
Eén woord: NSBquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat gaat er gebeuren met het huis?
In Rotterdam zijn ze vrij streng wat betreft onterechte bewoning en boetes.
Als je sowieso weg moet is hem aangeven wel aan te bevelen
ja, als ik hem aangeef dan word ik te grazen genomen, lijkt me geen slim planquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Fokboer het volgende:
Aangeven die hap. Want de volgende huurder wordt eveneens te grazen genomen, TS.
Na je eigen verhuizing natuurlijk. Om de oplichters in te kunnen rekenen moet jij zelf als een oplichter denkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:35 schreef Maax het volgende:
[..]
ja, als ik hem aangeef dan word ik te grazen genomen, lijkt me geen slim plan
dat snap ik, maar ik ken hem, hij weet waar ik werk dus hij weet me te vinden..en dat zou hij doen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Na je eigen verhuizing natuurlijk. Om de oplichters in te kunnen rekenen moet jij zelf als een oplichter denken
Ben je bang voor hem?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:38 schreef Maax het volgende:
[..]
dat snap ik, maar ik ken hem, hij weet waar ik werk dus hij weet me te vinden..en dat zou hij doen..
Als je je door zoiets laat tegenhouden... het recht staat in ieder geval achter je, je kan je recht in dit geval ook heel erg makkelijk krijgen maar als je niet wil/durft hoef je hier geen raad te vragen maar kan je beter meteen verhuizen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:38 schreef Maax het volgende:
[..]
dat snap ik, maar ik ken hem, hij weet waar ik werk dus hij weet me te vinden..en dat zou hij doen..
Bang, misschien. Ik heb geen zin in gezeik en ik loop graag op eigen krachtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |